התיאטרון העברי השיק את ההצגה 'כנר על הגג' - סרוגים

התיאטרון העברי השיק את ההצגה 'כנר על הגג'

התיאטרון העברי השיק את ההצגה 'כנר על הגג' שצפויה לעלות ביולי הקרוב | כוכבי ההצגה הם: נתן דטנר, שי גבסו, שרי צוריאל, קובי מאור וסנדרה

התיאטרון העברי השיק את ההצגה 'כנר על הגג'
  (צילום: ניר סטולו)

התיאטרון העברי הציג אתמול (שלישי) את שירי המחזמר "כנר על הגג" כפי שיעלה על בימות היכל התרבות בתל אביב, ובתיאטרון הצפון במהלך הקיץ הקרוב.

המחזמר "כנר על הגג" נחשב לאחד ממחזות הזמר המצליחים בעולם, והוא אהוב מאוד על הקהל הישראלי. בחודש יולי תעלה תחת ניהולו האמנותי של גדי צדקה, במסגרת התיאטרון העברי, הפקה חדשה של המחזמר, כשאת שרביט הבימוי לוקח לידיו נתן דטנר שגם ישוב וייכנס לנעליו של טוביה החולב, ולצדו הכוריאוגרף אביחי חכם, והמנהל המוזיקלי יוסי בן נון אשר ינצח על התזמורת. בהפקה זו ייקחו חלק כ-40 שחקנים ורקדנים בליווי תזמורת חיה.

(צילום: ניר סטולו)

אמש (שלישי) קיים התיאטרון העברי פרזנטציה של שירי המחזמר "כנר על הגג" כפי שיוצגו בגרסה שתעלה בו בחודש יולי, כשלצידו של דטנר נכחו בפרזנטציה כמה מכוכבי ההצגה, ובהם סנדרה שדה שתגלם בו את גולדה, שרי צוריאל שתגלם את ינטע השדכנית, קובי מאור שיגלם את לייזר וולף, ושי גבסו שיגלם את מוטל החייט.

מנכ"ל התיאטרון העברי, גדי צדקה, אמר היום כי "אנחנו גאים להעלות הקיץ את "כנר על הגג", המחזה החשוב ביותר שנכתב אי פעם על העולם היהודי, ושחושף את ההומור, החוכמה, התבונה והצניעות שהיו קיימים בו. זו הפקה חסרת תקדים".

צפו בהצצה:

התיאטרון העברי הוא תיאטרון רפרטוארי ישראלי מוביל הפועל במסגרת עמותה לטיפוח תרבות עברית, ויוצרים בה מיטב האומנים והשחקנים בארץ. התיאטרון הוקם על ידי הבמאי גדי צדקה וזוגתו השחקנית פנינה ברט בשנת 1996.  התיאטרון מעלה מחזאות קלאסית עולמית, מחזאות קלאסית ישראלית, ומפגש עם מיתוסים ישראליים.

(צילום: ניר סטולו)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו