בלשכתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, דוחים את הדיווחים לפיהם ישראל נכנעה לדרישותיה של מפלגת רע"מ והסכימה לדרישת ירדן להגדיל את כוח הוואקף בהר הבית.

בהודעה שנשלחה מלשכתו של בנט נכתב: "מדובר על אירוע מפני חודש וחצי. אכן, לפני כחודש וחצי נתקבלה פנייה ירדנית להגדלת תקני הווקף בהר הבית ב-50 תקנים, אך ישראל לא מצאה לנכון להיענות לבקשה. בפועל: סולקו מההר 6 שומרי ווקף תומכי חמאס, ואוישו 12 אנשי ווקף חדשים במסגרת התקנים הקיימים, ללא הגדלת תקנים".
בלשכת ראש הממשלה מבהירים כי "אין כל שינוי או התפתחות חדשה במצב בהר הבית – ריבונות ישראל נשמרת. כל ההחלטות בהר הבית יתקבלו על ידי ממשלת ישראל מתוך שיקולי ריבונות, חופש דת וביטחון, ולא מתוך לחצים של גורמים זרים או גורמים פוליטיים".
על פי הדיווח אמש ב'כאן 11', השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, מסכים לדרישת ירדן להגדיל את כוח הוואקף בהר הבית. על פי הדיווח, ירדן דרשה תוספת של 50 אנשי וואקף שיפעלו בשטח ההר, במשטרה לא מתנגדים לדרישה. אך השר בר לב הציב תנאי: להוציא מהמתחם את אנשי הווקף התומכים בחמאס.





תגובות
בניטו אתהכ ממשיך לשקר לאזרחי המדינה-השר לביטחון הפנים כבר אישר לווקף עוד כמה שומרים
אדרבה...להוסיף 50 שומרים יהודים... הר הבית המקום הכי קדוש ליהודים. שם שכן בית המקדש הראשון. שם שכן בית המקדש השני. שם ישכון בית המקדש השלישי. ראוי שממשלת עשר מעלות ימינה תציב שם לפחות עוד 50 שומרים יהודים. לדאוג שלא יחללו את קדושת המקום במשחקי כדורגל ובניפוץ עתיקות של בית המקדש...
עד מלחמת ששת הימים ידוע היה שאסור ליהודים לעלות על הר הבית. אולי זה שעולים לשם כל מיני מחרחרים ריב מעכב את הגאולה
ולשם מה טס מלך ירדן לוושינגטון
אין ריבונות, אין חופש דת ואין בטחון. מה שיש הם כסאות עור הצבי ונגיסה גסה בקופה הציבורית לטובת הצבעות של המשותפת עם ממשלת הנוכלים.