אלי כהן לסרוגים: "ממשלת בנט היא כבר ממשלת מעבר"

אלי כהן לסרוגים: "ממשלת בנט היא כבר ממשלת מעבר"

השר לשעבר אלי כהן אמר לסרוגים בפתח כנס הקיץ כי "גם אם טרם הוכרזו בחירות או קמה ממשלה חלופית, צריך לומר בצורה ברורה: ממשלת בנט-עבאס היא כבר ממשלת מעבר. זו ממשלה שאיבדה את הרוב, אין לה יכולת לשלוט"

אלי כהן לסרוגים: 'ממשלת בנט היא כבר ממשלת מעבר'

כנס הקיץ בכנסת מתחיל היום (שני) בעמדת השידור של סרוגים, כאשר ח"כ אלי כהן אומר כי "ממשלת בנט תלויה לחלוטין במועצת השורא. הם שותקים, אבל הציבור זועק כי הוא רוצה להחליף את הממשלה הזו".

"גם אם טרם הוכרזו בחירות או קמה ממשלה חלופית, צריך לומר בצורה ברורה: ממשלת בנט-עבאס היא כבר ממשלת מעבר. זו ממשלה שאיבדה את הרוב, אין לה יכולת לשלוט. אנחנו פותחים את מושב הכנסת בלי שום חוק משמעותי שמביאים, כי הם חוששים ומתנהלים באופן שפוגע באזרחי ישראל".

כשכהן נשאל האם האופוזיציה תתנגד להצעות חוק חברתיות שיועלו, השר לשעבר אמר כי "אנחנו תומכים בחוקים כאלה ברמה העקרונית. טרם גיבשנו את עמדתנו, אבל יש דבר ברור: מהיום נראה שממשלת בנט לא מסוגלת לתפקד או למשול. כל יום שהוא נאחז בציפורניו בכיסא יעלה לאזרחי ישראל ביוקר".

עוד באותו נושא

וולדיגר: בשבועות הקרובים נעזוב את תפקיד האופוזיציה


8

עוד התייחס לחשיפת סרוגים על כך ששר הביטחון בני גנץ חשף מסמכים מסווגים במהלך ישיבת הממשלה. "מדובר בהחלט בתקלה חמורה, אבל זה דבר שכבר קורה לפחות פעם שלישית בממשלה הזו" אמר. "גם ההדלפה של עמר בר לב, גם לשכת בנט מתדרכת את התקשורת לפני תקיפה בעזה, וגם זה. מעבר לאותו מעשה חסר אחריות של גנץ, אני מודאג שבקבינט נמצאים אותם גורמים, וגם מיכאלי והורביץ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו