המשטרה בסריקות אחרי המחבלים; המפכ"ל הגיע לזירה - סרוגים

המשטרה בסריקות אחרי המחבלים; המפכ"ל הגיע לזירה

בשעה זו המשטרה מבצעת סריקות אחר המחבלים מהפיגוע הרצחני באלעד שעל פי החשד ברחו מהזירה באמצעות רכב. המפכ"ל נמצא בזירת האירוע

המשטרה בסריקות אחרי המחבלים; המפכ"ל הגיע לזירה
  צילומים: גמאל עאווד, יוסי אלוני, פלאש 90

בשעה זו כוחות הביטחון מבצעים סריקות אחר 2 המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני באלעד לאחר שעל פי החשד ברחו מהזירה עם רכב.

בדוברות המשטרה מסרו כי "בשלב זה נפרסו מחסומים לאורך הצירים, תוך סריקות מסוק משטרה אחר רכב שככל הנראה נצפה נמלט מהמקום". המפכ"ל הגיע למקום האירוע.

עוד באותו נושא

פיגוע באלעד: 3 הרוגים מתקיפה עם גרזן


42

כזכור, מוקדם יותר הערב, 2 המחבלים תקפו עוברי אורח, אחד עם גרזן ואח עם נשק חם, בשתי זירות שונות: ב'כיכר החיטה' ובפארק העירוני. לפחות 3 בני אדם נהרגו, 2 נפגעו במצב קשה, 1 במצב בינוני ו-1 במצב קל.

זירת הפיגוע באלעד. צילום: חיים גולדברג

פראמדיק מד"א אלון ריזקאן סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד כשהגענו למקום הבחנו שמדובר בזירה מורכבת. סמוך לכיכר באבן גבירול שכב גבר כבן 40 ליד רכב כשהוא עם פציעות קשות בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו.

זירת הפיגוע באלעד. צילום: חיים גולדברג

"ירדתי במדרגות לפארק הסמוך, ביצענו פעולות החייאה בגבר כבן 40 שהיה מחוסר הכרה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. במרחק של עשרות מטרים שכב פצוע נוסף מחוסר הכרה, גם הוא בשנות ה-40 עם פציעות קשות ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו".

"3 פצועים, בהם גבר כבן 60 וגבר כבן 35 שנפגעו באורח קשה טופלו במקום ופונו לבתי החולים שיבא בתל השומר ובלינסון כשהם מורדמים ומונשמים. גבר כבן 40 שנפצע באורח בינוני פונה לבי"ח בלינסון וגבר בן 23 שנפגע באורח קל במהלך מאבק עם המחבלים פונה לבי"ח כשמצבו יציב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שימו לב, אין סיירת מטכ"ל, אין ימ"מ,אין סיירות
דורון שטאובר | 05-05-2022 21:58
שימו לב, אין סיירת מטכל, אין יממ,אין סיירות, זה רק חרדים, זה לא תל אביב.
אני את...
דורון שטאובר | 05-05-2022 23:12
אני את שלי עשיתי. בן 48. עכשיו תורם של הצעירים.
.אז תתנדב לשירות...
אייר | 05-05-2022 22:22
.אז תתנדב לשירות הביטחון.הם מחכים לך כדי לסייע להם!!!
2
הטרור המשתולל-באחריות בנט, הבוגד הרקוב!!
אמ | 05-05-2022 22:09
דמם של כל נרצחי הטרור המשתולל על ידיו של בנט, הבוגד הרקוב והברית שכרת עם פעילי החאמס מרעמ שבעבור כיסאו הוא משלם להם בביטחון המדינה, בקיומה וברווחתה! ועכשיו כשהוא מתפורר, הוא מכניס לברית גם את נציגי הטרור מהרשימה המשותפת!! הינה קצת מההשראה לטרור של רעמ מנסור עבאס, ב־2016 אמר לפלסטינים העימות המרכזי שלנו מחייב אותנו לשים קץ לפילוג, העימות המרכזי שלנו הוא עם אויבנו הציוני. על הפורעים הערביים בערים המעורבות בשומר חומות עבאס אמר הצעירים מחו מחאה לגיטימית שלא מצדיקה את גל המעצרים הנרחב. בנאום בערבית עבאס אמר -נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו - זה מעשה לאומי ממעלה ראשונה!איילה חסון חשפה שעבאס הציע לעו''ד אפרים דמרי לייצג את רוצחי משפחת פוגל, והציע לדמרי תיק אדידס שחור עם אלפי דולרים כדי שתייצג את החשודים!! חסון גם חשפה את המעורבות הישירה של אנשי רעמ בפעילויותיו ומדיניותו של חמאס!השייח' אבו דעאבס,, יור הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית המיוצגת עי רעמ ובוגר משט המרמרה, חגג יחד עם אלחרומי מרעמ, את שחרורו של המחבל הבדואי סמאח אבו קווידר. אלחרומי היה תומך מעריץ של מחבלים ושאהידים רבים, כולל בפרעות האחרונות במדינה בערים המעורבות, וביקש כמה פעמים לציין את יום הזיכרון לרוצחי היהודים בפרעות תרפט.! אימאן ח'טיב־יאסין מרעמ רואה בישראל כאדמה פלסטינית, את הר הבית רכוש הפלסטינים, והגנה על ערביי ישראל משתפי פעולה עם חמאס!!וליד טאהא מרעמ יצא נגד הכיבוש ונגד טימוא מסגד אל-אקצא כשהוא משווה את חמאס למתנחלים!!מאזן גנאים עשה טקסזיכרון לעזמי בשארה
3
יום יבא
יעקב | 05-05-2022 23:15
ככתוב בתורת משה איש האלוקים הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו.