חדשות

בנט: באלף שנה לא דמיינתי שזו תהיה הממשלה

בטקס המצטיינים בבית הנשיא אמר ראש הממשלה נפתלי בנט: "אני רואה שאנשים שונים ממני, אוהבים את המדינה לא פחות ממני, נכון יש ויכוחים, אבל זה לב העניין שכולם יבינו שתרבות של מחלוקת היא ברכה"

בנט: באלף שנה לא דמיינתי שזו תהיה הממשלה
צילום: רה"מ נפתלי בנט בבית הנשיא (צילומסך, מתוך השידור מבית הנשיא)

ראש הממשלה נפתלי בנט דיבר היום (חמישי), בטקס החגיגי בבית הנשיא לחיילים המצטיינים.

"מרגש במיוחד לראות את החיילים והחיילות מכל היחידות בצבא שעושים עבודה כל כך יפה ומכל הלב. יום הולדת שמח עם ישראל".

שואלים עצמאות: חידון חגיגי ליום העצמאות

כשנשאל מה הוא רואה שונה מכס ראש הממשלה, אמר, כי בכל מה שהוא רואה בכל מערכות המדינה וגם אצל האזרחים, זה היקך עצום של רצון טוב, כולם בכל מקום שאתה נפגש אתה רואה אנשים שפועלים לטובת המדינה, "אני רואה את זה במיוחד בנוער, נשמע קלישאה , אבל בהן צדקי מה שאני רואה זה הטוב שבנוער שלנו. "הנוער מעולם לא היה טוב כמו שהוא היום".

(קובי גדעון/ לע"מ)

"אני עומד בראשות ממשלה שבאלף שנה לא דמינתי שזו תהיה הרכבה", אמר בנט, "ואני רואה שאנשים שונים ממני, אוהבים את המדינה לא פחות ממני, נכון יש ויכוחים, אבל זה לב העניין שכולם יבינו שתרבות של מחלוקת היא ברכה".

"אם אנחנו מתווכחים לגופו של עניין זו ברכה", הוסיף בנט. "השמאל לא פחות פטריוטי מהימין והימין לא פחות אוהב שלום מהשמאל".

הנשיא הרצוג: "אני מתפעם מהאור הגנוז שיש בחברה הישראלית"

מתוך הטס בבית הנשיא (מתוך הטס בבית הנשיא)

נשיא המדינה יצחק הרצוג, אמר בטקס: "יש אור גנוז בעם שלנו, יש פה אנשים מדהימים בכל שכבות הציבור, בכל הקבוצות. המפגש הוא מאוד עצמתי. אתה רואה את החיבורים בין הישראלים. אתה רואה את המפגש עם בני אדם שבאים ולא משנה איזו נסיבות חיים יש להם, עם תחושת שליחות, לעשות טוב. ביומיים המזוקקים האלה אתה פתאום מרגיש את זה. אמרתי למיכל אתמול בלילה, תראי, זה מה שמחזיק את החברה הישראלית, משהו בתת מודע אומר לנו שיש לנו אור גדול וצריך להחזיק אותו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

216
159
Esh
05.05.22

בנט אתה אוהב רק את עצמך

1
צבועים
05.05.22

פתח בבית מזללה בעשרות אלפים... משפץ את הבית בעשרות מיליונים. שיקרת את הרצל ומרב חג'ג' ללא בושה... אולי תפסיק לפלוט שקרים? כולם כבר מכירים אותך...

158
ירון
05.05.22

עזוב אותנו מחלומות באספמיה , יהודים אנו ומדינה לנו אחת , מי שחבר אהלן וסאלן, מי שלא שיחפש

157
בשם העם
05.05.22

מזבלה אתה בושה