חדשות

ביום הזיכרון: תושב רמלה זרק זרים מקברי הנופלים

קטין בן 12 מרמלה עוכב לחקירה בחשד שהשחית אנדרטה לזכר חללי צה"ל, כשהוא זרק את זרי הפרחים שהונחו אתמול לזכר הנופלים בטקס יום הזיכרון. אמש דווח גם על דגלי ישראל שנתלשו מבתי כנסת בעיר

(משטרת ישראל (צילום: אבשלום ששוני/ פלאש 90))

המשטרה הודיעה הערב (רביעי) כי עיכבה לחקירה קטין בן 12 תושב רמלה, זאת בחשד להשחתת אנדרטה אמש לזכר חללי צה"ל תוך זריקת זרי הפרחים שהונחו אתמול לזכר הנופלים בטקס יום הזכרון.

לפי הודעת המשטרה, שוטרי תחנת רמלה פתחו אמש בחקירה מואצת עם קבלת דיווח על צעיר הנראה במצלמות האבטחה כשהוא משחית וגורם נזק לאנדרטה לזכר חללי צה"ל בגן ההגנה בעיר. לפני זמן קצר הצליחו חוקרי התחנה לזהות ולאתר את החשוד, קטין בן 12, תושב העיר והוא עוכב לחקירה.

אמש דווח כי ארבעה ערבים תושבי העיר לוד נעצרו בחשד לתקיפת שוטרים, זאת לאחר שירו זיקוקים בזמן צפירת יום הזיכרון. לפי הדיווח, השוטרים הבחינו בירי הזיקוקים ונכנסו למקום לשם ביצוע אכיפה, במסגרתה נתקלו בהתנגדות אלימה. הבאתם לדיון בבית המשפט תיבחן בהתאם לצורכי החקירה.

במקביל, הבוקר דווח כי דגלי ישראל שנתלו מחוץ לבית הכנסת "בית יוסף" ברמלה נתלשו מהבניין במהלך הלילה. "לצערנו במדינה ערב יום העצמאות דגל ישראל אינו מובן מאליו" אמר רב הקהילה. "לא מובן מאליו שצריך לעמוד בגאווה ובעוצמה על הדגל ועל הזהות היהודית שלנו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו