אפקט בנט: גם השר אורבך מינה מנכ"ל משרד חילוני - סרוגים

אפקט בנט: גם השר אורבך מינה מנכ"ל משרד חילוני

הממשלה אישרה היום את מינויו של גלעד סממה לתפקיד מנכ"ל המשרד לאזרחים ותיקים. בכך ממשיך אורבך את דרכו של בנט במינוי מנכ"לים חילונים. באיחוד הלאומי שומרים נאמנות למגזר

אפקט בנט: גם השר אורבך מינה מנכ"ל משרד חילוני
  מנכ"ל מחוץ למגזר. אורבך (פלאש90)

הממשלה אישרה היום את מינויו של עו״ד גלעד סממה למנכ"ל החדש של המשרד לאזרחים ותיקים.

סממה (35) כיהן בעבר כיועצו הבכיר של שר המשפטים יעקב נאמן, וכמרכז ועדת השרים לחקיקה. מאז הקמת הממשלה שימש כראש המטה של השר אורי אורבך, וכעת שודרג מעמדו למנכ"ל המשרד.

בעקבות האישור אמר השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך: ״אני שמח למנות לתפקיד החשוב את עו״ד גלעד סממה אשר מביא את ניסיונו כראש מטה השר, בנוסף לניסיונו הרב במשרד המשפטים ובכל תחומי החקיקה והממשל. אין לי ספק שמינויו הוא בשורה טובה בכל הנוגע להרחבת ההטבות והמסגרות מהן ייהנו האזרחים הוותיקים."

"סממה מסמל דור חדש של מנהלים צעירים ומוכשרים בשירות הציבורי ואין לי ספק שביחד נשיג את מטרות המשרד. זו ההזדמנות להודות לעו״ד אהרן אזולאי שהוביל את המשרד בכישרון רב למעלה מארבע שנים. אזולאי הזניק את המשרד וביסס את קיומו תוך שיתוף פעולה מצוין עם משרדים אחרים. אני מאחל לו הצלחה ובטוח שיכולות הניהול שלו יוסיפו לתרום לחברה בישראל".

מנכ"לים חילונים

מינוי של סממה הוא המשך למגמה של השר בנט למינוי בכירים במשרדו מחוץ למגזר. לתפקיד מנכ"ל משרד הכלכלה ניסה בנט למנות את מקורבו שלום שלמה, אך ועדת המינויים מתחה ביקורת על המינוי בשל חוסר ניסיונו של שלמה בניהול. בעקבות כך הוא הוסט לתפקיד ראש מטה השר ולתפקיד המנכ"ל מונה עמית לנג, גם הוא נטול כיפה. יצוין כי גם הדוברת האישית של בנט, דנה מזרחי, אינה בת המגזר ושרשיה נטועים במפלגת העבודה. במהלך הבחירות השתמש בנט בשירותיה של הדוברת שיר שגיא, חילונית אף היא.

אם בבית היהודי מעדיפים חילונים לתפקיד, באיחוד הלאומי שומרים על הנאמנות למגזר. במשרד לשירותי דת עליו מופקד הרב אלי בן דהן מונה עם הכניסה לתפקיד אלחנן גלט, למנכ"ל המשרד. במשרד השיכון של אורי אריאל מינו את שלמה בן אליהו, בנו של הרב מרדכי אליהו ואחיו של הרב שמואל אליהו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אשמח לשמוע בהזדמנות על הניסים והנפלאות שחולל משרד זה...
גימלאי רצוץ | 26-01-2014 14:14
2
עדיף למנות אדם בעל כישורים מאשר אדם בעל כיפה
יאיר | 26-01-2014 16:00
תתביישו שככה אתם רוצים לנהל מדינה.
3
אתם אתר פרימיטיבי
שולמית | 26-01-2014 18:09
סוף סוף שר שיוצא מגבולות הקישקעס והצ'ולנט. מה הבעיה? בוז למינוי מקורבים והידד למיניו מקצוענים.
4
יאיר, זה נכון אבל...
| 27-01-2014 7:57
אין להם כישורים - עד כדי כך שמקורבו של בנט לא היה בעל כישורי ניהול ועדיין רצה אותו שם. זה מאוד מעניין שכל המקורבים של בנט הם חסרי כיפה... לא שיש בזה משהו רע, אבל הוא מנסה לנגן על הקלף הדתי והימני, וכרגע הוא די נכשל בשניהם....
5
ה' ישמור! חילול הקודש!
סרוג מזועזע | 27-01-2014 8:10
מנכ"ל חילוני במשרד הגימלאים??!!! ועוד במינויו של אדם שקורא לעצמו יהודי? שומו שמים! בגידה כזאת בתורת ה' ובכיפה הסרוגה לא היתה מעולם! תורה חגרי שק וכו'
6
תומר ניר אנטישמי
יהודי | 28-01-2014 12:00
מה? חילוני אינו יהודי כשר? למה גייסתם את תומר ניר שונא היהודים