השר לביטחון פנים עמר בר לב רשם לעצמו הבוקר (שלישי) התבטאות מביכה נוספת. הפעם זה קרה בראיון לקלמן ליברמן, שם אמר כי "בחודש האחרון לא היו נרצחים".
הסריקות אחרי המחבלים מהפיגוע באריאל| צילום: הסריקות אחרי המחבלים מהפיגוע באריאל (דובר צה"ל)
על דברי נחמן שי אמר בר לב כי לדעתו "יצאנו בשלום מחודש רמדאן", זאת למרות ההתפרעויות הקשות של המוסלמים בהר הבית, תוך קריאות נגד ישראל ונגד היהודים – והנפת דגלי חמאס.
עוד באותו נושא
בושה: כרזת ענק של חמאס בהר הביתחדשות סרוגים

על גל הפיגועים אמר: "המשטרה פעלה בתבונה ובגמישות רבה בסיטואציה הרגישה הזאת. בחודש האחרון לא היו נרצחים, בחודש שלפניו היו פיגועים קשים והמשטרה מצאה את עצמה חוצצת בגופה בין אותם טרוריסטים לאזרחי המדינה".
מלשכתו נמסר לאחר האמירה כי הוא טעה והוא מצר על כך.
מפגר בדיוק כמו ביידן שני סניילים עלובים