צאו לבלות: כל האטרקציות החינמיות ביום העצמאות - סרוגים

צאו לבלות: כל האטרקציות החינמיות ביום העצמאות

חגיגות יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל: איפה תוכלו לראות זיקוקים שקטים? ואיפה ההופעות הכי שוות? ריכזנו לכם את כל הפעילויות, ההופעות והאטרקציות החינמיות שמתקיימות ברחבי המדינה

author-image
צאו לבלות: כל האטרקציות החינמיות ביום העצמאות
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ירושלים

מרכז בגין

בנוסף לסיור האורקולי בתצוגת הקבע, לציון 30 שנה לפטירתו של מנחם בגין מרכז בגין משיק תערוכה חדשה – "בגין, מבט מקרוב" המספקת לכם הצצה שונה ומסקרנת בעקבות מנחם בגין במעגלי חייו הפרטיים והציבוריים. האם מנחם בגין הוא מנהיג, מחולל השלום עם מצרים או אולי לוחם מחתרת? בואו לפגוש את מנחם בגין שלא הכרתם – ברגעים אישיים וציבורים, מבעד לעדשת המצלמה או דרך פריטים נדירים שליוו אותו לאורך הדרך.

הכניסה לסיור האורקולי המודרך במוזיאון תתאפשר בתיאום מראש בלבד. הכניסה ללא תשלום בשיתוף המועצה לשימור אתרים ומשרד התרבות והספורט. הכניסה חינם תתאפשר ביום חמישי בתאריך 5.5. שעות הפתיחה: 9:00-16:30.

(צילום: אלון רייניגר Alon Reininger, Courtesy of Contact Press Images NY)

חוגגים עצמאות עם סיורים מודרכים בגן החיות התנ"כי ובאקווריום ישראל. סיורים מודרכים בגן החיות התנ"כי: יתקיימו 2 סיורים מודרכים ברחבי גן החיות (זאת נוסף על ההאכלות והפעילויות המודרכות בתצוגות)

במהלך הסיורים המבקרים יכירו מקרוב את התצוגות, ישמעו סיפורים מחיי היום-יום של הגן, ילמדו מה בעלי החיים אוכלים וייהנו מחוויה יוצאת דופן בגן. משך כל סיור כשעתיים וחצי. הסיורים יצאו בשעות 10:00 ו14:00 ביום העצמאות, יום ה' ה(5.5) מרחבת הכניסה לגן. הסיור ללא תשלום וכלול במחיר הכניסה לגן ביום זה. שעות פתיחה של הגן: 9:00 – 18:00

יתקיימו גם 2 סיורים מודרכים באקווריום, במהלך הסיורים המבקרים יכירו מקרוב את התצוגות ובעלי החיים הימיים המרתקים החיים באקווריום, ישמעו סיפורים מרתקים מעבודת הטיפול, והתפעול המאתגר של אקווריום יבשתי ויהנו מחוויה קרירה ויוצאת מן הכלל באקווריום. משך כל סיור כשעה וחצי. הסיורים יצאו בשעות 10:00 ו15:30. יום ה', יום העצמאות (5.5) מרחבת הכניסה לאקווריום. הסיור ללא תשלום וכלול במחיר הכניסה לאקווריום ביום זה. שעות פתיחה של האקווריום: 9:00 – 19:00.

תל אביב

במה המרכזית בספורטק תל אביב: מופע "מדינה קטנה"- מחווה לכוורת, עם מיטב השירים והריקודים, קטעי בידור וקליפים שיוקרנו על מסכי ענק בהשתתפות סגיב כהן, אסנת זנו, אילן ליבוביץ', ליטל ממן, הנחייה וסטנדאפ- מיקי גבע. בנוסף, יופיעו צעירי תל אביב, צופי תל אביב, להקת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, להקת הדרי רחובות, חבצלות נתניה ולהקת אורות הבמה. הופעות: כנסיית השכל, מוש בן ארי ואברהם טל.

עצמדודס לילדים וריקודי עם למבוגרים ברחבת המשכן לאמנויות הבמה: להקת צעירי תל אביב במופע לכל המשפחה עם מחווה לשירי כוורת. המופע של פיטר הארנב- מופע ילדים, קומדיה קלאסית ומרגשת המשלבת מוסיקה עכשווית ובועטת בניצוחה של איילון נופר, מיוצרי מיומנה, עם הבובות המקוריות: פיטר הארנב, בנג'מין, קוטן, מר מקרגור, מר טוד, הינשוף בראון ועוד. המופע של שלגלון- מופע ילדים עם כוכבי HOT VOD במופע חדש שכולו קומדיה של טעויות, מלא הומור, חידודי לשון, אפקטים מיוחדים והמון הפתעות.

מיכל אמדורסקי בהופעה בגן שושני: מרכז קהילתי בית קמחי מזמין את התושבות והתושבים לחגיגות יום העצמאות עם מופע מוזיקלי לכל המשפחה של מיכל אמדורסקי, מופעי מחול של להקות המרכז הקהילתי, להקת העתודה של צעירי תל אביב, ביתנים ושלל הפעלות. הכניסה חופשית.

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המשט הלאומי של יום העצמאות בסימן 74 שנים למדינת ישראל

הציבור לצפות במשט שיתקיים ביום חמישי, ה-5.5.22 החל משעה 10:30 מהמרינה בהרצליה וישוט לאורך חופי ישראל, עם למעלה מ-150 כלי שיט ושייטים רבים. המשט הלאומי של יום העצמאות, הפך למסורת והשנה יהיה בסימן 74 למדינת ישראל.

הזנקה תתבצע מהמרינה בהרצליה על ידי ראש העיר הרצליה – משה פדלון ומכובדים רבים. למשט יצטרפו עשרות סירות וכלי שיט, ממועדוני השיט בישראל, שישוטו לאורך חופי ישראל החל מהמרינה בהרצליה צפונה לאורך חופי הרצליה ועד לחוף סידנא עלי. משם ינוע המשט דרומה עד לחוף צ'ארלס קלור בתל אביב בשעות הצהרים, לצד המטס הלאומי. הציבור מוזמן לצפות במשט לאורך חופי הרצליה ותל אביב.

גבעתיים

העירייה החליטה על ביטול מופע הזיקוקים, בעקבות מהלך של שיתוף ציבור בו הצביעו התושבים על ביטול הזיקוקים, מתוך התחשבות בהלומי קרב ועל מנת למנוע בהלה בקרב בעלי חיים.

יום העצמאות: במה מרכזית- רחבת כיכר ווהלין החל מהשעה 20:30:סטטיק ובן אל תבורי, עילי בוטנר וילדי החוץ, הפרויקט של רביבו ופלד. שחף ומיכל פרדקין ינחו את האירוע. באירוע תתקיים מסיבה עם d.j סער ומופע של להקות המחול העירוניות.

במת זמר ישראלי- רחבת בית ראשונים בשעה 19:45 תערך הקרנת טקס הדלקת המשואות מהר הרצל. בשעה 20:45 יחלו חגיגות זמר ישראלי עם שרה'לה שרון, טל סונדק ושיר שוורץ. הכניסה חופשית.

יום העצמאות: תערוכת חטיבת השריון 188 המאומצת על ידי עיריית גבעתיים, ע"ש רוני שטרן ז"ל, של כלים משוריינים. התערוכה תוצג, בין השעות 10:00-18:00, בפארק גבעתיים (סמוך לגשר).

מועצה אזורית בנימין

המועצה האזורית בנימין ומתנ"ס בנימין יערכו ביום העצמאות הקרוב הפנינג ענק במספר מתחמים ברחבי המועצה. בשלושה מוקדים יפרסו מתחמי בילוי ואתגר למשפחות: באתר שילה הקדומה יוקם פארק חבלים מותאם לכל הגילים לצד חניון צה"ל עם מיצגים מרהיבים, מתקנים לילדים, סדנאות וסיורים במיצגי המשכן.

בשער בנימין יוצבי אומגה וקירות טיפוס מתחם מתנפחים ומשחקים. המועצה תערוך הפנינג גם בחוות שדה אפרים שבמערב בנימין, שיכלול סדנאות טבע עם פינות ליטוף, מופע חיות, רכיבה על סוסים, מעגל מתופפים וסיורי תצפית והדרכה.

בנוסף, ביער נווה צוף יהיה מתחם פיקניק מאובטח. עוד מזמינה המועצה את המבקרים לארבעה מסלולי טיול שבמהלכם הפעלות והדרכות. בנחל פרת, בנחל שילה, ב"שביל המעיינות" ובהר הכוכב.

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

חדרה

מופע ילדים: אסתר ואוטו הגלידה. מופע מרכזי: מרגול, הזמר אמיר שוהר. בהנחיית עמי פדלון. במת האקו פארק החל מ- 20:00: מופע ילדים: "הבאגיס". מופע מרכזי: מירי מסיקה‏. DJ AMORE.

נהריה

השנה חוגגים בעיר הצפונית בלי זיקוקים, אבל עם במת מופעים מקדימה לילדים לצד במה מרכזית עם ישי ריבו, רן דנקר, אנה זק וההרכב הישראלי 'אסטרל פרוג'קשן' יופיעו בערב החג. למחרת פסטיבל ישראל מקומי עם מיטב הלהקות וההרכבים הנהריינים, פארק הנינג'ה החדש ייפתח בטיילת המזח, חניון צה"ל וכמובן מטס חיל האוויר המסורתי שיחלוף בשמי העיר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו