במהלך השבת הלכה לעולמה הגברת בלה עמירם ז"ל.
בלה, אשה גומלת חסדים, פתחה את דלתה לאסתר פולארד ע"ה בשנים בהן רבים לא היו מודעים למאבק למען שחרורו של יהונתן ואיפשרה לה להתגורר בביתה במשך כ-20 שנים(!). הלווית התקיימה מוקדם יותר היום (ראשון) בירושלים.
עוד באותו נושא
מרגש: פולארד סוגר מעגל במוזיאון גוש קטיף | צפוחדשות סרוגים

יהונתן פולארד ספד לה: "בלה הייתה חלק בלתי נפרד מהמאבק להשיב אותי הביתה והייתה מקור של בלתי נדלה של אהבה לאסתר ע"ה ואליי. יותר מכל היא סימלה בעיני כל מה שפטריוטית אמיתית מייצגת: אהבה לארץ, אהבת ה' ואהבת העם שלנו. היא הייתה ותמיד תהיה מקור השראה לכל מי שזכו להכיר אותה. אין לי ספק שאסתר ע"ה מקבלת את פניה בשער השמים".
תגובות