עצוב ומרגש: נשיא המדינה אירח משפחות שכולות - סרוגים

עצוב ומרגש: נשיא המדינה אירח משפחות שכולות

לקראת יום הזיכרון: נשיא המדינה ורעייתו אירחו היום את נציגי המשפחות השכולות, אלמנות ויתומי צה״ל בבית הנשיא, המשפחות המשתתפות שיתפו את סיפורן האישי ואת ההתמודדות עם האובדן

author-image
עצוב ומרגש: נשיא המדינה אירח משפחות שכולות
  נשיא המדינה במפגש עם המשפחות השכולות (צילום: עמוס בן גרשום)

לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל אירחו היום (ראשון) את נציגי המשפחות השכולות, אלמנות ויתומי צה״ל בבית הנשיא.

עוד השתתפו במפגש יו״ר יד לבנים אלי בן שם, יו״ר ארגון אלמנות ויתומי צה״ל, תמי שלח וראש אגף משפחות והנצחה במשרד הביטחון אריה מועלם.

עוד באותו נושא

יום הזיכרון תשפ"ב: 56 חללים נוספו למניין הנופלים


3

המשפחות אשר שכלו את יקיריהם במערכות ישראל ובפעולות האיבה סיפרו לנשיא המדינה ורעייתו על סיפורם האישי וההתמודדות לאחר האובדן.

עופרי בת ה-8, ביתו של חגי בן ארי ז"ל שנהרג מפצעיו במבצע צוק איתן שיתפה: "קוראים לי עופרי בן ארי, יש לי שני אחים מורן ושליו. לאבא שלי קוראים חגי והוא נפצע בצוק איתן. כשהייתי בת 8 חודשים הוא נפצע, הוא היה באשפוז בבית חולים, וכשהייתי בת 3 הוא נפטר. אני אוהבת ללכת לחברות ולצייר, ומתי שקצת קשה לי, אני הכי אוהבת לחבק את אימא שלי."

עפרי בת ה- 8 (צילום: עמוס בן גרשום)

נשיא המדינה, השתתף בצער המשפחות השכולות ויתומי צה"ל ואמר: "זה מרגש מאוד לראות את כולכם פה. אנחנו מחוברים לכל כך הרבה אנשים שנמצאים כאן ולא נמצאים כאן, שמלווים אותנו כל חיינו, כל מה שאתה רוצה זה לכרוע ברך להרכין את ראש ולהגיד תודה." עוד הוא הוסיף: "אנחנו עוסקים בבניית עם ואומה. כל פרק הוא נדבך נוסף וכל אחד מהאובדן הוא עוד לבנה של בנייה. לכם, יש השפעה גדולה מאוד, גם לכם שאתם מביאים את סיפורכם השבוע הזה. אני מאחל לכולכם בריאות טובה, מזור לנפש ושמחה. אני מאחל לכולנו שלא נדע שכול, אבל שביחד נמשיך להתמודד עם כל אתגר. תודה רבה לכם."

צילום: עמוס בן גרשום

רעיית נשיא המדינה הודתה לארגונים על עשייתם ופנתה בהתרגשות למשפחות השכולות: "תמיד המפגשים האלו מאוד מרגשים, אני מודה לכם. אנחנו מתחזקים מכם, זה תמיד מפליא לראות איך מהשבר הגדול, אתם אוספים את הכוחות, ולא רק ממשיכים הלאה אלא מפיצים טוב. קוראים לאחרים לעשות דברים טובים. עודד אותי לשמוע שכולכם דיברתם על הביחד. אני מודה לכם ומתחזקת מכם."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו