אחרי לידת החירום: גאיה באר גורביץ מספרת מה היה שם - סרוגים

אחרי לידת החירום: גאיה באר גורביץ מספרת מה היה שם

מכירים את הדמות בנהאל? מאחוריה עומדת השחקנית גאיה באר גורביץ', שהפכה אמא לשתיים ממש לפני כמה ימים. היא שיתפה בסיפור הלידה המרגש שלה: "אמא דרמטית, לידה דרמטית, תינוקת דרמטית"

אחרי לידת החירום: גאיה באר גורביץ מספרת מה היה שם
  (צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב)

את השחקנית גאיה באר גורביץ אתם מכירים בכלל בתור בן, בדמותה "בנהאל". בשבת האחרונה היא ילדה בת לה ולבעלה השחקן יוגב יפת, אחות קטנה לדוד. הלידה הסתבכה ונגמרה בניתוח חירום, ועכשיו היא משתפת את עוקביה במה שעברה.

סרט אימה באמצע לידה

"הלידה הראשונה שלי עם דוד התחילה עם זירוז בשבוע 42 והסתיימה בניתוח קיסרי חירום בגלל האטות בדופק" כתבה באר גורביץ בחשבון האינסטגרם שלה. "הרגשתי קצת פספוס, עכשיו אני בהריון שני ואני כל כך רוצה ללדת רגיל".

"יום שבת. שבוע 40 בדיוק. שבע בבוקר. יורדים לי המים. אנחנו עולים לחדר לידה.יש! זה קורה!" שיתפה בהתרגשות. "שמים לי מוניטור. ד״ר ליאת זקר נכנסת 'גיה יש האטות בדופק אנחנו צריכים להיכנס לניתוח קיסרי עכשיו!' אני: 'לא!!! זה לא קורה לי שוב! אני כל כך רוצה ללדת רגיל!' אבל אין התקדמות והעוברית במצוקה. צריך לחשוב עליה. כאן אני מוותרת".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gaya beer gurevich (@gayabg)

"אני בוחרת שלא ללכת ראש בקיר. ואני שלמה עם ההחלטה. אנחנו נכנסים לחדר ניתוח. הופ! היא בחוץ! כאן מתחיל סרט אימה של 12 דקות! התינוקת לא מגיבה, לא נושמת והגוף שלה שמוט, כמו בובה. לוקחים אותה החוצה. אני נתקפת פחד אימים. אני בגהינום. ד״ר בוריס המרדים מבקש שמישהו יגיע לעדכן, אבל אף אחד לא בא".

"ככל שהזמן עובר אני משלימה מה שקורה 'זהו, זה סוף הסיפור'. אני נפרדת ממנה, מכה על חטא. הכאב עצום. לאט לאט אני שומעת את הדופק לי נחלש. זהו, גם אני עומדת למות". גאיה באר גורביץ כותבת בכאב. "פתאום נכנסת אחות עם תמונה בטלפון של התינוקת 'היא בסדר! היא נושמת ובוכה, ואין נזק' אני רועדת, ירדה לי אבן עצומה מהלב".

"בחדר אני פוגשת את התינוקת היפה שלי. יוגב מביא לי אותה והלב שלי נמס ומתמוגג מאהבה. אני מנשקת ומחבקת אותה, ומתחילה להניק! מדהים כמה מהר היא משכיחה ממני את רגעי האימה שהיו רק הבוקר. אז ניסיתי ללדת טבעי, ואני שמחה על הניסיון, הייתי נוכחת בכל רגע והייתי כואבת ומאושרת, אבל כנראה שזה התסריט שהכי יושב עליי: אמא דרמטית, לידה דרמטית, תינוקת דרמטית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מזל טוב להורים,...
מוש | 02-05-2022 8:19
מזל טוב להורים, אבל למה זה אמור לעניין אותנו? כי היא הזכירה את בורא עולם? אז זה עושה לכם את זה שאתם מקבלים אישור משחקנית לא דתית שיש קיום של אלוקים? מצבכם עגום
איפה הזכירה...
זה בעגום שבסיפור מילה אחת תודה לבורא עולם שהחייה אותה ואת התינוקת לא ראיתי | 03-05-2022 8:31
איפה הזכירה את בורא עולם???
2
אנשים עושים צחוק מהיהדות ומקבלים כבוד בסרוגים
אני | 02-05-2022 16:38
חשבתי שלהיות ילד כאפות זה רק אם אתה דוס. כנראה שזה גם הפטיש של הלייטים
?
טל | 03-05-2022 19:51
צודקת בהחלט
3
סוף טוב ...
דבורה מור | 03-05-2022 19:29
סוף טוב הכל טוב.
4
מזל טוב יקרה...
שרית | 04-05-2022 16:26
מזל טוב יקרה
5
גאיה היקרה ,אתם...
חיים סטרולוביץ | 08-05-2022 3:25
גאיה היקרה ,אתם זוג מדהים ומאחל לכם המון המון שפע ,בריאות,נחת ושמחה תמיד תמיד תמיד,אמן!!❤️❤️????????????????????