גבר הצית את עצמו מחוץ לעיריית אשדוד, מצבו קשה - סרוגים

גבר הצית את עצמו מחוץ לעיריית אשדוד, מצבו קשה

גבר כבן 50 נפצע קשות לאחר שהצית את עצמו בכניסה לעיריית אשדוד ונכווה בכל גופו. חובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם

author-image
גבר הצית את עצמו מחוץ לעיריית אשדוד, מצבו קשה
  זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

גבר כבן 50 הצית את עצמו היום (ראשון) בכניסה לעיריית אשדוד, ונפצע קשות לאחר שנכווה בכל חלקי גופו. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם וכשמצבו לא יציב.

דניאל בוקובזה, חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בגבר שסבל מכוויות קשות בכל חלקי גופו, בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לביה"ח כשמצבו מוגדר קשה".

עוד באותו נושא

נס גלוי ומרגש: איציק סעידיאן ביקש להניח תפילין

ממד"א נמסר כי "בשעה 09:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פצוע עם כוויות ברחוב הגדוד העברי באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד גבר כבן 50 במצב קשה עם כוויות בכל חלקי גופו כשהוא מורדם ומונשם".

בהמשך נאמר כי לאחר טיפול ראשוני מציל חיים בחדר המיון באסותא, הפצוע מועבר בניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

פראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר: "הפצוע שכב סמוך לרחבת הכניסה לבניין כשהוא בהכרה וסובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל סיוע נשימתי ומתן תרופות לשיכוך כאבים. מצבו היה קשה ולא יציב ופינינו אותו במהירות לחדר המיון הקרוב על מנת לייצב את מצבו וכעת הוא מועבר לבית החולים שיבא בתל השומר להמשך טיפול".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו