אילן גילאון ז"ל: "לפני הפוליטיקה - יש אנושיות" - סרוגים

אילן גילאון ז"ל: "לפני הפוליטיקה – יש אנושיות"

עמית סגל נזכר במקרה בו אילן גילאון ז"ל התקזז עם הקואליציה בניגוד לעמדת האופוזיציה בה הוא היה חבר: "במקום בו אין אנשים - היה אתה בן אדם"

author-image
אילן גילאון ז"ל: "לפני הפוליטיקה - יש אנושיות"
  (צילום: פלאש90)

עם פטירתו של חבר הכנסת לשעבר, אילן גילאון, עמית סגל נזכר במקרה בו גילאון פעל בניגוד לאופוזיציה בה הוא היה חבר, כדי לנהוג באנושיות כלפי חבר הכנסת לשעבר דוד אזולאי ז"ל.

עוד באותו נושא

בנט ונתניהו סופדים: "איש ישר עם לב ענק"


13

וכך כותב סגל: "לפני ארבע שנים, בהצבעה דרמטית על חוק המרכולים, האופוזיציה עמדה לנצח בזכות העובדה שהשר דוד אזולאי ז"ל היה מאושפז במצב לא קל בבית החולים. הקואליציה איימה להביא אותו במיטת בית חולים, וגילאון הודיע שיתקזז איתו, לזעמם של חברי האופוזיציה".

"כשביקשתי ממנו הסברים כתב את המסרון הבא, שמעיד עליו כאלף עדים: לפני הפוליטיקה – יש אנושיות. בניגוד להחלטתי המקורית – החלטתי להסכים ולהתקזז על חוק המרכולים עקב בקשתו של השר דוד אזולאי שמאושפז בבית החולים. זהו קיזוז על רקע הומניטרי, שנעשה כדי שעמיתיו של אזולאי לקואליציה, לא יאלצו אותו להפסיק הליך רפואי רק כדי להשתתף בהצבעה".

עוד באותו נושא

"איש אמת": בימין ובשמאל נפרדים מאילן גילאון

"אילולא התקזזתי עם השר אזולאי, הוא היה מופיע פה על אלונקה ועם אינפוזיה, תוך סיכון בריאותו, והתוצאה הייתה נשארת זהה. נכון – זו לא בעיה שלי. נכון – הקואליציה יכלה לדחות את ההצבעה. אבל העובדה שחבריו של אזולאי אינם מתייחסים אליו באנושיות מינימלית לא מצדיקה שאנהג בו באותו האופן".

"נכון – היה לי קל יותר לעשות את מה שמצופה, לסרב להתקזז, ולהמשיך במשחק הפוליטי הרגיל והשחוק. הרי לא יצאתי מהכנסת, אני כאן, ולא חיפשתי לי שום הקלות בעבודה הפרלמנטרית. אבל, דווקא במקום כמו הכנסת, נכון מתמיד המשפט: במקום בו אין אנשים – היה אתה בן אדם". מאז שניהם אינם איתנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
פגירת רשעים, טוב להם וטוב לעולם היהודים
קישטה אילן | 01-05-2022 12:42
פה מלא ארס
הוא צודק. איל גלעון קילל קללות כל הזמן
גלאון גועלון | 01-05-2022 17:04
לך תקרא את הפרוטכולים בכנסת. ותמצא שהגעון הלז שפך המון ארס נגד הימין ונגד ביבי. מיתתו לא יכולה להיות כפרתו. לא תרם למדינה שום כלום. רק שפה זולה מתובלת בקללות. אם תרצו אלקט כאן כמה מפניניו הארסיים.
גועל נפש.
מישהו | 01-05-2022 16:54
תתבייש. למה לא מוחקים תגובה כזאת?
2
זכיתי להכירו
לא חשוב | 03-05-2022 12:34
אילן זל היה באמת! אדם. לפני כל דבר אחר היה אוהב אדם. איש אמת ועקרונות אדם שהיה אכפת לו מאותם המכונים האנשים השקופים. יהי זכרו ברוך.