"איש אמת": בימין ובשמאל נפרדים מאילן גילאון - סרוגים

"איש אמת": בימין ובשמאל נפרדים מאילן גילאון

במערכת הפוליטית הספידו את מותו של אילן גילאון הבוקר, כשגם במפלגות הימין שיבחו את חבר הכנסת לשעבר: "למרות שהוא בא מהשמאל שיתפנו פעולה בהמון דברים"

"איש אמת": בימין ובשמאל נפרדים מאילן גילאון
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

במערכת הפוליטית הספידו הבוקר (ראשון) את מותו של חבר הכנסת לשעבר אילן גילאון, שהלך לעולמו היום בגיל 65. למרות שגילאון כיהן במפלגת מרצ, גם במפלגות הימין הספידו אותו ושיבחו את פעילותו בכנסת.

"הצטערתי מאוד לשמוע על מותו בטרם עת של חבר הכנסת לשעבר אילן גילאון" אמר ח"כ דוד ביטן (הליכוד). "אילן היה ח"כ נמרץ שעמד על עמדותיו האידיאולוגיות בנחרצות, למרות שהוא בא מהשמאל שיתפנו פעולה בהמון דברים ובמיוחד בחוק הנכים. יהי זיכרו ברוך".

עוד באותו נושא

חבר הכנסת לשעבר אילן גילאון הלך לעולמו בגיל 65


15

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ הוסיף והספיד: "ברוך דיין האמת. איש אמת היה אילן". לדבריו, "אילן גילאון היה בר פלוגתא כמעט בכל נושא ובמקביל אחד האנשים הראויים והאהובים בפוליטיקה הישראלית. איש עקרונות, מענטש ומעל הכל איש טוב וראוי. אילן יחסר מאד.יהי זכרו ברוך".

ח"כ אבי דיכטר: "אילן שכני מאשדוד, אוהב ישראל בדרכו שלו בכל נשמתו. בר פלוגתא פוליטי שכיף היה להתווכח איתו על דעות של שמאל וימין וחבר נאמן".

יו"ר ש"ס אריה דרעי: "אילן היה איש עם לב ענק, אדם שנלחם כל חייו למען השכבות החלשות והנזקקות ובעיקר אדם טוב שהיה אהוב על כולם. אלמד משניות במשך כל השנה לעילוי נשמתו. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים".

"כבר לא מייצרים אותם כאלה"

גם במפלגות השמאל הגיבו למותו של גילאון. "דמעה על אילן גילאון. אחד הטובים שבינינו, איש ציבור, אידיאולוג, ישר כמו סרגל וחכם וגם מצחיק" אמר שר החוץ יאיר לפיד. "כבר לא מייצרים אותם כאלה. יהי זכרו ברוך".

ח"כ אמילי מואטי (העבודה): "אילן נפלא, אחד ויחיד. אהוב, חכם, שאין ולא יהיה דומה לו, הלך מאתנו ולנו נשאר עולם הרבה פחות טוב, הרבה פחות מחוייך והרבה פחות אנושי. אילן גילאון, הלב שלי נקרע מעצב. תמיד אוהב אותך, תודה על הפגישות ועל החום ועל האכפתיות והצחוק. אנצור אותך לעד בליבי".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איש אמת וחכם...
נהג מונית | 01-05-2022 20:15
איש אמת וחכם ולא גזעני , ואתה ?
2
אין איש אמת...
מני | 02-05-2022 13:00
אין איש אמת בשמאל בשמאל יש כאלו שיצרו לעצמם אמת כופרת במזיד ואיתה הם הולכים .אמת בשמאל לא תימצא. אם כן גם היטלר הלך עם האמת שלו וגם סטאלין הלך עם האמת שלו וגם אנייוכוס עם האמת שלו באבוד רשעים רינה