מחבלים רצחו מאבטח בכניסה לאריאל - סרוגים

מחבלים רצחו מאבטח בכניסה לאריאל

שני מחבלים ביצעו פיגוע בערב שבת ורצחו מאבטח צעיר בכניסה לעיר אריאל שבשומרון. כעבור מצוד שארך כ-20 שעות, צה"ל והימ"מ תפסו את המחבלים בכפר קראוות בני-חסן שבאזור סלפית

מחבלים רצחו מאבטח בכניסה לאריאל
  הנשקי שנמצא על המחבלים. צילום: דוברות המשטרה

טרור בערב שבת: מאבטח בן 23 נרצח ביריות בכניסה המערבית לעיר אריאל על ידי שני מחבלים, שירו בו מטווח אפס. בתיעוד של רגעי הפיגוע נראים שני המחבלים יוצאים מהרכב רצים אל עמדת השמירה ויורים במאבטח.

הערב (מוצ"ש), בתום מצוד שארך יממה, עצרו צ"הל והימ"מ את המחבלים שביצעו את הפיגוע ורצחו את המאבטח באריאל. שני המחבלים, פלסטינים בשנות ה-20 לחייהם, נתפסו בבתיהם שנמצאים בכפר קראוות בני-חסן שבאזור סלפית. אחד מהם מזוהה חמאס והיה אסיר ביטחוני, שישב בכלא בישראל למשך תקופה קצרה.

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי התייחס ללכידת המחבלים: "מרגע שהתרחש האירוע הוקפצו כוחות הימ"מ שביצעו סריקות נרחבות עד לאיתור הימצאותם של המחבלים בכפר קראוות בני חסאן. הודות לפעילות מקצועית ונחושה של לוחמי הימ"מ הצלחנו לשים את היד על המחבלים והנשקים ששימשו אותם".

שר הביטחון בני גנץ בירך על פעילות כוחות הביטחון לתפיסת המחבלים: "אני מבקש לשבח את השב"כ, כוחות הימ"מ וצה"ל, ששמו ידם על המחבלים שביצעו את הפיגוע אתמול באריאל ולהשתתף בצער משפחת המאבטח שנרצח. מדינת ישראל תמיד ניצחה את הטרור, ונעשה כל מה שיידרש, בכל הגזרות, בכל זמן ובכל האמצעים, כדי להביס אותו גם בימים האלו".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
״במקרה״ שכחו לומר...
לת | 30-04-2022 20:36
״במקרה״ שכחו לומר שהמחבלים שייכים לתנועת הפת״ח שהכריזה על חזרה לפיגועים כנגד ישראל
2
מדוע עצרו אותם...
מומי | 30-04-2022 20:59
מדוע עצרו אותם ולא הרגו . כל מחבל שרצח ,צריך לירות בו ולא לעצור . לצערי גם הוא יגיע לקייטנה. .