חדשות

סיעות האופוזיציה בהצעה מפתיעה לקואליציה

ח"כ יואב קיש במכתב לקואליציה: בדיון הפגרה המיוחד שיתקיים בקשר לתמיכה בעסקים עצמאיים שנפגעו במהלך הקורונה, האופוזיציה מודיעה במכתבה כי תתמוך בחוק שיעלה ע"י הקואליציה

((צילום: יונתן זינדל/ פלאש90))

לקראת דיון הפגרה שצפוי להתקיים ביום שני הקרוב בנושא "הממשלה מפקירה את העצמאים", ח"כ יואב קיש שיגר מכתב בשם כח ראשי סיעות האופוזיציה לקואליציה בדרישה להעלות את החוק למתן מענקים לנפגעי הנגיף קורונה – כבר ביום שני באותו דיון.

את הדיון יזמו ח"כ אופיר כץ וישראל כץ מהליכוד.

המכתב (המכתב)

האופוזיציה לקואליציה: "מספיק להתעלל בעצמאים!"

קיש ציין במכתבו: "בשל ההשפעה הכלכלית של התפשטות נגיף האומיקרון, ביום שני הקרוב (2.5) תיפתח מליאת הכנסת בפגרה לדיון מיוחד בנושא: "הממשלה מפקירה את העצמאים.

"אנו, ראשי מפלגות האופוזיציה קוראים לכם, ראשי מפלגות הקואליציה: מספיק להתעלל בעצמאים! הגיע הזמן להעביר את החוק למענק סיוע לעצמאים ולפיצוי נפגעי האומיקרון כבר בפגרה.

הפגנת העצמאים ((צילום: אלעד גוטמן))

העלו את החוק להצבעה בקריאה ראשונה כבר ביום שני הקרוב, ואנחנו כאופוזיציה נתמוך. אנו קוראים לכם הפסיקו את מריחת הזמן והמשך הפגיעה בעצמאים ובכיסם".

על המכתב חתומים מפלגות הליכוד, ש"ס, הציונות הדתית ויהדות התורה

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

67 תגובות
39
עצמאי
29.04.22

שקוף מאתגר את קרע

הצטרפו אלינו