ג'ודי ניר מוזס: למה אני כבר לא עומדת בצפירה?
ג'ודי הסבירה מדוע היא כבר לא עומדת בצפירת הזיכרון לנספי השואה, ותקפה את ההתעלמות ממצוקתם של שורדי השואה: "מה נותנים כל הטקסים האלה?"
(צילום: משה שי/ פלאש90)
אשת התקשורת והמגישה, ג'ודי ניר מוזס, מסבירה מדוע היא כבר לא עומדת בצפירת הזיכרון לנספי השואה, ותקפה את ההתעלמות ממצוקתם של שורדי השואה.
בפתח תכניתה ברדיו 103FM אמרה ג'ודי: "בשנים האחרונות אני מסרבת לעמוד בצפירת יום השואה, לא כי אני לא מכבדת, לא כי לא כואב לי. תזכרו אותם כל הזמן במקום לעמוד את הדקה הזו".
בהמשך, הוסיפה: "ממשיכים להתעלם מהם, מה נותנים כל הטקסים האלה? מה נותנת דקת הדומיה הזו? זה נותן אוכל לרעבים הללו? מה אתם מחכים, שהם ימותו? אני שומעת סיפורים ואני חסרת אונים".
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
251 תגובות - 215 דיונים
מיין לפי
1
מה הקשר לצפירה.
'מאיר | 29-04-2022 10:50
אם תלכי לעולמך לא שאני מאחל לך אני העמוד בצפירה לזכרך.
נרגעתי,צפירת הרגעה
עמדין | 30-04-2022 21:48
כבר חשבתי שנהיית חרדית
האשה הזו איזבל ה2 הביאה שואה על רבים
איכסה | 29-04-2022 11:33
בעיקר על בעלים. על הדת. על הנביאים. איך ההוא אמר: כל משפםחתה גנבים'' משחקת סנוקר כל חייה. רוע. רוע. רוע.
2
זה מה שהחרדים אומרים תעשו משהו מועיל למענם
רון | 29-04-2022 10:57
קריאת תהילים כל אחד בדרכו
3
פשוט לא להאמין
עופר | 29-04-2022 11:00
גודי הפכה להיות זקנה ממורמרת שלא יודעת להתמודד עם עצמה. בכל נושא החלה להעלות דעות מנוגדות.
נו באמת,כולנו שהעומדים בשואה נזכרים בזוועות העבר וחיים את הטראומה שהועברה מדור לדור.
קשה לי להבין את זווית הראייה שלה,טימטום זה טמטום ולא משנה איך היא תציג את עצמה
4
את לא חסרת אונים
יו יו, גם | 29-04-2022 11:01
גלי לנו אחת ולתמיד כמה ממאות המיליונים שלך תרמת אי פעם לטובת עניי הארץ?
5
בושה! מה יעזור שלא תעמדי? זה כן יתן אוכל?
אבי | 29-04-2022 11:09
חסרת רגש כבוד מינימלי. קהת חושים.
6
ככ אוהבת פרסום...
מיקי | 29-04-2022 11:14
ככ אוהבת פרסום את מי מענינת השרלילה הזאת!
7
סליחה, המספר 160...
דני צור | 29-04-2022 11:28
סליחה, המספר 160 אלף ניצולי שואה עם גיל ממוצע של 85 מוכיח שעובד פה חוק פאריטו .20 אחוז ניצולי שואה ו80 אחוז טרמפיסטים.
8
גו'די מוזס
ש | 29-04-2022 11:31
כנראה את חסרת לב ורגש-מעניין כיצד היית מגיבה במידה בתוך משפתחך היו נספים בשואה ומישהו אחר היה אומר את דברייך -בטוח היית תוקפת אותו-חבל.
9
תגובה מספר 2
ש | 29-04-2022 11:34
כאשר גו'די מוזז תלך לעולמה אף אחד לא יעמוד לכבודה בצפירה
10
אני עומד בצפירה...
משה | 29-04-2022 12:39
אני עומד בצפירה לאות זיכרון.אבל מסכים עם כל מילה מי שנהנה מהיום הזה זו ההפקה הפולטיקים עם ההופעה שתיהן ואוכל ונאומי סרק.כי לניצול אין מה לאכול.
11
תזכירי לנו מי...
צ אהרונסון | 29-04-2022 12:48
תזכירי לנו מי את ?
אשת תקשורת עאלק שווה בדיקה פסיכיאטרית
12
אישה טיפשה
שלמה | 29-04-2022 12:48
.
13
מטומטת עם כסף...
מטומטמת עם כסף | 29-04-2022 12:55
מטומטת עם כסף לכן משמיעים אותה
14
לא חכמה! אשת...
אלאל | 29-04-2022 13:09
לא חכמה! אשת מה?
15
מטומטמת. אין לי...
יובל לי | 29-04-2022 13:09
מטומטמת. אין לי כבר כוח אלייך. את לא יכולה גם לכבד ולעמוד דום וגם לבקר את היחס אליהם? הצביעות היא שלך!!!
היא לא מטומטמת היא חסרת מוח .
מאיר | 29-04-2022 18:20
מה אתם רוצים ממנה חסידת אומות העולם.
16
לשם שינוי דברי...
אסף | 29-04-2022 13:20
לשם שינוי דברי טעם.
17
הגברת רוצה כותרות...
ניצולת שואה | 29-04-2022 13:23
הגברת רוצה כותרות והתיחסות.לרדת על ביבי ומשפחתו זה כבר לא על סדר יומה. אז חייבת להגיד משהו שיראו וידברו עליה .אשה ממש לא חכמה רק הכסף והיחוס המשפחתי פתח לה דלתות .דלה בשפת הדיבור מדברת עברית עילגת. לא לעמוד בשעת הצפירה זה חילול כבוד הניספים .הכניסי זאת לראשך
18
וואו איזו קשקשנות...
שלמה | 29-04-2022 13:29
וואו איזו קשקשנות .ציוץ המבקש תשומת לב לאישה לא רלוונטית. גם אני מקדיש מזמני לקשישים ולא מתרברב כמוך. הכסף מעוור אותך ומחפשת תקשורת ופרסומת .כמה עולה לפרסם בעיתון ולעשוק עצמאיים.
19
ניר מוזס זאת...
יוני | 29-04-2022 13:45
ניר מוזס זאת אישה קטנה ועלובה שמנסה לעשות 'רי-קול' על האינתילגנצייה שלנו..יש רק בעיה אחת כאן,שכתבי התקשורת ברגישים צורך לפרסם(כדי להאדיר את עצמם ב'ידיע מפוצצת) שטויות שניפלטות מכול ג'ורה במרחב!!
גברת מוזס,גם אוויל מחריש לחכם יחשב....זיכרי זאת ותמשיכי את התובנות שלך עם 'הבנות' במספרה של הבלוק.
20
הזויה.ורוצה צומת לב...
לילי | 29-04-2022 13:50
הזויה.ורוצה צומת לב
21
חייבים לכבד ולעזור...
חוה | 29-04-2022 14:05
חייבים לכבד ולעזור בכל צורה ודרך לניצולי השואה.
22
מי את מחפסת...
עמי | 29-04-2022 14:05
מי את מחפסת פירסום מוצצת זיין.
23
יש לה פנים רעות
צבי | 29-04-2022 14:14
קשה להסתכל עליה.
מפגינה נוקשות ורעות, עיניים בוחנות יותר מידיי.
24
תתרמי כסף לאנשים אלו.
צבי | 29-04-2022 14:16
גם אוכל יעזור.
אל תאכלי לבד.
25
כמה פיגור יכול...
גדי | 29-04-2022 14:17
כמה פיגור יכול להיות במוח של ציפור?
למה לפגוע...
שימשי | 29-04-2022 21:15
למה לפגוע בציפור. בהחלט יכול להיות לציפור יותר שכל מזו המטומטמת שעפה על עצמה.
26
הרגישות שלך מובנת...
1234 | 29-04-2022 14:26
הרגישות שלך מובנת להתייחסות.
27
תתביישי לך חלאת...
חיותה | 29-04-2022 14:32
תתביישי לך חלאת אדם על מצפונך,מאז שסילבן העיף אותך נדפק לך המח גם כחה לא היה מי יודע מה ???????????????????????????? מגעילה????????????????????????????
28
את אדם אומלל...
שמעון | 29-04-2022 14:44
את אדם אומלל וממורמר שמחפש
תשומת לב-שבי בבית הפסקת להיות
רלוונטית-מה הקשר בכלל
הצפירה היא זיכרון אחת לשנה
א ג ב -את הטענות שלך תפני
לחמששת השיסוי שאת מהללת
29
מה זה קשור...
טל אמסלם | 29-04-2022 15:32
מה זה קשור לניצולי השואה, עומדים דום לכבד את הניספים ,דבר מינימלי לעשות אותו פעם בשנה . לא מבינה אותך ולא מבינה למה בכלל צריך לפרסם מה את עושה ,זה לא מעניין .
30
מקבלים המון כסף.אין...
נחמני אורי | 29-04-2022 15:36
מקבלים המון כסף.אין להם שום בעיית מצוקה
31
מטורללת ...
דוד | 29-04-2022 15:47
מטורללת
32
מרוב שהוזנחה מחפשת...
יוסל | 29-04-2022 15:48
מרוב שהוזנחה מחפשת נואשות זיין שחור שירגיע את הטימטום שלה
אני מבינה...
קוראת | 30-04-2022 11:49
אני מבינה את הכעס . אני עומדת כמובן בצפירנ ולא מקבלת את מה שאמרה. אבל איפה כתובות מילים כאלו ? דבר כזה ? איפה יש מילים כאלה חלילה במקורות ? מה קורה איתכם. תכתוב את דעתך במילים ראויות. זה ממש מפחיד כבר . אסור ככה לכתוב . זאת שפה אלימה
33
שרלילה מיוחמת ...
יוסל אפרתי | 29-04-2022 15:51
שרלילה מיוחמת
מה נסגר...
קוראת | 30-04-2022 11:46
מה נסגר איתכם ? מה זה המילים הללו ??? שכחתם את השפה ?
34
חבל שלא מכבדים...
הרצל חדד | 29-04-2022 15:59
חבל שלא מכבדים אותם כל השנה מגיע להם ליחוית בכבוד
35
היא מחפשת תשומת...
אורח | 29-04-2022 16:05
היא מחפשת תשומת לב???
או כותרת?
36
שלום לצערי היא...
אליריס | 29-04-2022 16:08
שלום לצערי היא מאה אחוז צודקת דקה צפירה לא נותן כלום אני עומד בשביל לכבד אנשים כמו הורי שהם ניצולי השואה והמדינה פשוט ניצלה אותם ךצרכיך ולכןהיא אומרת שנזכרים בהם רק לפני יום השואה איפוה המדינה כל השנה אני יודע שיש מקומות שעוזרים כל השנה אבל הם זקוקים לכסף בשביל לחיות
37
את לא עומדת...
עליה | 29-04-2022 16:14
את לא עומדת בצפירה ,כי אין לך לב יהודי .שום תרוץ אחר אינו מצדיק את המעשה .
אז אולי...
נטע | 29-04-2022 23:32
אז אולי תעזרי את וחברים שלך לאנשים כאלו
38
לא להתייחס
VOLT220 | 29-04-2022 16:28
הוי למה עשיתי זאת
39
העמידה היא סמל והבעת השתתפות.
מיכה | 29-04-2022 16:29
באם הגב' מזדהה עם שונאי ישראל, לבריאות.
40
כי את זקנה...
שימי | 29-04-2022 16:54
כי את זקנה ורגלייך כושלות.גברת מוזס ,את מנסה לשוב מתהום הנשייה?
41
צודקת יש אנשים...
כהן | 29-04-2022 16:58
צודקת יש אנשים ניצולי שואה ששעלו לישראל בשנת 1955 והם לא מקבלים וסוחבים אותם בניירת ובירוקרטייה..לך תבוא .לך תבוא.חלאס תנו להם
42
את התרופה לאנטי...
יאיר | 29-04-2022 17:04
את התרופה לאנטי ויאגרה, כבר שכחו מי את בכלל, למה חזרת? מי את בכלל?
43
קראתי התגובות.
רובן...
מכה בסלע | 29-04-2022 17:06
קראתי התגובות.
רובן - בושה.
אלה הסרוגים היום ?
44
את מי זה...
רפול | 29-04-2022 17:09
את מי זה מענין אם את עומדת או לא
45
את מעניינת לי...
בנט בוגד מסריח | 29-04-2022 17:12
את מעניינת לי את התחת
איש גס...
קוראת | 30-04-2022 11:45
איש גס רוח, אתה יכול לכתוב את אותם הדברים עם אוצר מילים ראוי יותר ?
46
חצופנ, עימדי לזכר...
רונה מילבסקי | 29-04-2022 17:13
חצופנ, עימדי לזכר הנרצחים,
ותרמי מכספך למען החיים סיגרי את פיך
47
מה ענין שמיטה להר סיני?!
ירדה מהפסים | 29-04-2022 17:22
ג'ודי בבקשה ממך מספיק עם השטויות...
48
מסתבר שאין כסף...
אב | 29-04-2022 17:39
מסתבר שאין כסף בשבילם כי את הכסף שלקחו על גבם מנצלים ל36 שרים ונורבגים וים עוזרים ואלפי משרות מנופחות בשירות הציבורי הרקוב ואלפי גובניקים במהלך למי יש זמן אליהם?
איפה היתה...
ליכודניקית לשעבר | 29-04-2022 19:20
איפה היתה העזרה בתקופת ביבי, האם מצב הניצולים היה טוב יותר?
49
זו תגובה מעניינת...
עודד טירה | 29-04-2022 17:46
זו תגובה מעניינת וערכית , אך לא נכונה. כי עמידת הדום היא לסכר הנספים אינם עמנו.
50
לא ניגמר יום...
הרץ | 29-04-2022 18:01
לא ניגמר יום הזכרון ואת כבר מכתירה את עצמך למנהלת עמותה כספית כדאי להיות קרובה יותר לכסף,זה מה שמעניין אותך!
51
סוף סוף מישהו...
אבנר מר | 29-04-2022 18:17
סוף סוף מישהו חושב מחוץ לקופסה
לעמוד סתם זה שטות וזה רק משקיט אצלנו את יסורי המצפון
התשובה לשואה והזכרון האמיתי הוא
לחזק את עם ישראל ואת היהדות
וזו התשובה הניצחת לכל אלו שרצו לגרום ההיפך
ולך ג'ודי אני אומר בפוזיצה שלך את יכולה לרתום אנשים עם יכולת לעזור לניצולי השואה
בהצלחה
52
עמדה לא ערכית,...
ציונית שלו | 29-04-2022 18:19
עמדה לא ערכית, אנו עומדים דום לזכר הנספים, אלה שאינם איתנו עוד. את רוצה לעשות שינוי, תעשי משהו בעד. ה'נגד' הוא רק למען הכותרות.
53
כל מילה בסלע...
אני | 29-04-2022 18:20
כל מילה בסלע
54
אם שאלת, אענה...
מיקי ליפשיץ | 29-04-2022 18:33
אם שאלת, אענה לך: את לא עומדת בצפירה כי את פרה מטומטמת וולגרית
.למה להעליב...
מומי | 30-04-2022 14:21
.למה להעליב כך את הפרות לא בסדר.היא סתם זקנה סתומה
55
ג'ודי מה עובר...
שולמית | 29-04-2022 18:42
ג'ודי מה עובר עליך.השתבשה עליך דעתך,אנחנו עומדים לזכרם של הנופלים בשואה.ומכבדים אותם בעמידה בצפירה של דקה דומיה.מה קשור ששורדים יש להם קושי כלכלי,זה לא אומר שלא צריכים לעזור להם.את יכולה לפעול בתוכניתך ובעוד דרכים, לשנות את המצב.אבל מזה לא לעמוד ? את פשוט אבדת את זה,ומזלזלת בזכרון של הנספים בשואה .תתביישי לך
56
משעמם לך דעתך...
מיכאל לוי | 29-04-2022 18:56
משעמם לך דעתך אינה מעניינת בשל המניעים שלך רודפת פרסום. תעשי מעשים טובים בסתר . אין לך זכות להתנה כך. מה שכתבו לך לפני כן נכון ומגיע לך לחטוף. צאי לנו מהחיים
57
ג'ודי תלמדי לכבד...
מאיר דהן | 29-04-2022 18:57
ג'ודי תלמדי לכבד את הזיכרון של המליונים שהוצאו להורג רק כי היו יהודים.כל המכבד יכובד
58
מטורללת לאאאאאאלה ...
משה וינטלטור | 29-04-2022 19:24
מטורללת לאאאאאאלה
59
יש לך בתים רחבי ידיים. אולי הלכת לאיבוד
מי זו? | 29-04-2022 20:27
בכל מקרה, ברור שאיבדת דבר מה.
60
הסיבה שאת לא...
נעם | 29-04-2022 20:58
הסיבה שאת לא מכבדת הצפירה היא בגלל ההתבהמות. בשונה ממי שרוצה להעצים את היותנו אדם, ראי פרשת קדושים, באה ההפטרה שאחריה ומציגה מה ההופכי. זו התבהמות. שבת פרשת קדושים, שווה לקרוא.
61
היא ממילא לא...
אריק | 29-04-2022 21:37
היא ממילא לא חשובה את מי בכלל היא מענינת.
62
טימטום זו מחלה...
אשר | 29-04-2022 21:53
טימטום זו מחלה ללא מרפא.. את חולה
63
עם ישראל-כוחנו הוא...
אנושי | 29-04-2022 23:15
עם ישראל-כוחנו הוא באחדותנו ובתפילתנו לשלום היחיד/ה, ביתנו, שכונתנו, עירנו, מחוזנו, ארצנו ועולמנו.
הגברת הנכבדה וכל המגיבים והמגיבות הנכבדים והנכבדות
אנחנו לא רק חיים על לחם ועל המים וגם על מוצא פינו.
64
בואו נכבד את...
בוחן | 29-04-2022 23:26
בואו נכבד את הגברת הנכבדה. היא אומרת משהו מהלב.
65
כתבתי תגובה, לא...
אנושי | 29-04-2022 23:30
כתבתי תגובה, לא קביל על ידי המערכת. לא כתבתי משהו מקניט או חריג, פשוט הבעתי את עצמי בהתאם
66
רק מדברת.את דואגת?...
צני נוי | 30-04-2022 1:51
רק מדברת.את דואגת? לפני הכל תעמדי ותכבדי חלאה.השתגעת בראש שיש בו רק שיער
ויש בו...
פלגי | 30-04-2022 11:52
ויש בו הרבה חלל בין האוזניים
67
גודי מוזס את...
ארי ק | 30-04-2022 3:14
גודי מוזס את זקנה לא מסוגלת לעמוד בצפירה.תפסיקי לחפש תירוצים דבילים .
68
למה אתם תוקפים...
אזרח יהודי | 30-04-2022 6:42
למה אתם תוקפים את גודי מוזס ישנם חברי כנסת השמולנים ההזוים שמקבלים 50 אלף שקל בחודש כול חודש וכאילו עובדי מדינה וגם הם לא עומדים בצפירה לא רק של השואה גם חלילי צהל וזה השמולנים הארורים מירב מיכאלי וכול החבורת ההומוהים מפלגת העבודה מפלגת מרצ מפלגת רעם מפלגת המשוטפת ועוד רבים מוסז סתם בחורה מתוסכלת חולת נפש אבל יש לצערנו בממשלה בנט והנוכלים כמוה אין משילות אין ביטחון פשוט הפקרות בושה בושה אני מקוה שהסוף קרב לנוכלים בנט והפושעים אנשאלה
התגובה שלך...
אני | 30-04-2022 12:09
התגובה שלך מגעילה ומכוערת. כל חברי הכנסת מקבלים אותו השכר ולא קשור אם ימין או שמאל. הממשלה הזו קמה לפני פחות משנה, מה עשו כל הממשלות בעשורים האחרונים? איפה היו כל השרים וראשי הממשלה ומה עשו למען שורדי השואה?!
מבריק אתה...
קוראת | 30-04-2022 11:43
מבריק אתה לא. אבל גס רוח, כן .
ומטומטם,שייסתם לך...
מוס | 30-04-2022 7:58
ומטומטם,שייסתם לך הפה המלוכלך ךעולמי עד.מפגר!
69
את מי מעניין...
שרגא פרצל | 30-04-2022 7:24
את מי מעניין מה הבהמה הזאת עושה? מדוע הערוצים כופים עלינו לראות או לשמוע אותה? רבים יסכימו איתי שבקליפת השום יותר מעניינת ממנה.
70
הפעם היא מדברת...
דנה | 30-04-2022 8:03
הפעם היא מדברת לעניין. יש קשישים ניצולי שואה שחיים בחרפה התקשורת והממשלה נזכרים בהם פעם בשנה וכל שנה רואים אותם סיפורים של קשישים שנאלצים לבחור בין מזון לתרופות. למה? בזמן שראש הממשלה ובני ביתו נהנים ממשלוחים
של וולט.
הם צריכים לקבל את כל הכבוד המגיע להם לקבל תרופות ללא תשלום מזון ולא לאבד את כבודתם
בזמן שנותר להם.
נכון לקשישים...
עוזי | 30-04-2022 19:45
נכון לקשישים קשה. אבל מה קשור לעמידה ביום הזיכרון.
71
ג'ודי לא עומדת בצפירה.
goldi | 30-04-2022 8:30
גב' ג'ודי. אם את כנה ! את יכולה גם לעמוד בצפירה וגם לצאת למלחמת חורמה נגד
עושק הקשישים ובינייהם ניצולי השואה עי המדינה , שבין היתר קיבלה מילירדים מגרמניה.
תציעי שיפטרו את כל הגופים על כל עובדיהם ונהנתנייהם שמטפלים בקשישים הללו
ויחלקו את הכסף של המשכורות, הרכבים, המשרדים ושאר הטבות לאותם נזקקים !!!!!
72
מפגרת, גם ביום...
ניר | 30-04-2022 8:50
מפגרת, גם ביום הזיכרון לחללי צהל עומדים, זה לא קשור לאם יש להם כסף לאכול. טיפשה סמולנית
73
די. די לתת...
חנה צחור | 30-04-2022 8:51
די. די לתת לאישה הזאת במה ילדה מפונקת וזקנה מרירה מהיכן היא שואבת את המידע שלה? עושים המון עבור ניצולי שואה המון זה מעט יחסית למה שנעשה.עושים כמעט מעשה צופים וההוכחה היא צסתכלו מה עושים זא לא עושים למען קשישים שאינם ניצולי שואה! ואז תראו את ההבדל. גודי יכולה כמובן להפשיל שרוולים ולרדת לשטח ולראות ואולי גם לעשות משהו מלבד לדבר . אישה רעה
, אני מסכימה...
חנה | 30-04-2022 10:13
, אני מסכימה איתך. צריך לדאוג לכל הקשישים ולא רק לשורדי השואה.
74
לא עומדת בצפירה...
לים | 30-04-2022 10:25
לא עומדת בצפירה אבל אולי במקום זה כל השנה תתרמי ממה מיליונים שלך לרעבים האלה? ואז כן לא ירעבו וגם תעמדי דום
75
אפשר גם לעמוד...
ארצי | 30-04-2022 12:24
אפשר גם לעמוד בצפירה ולכבד את המתים וגם להילחם למען זכויות החיים... מי שלא עומד בצפירה כדוגמת גברת ג'ודי יורק בפניהם של המתים ושל החיים גם יחד וזאת מתוך שחצנות טהורה.
נותרו רק מעט דברים שעדיין מאחדים אותנו אך אנשים כדוגמת ג'ודי בשחצנותם פועלים להרוס גם אותם ובכך מפוררים אותנו כחברה.
76
חולת נפש שמחפשת...
מאיר המהיר | 30-04-2022 12:47
חולת נפש שמחפשת תשומת לב .ממליץ לך לקחת מרשם מרופא שיודע מי את
77
לא מתביישת. גם...
רוניתה | 30-04-2022 13:12
לא מתביישת. גם שולטת בערוץ השטנה ערוץ 12 וגם מקבלת זמן מסך להשפריץ רעל על מפלגות ימניות. גועל נפש.
78
לא מעניין את...
בני רונן | 30-04-2022 13:29
לא מעניין את אף אחד מדוע את לא עומדת בצפירה ואת לא מענינת אף אחד ,אנחנו המשפחה הגרעינית וסביבתה נמשיך לעמוד בזמן הצפירה כדי לכבד את זכר הנופלים במלחמות ישראל כי בזכות דמם שנישפך אנו חיים במדינתינו ,את תעשי מה שחברייך עושים ותני לנו להתכנס לעצמינו עם היגון שלנו ,כשהבחור שנהרג בקרב היה בן 20 בלבד ועד ליום מותם הורינו חיו בעצב רב.
79
לומר את האמת...
מוקי | 30-04-2022 13:34
לומר את האמת לא שווה התיחסות
80
הרבי
נועם | 30-04-2022 13:50
הרבי מלובביץ' ישו
81
אין שום דבר...
עמירם | 30-04-2022 14:18
אין שום דבר שעומד אצלה למה שתעמוד
82
אוהו ועוד איך...
תורן | 30-04-2022 15:15
אוהו ועוד איך עומד וחזק.
83
טיפשה וחצופה ...
חצופה | 30-04-2022 15:58
טיפשה וחצופה מה אפשר לצפות מאחת כזאת מי היה מסתכל עליך אים לא הכסף
84
יצורה מגעילה ...
בלפורנובסקי ישראל | 30-04-2022 16:30
יצורה מגעילה דוחה זידונית ובהמית גועל נפש מדבריה וממנה אשת תככים וקומבינות נבזית וזידונית .
85
כמה את בהמה...
אילנה | 30-04-2022 19:04
כמה את בהמה
86
חוזרת על עצמה...
שרון | 30-04-2022 19:32
חוזרת על עצמה כל שנה - הבנו
87
חשוב לטפל ביום...
דן | 30-04-2022 19:34
חשוב לטפל ביום יום ובזה את צודקת , אם זאת הצפירה נועדה לסוגיה של זכרון היסטורי ושימור הידע ולכבד ולזכור ואין שום הצדקה שלא לעמוד בצפירה
88
על איזה שורדי...
יוסי לבון | 30-04-2022 19:38
על איזה שורדי שואה את מדברת ג'ודי .
השואה הייתה לפני שמונים שנה , האנשים שניצלו מהתופת ברובם הגדול הלך לעולמו בשיבה טובה .
המעטים מאוד שעוד נותרו , מקבלים קיצבת סיעוד ורנטה מגרמניה .
רובם נמצאים במוסדות גיל הזהב היוקרתיים ביותר .
ישנם 160 אלף שהביטוח הלאומי הרחיב עליהם את התואר ניצול שואה .
כמעט כולם הם עולי ברהמ לשעבר , שהם פשוט עניים , כי הם עלו ארצה בגיל מבוגר , ואין להם פנסיה ורכוש לעת זיקנה .
הורי זל , כמו מאות אלפי ניצולים אחרים לא היו זקוקים לרחמי איש ,
אל תשפילו את זכרם .
89
לא מבין מה...
יעל גדיש | 30-04-2022 19:42
לא מבין מה הקשר בין עמידה בצפירה, לבין זה שלא דואגים מספיק לניצולים.
הגברת פשוט...
עני ורע לו | 30-04-2022 19:58
הגברת פשוט הזויה ומחפשת כותרות ...אנחנו עומדים בצפירה לזכר 6 מיליוני היהודים שנרצחו בשואה ומקדשים את היום הזה ולא נשכח את השואה לעולם.אנחנו לא עומדים בשואה לכבודו של בנט או נתניהו שזקוקים שהמדינה תממן לילדים שלהם את האוכל ...אולי במקום לנסות ולתפוס כותרות אולי כדאי שגודי תשאג לשלוח מזון מבתי התמחוי שהיא מנהלת לוילות של בנט ברעננה ושל נתניהו בקיסריה
90
טיפשה ...
תמיר דניאל | 30-04-2022 19:45
טיפשה
91
את לא עומדת...
רוני | 30-04-2022 19:49
את לא עומדת כי את זבל
92
עכשיו תבינו כמה...
מני | 30-04-2022 19:52
עכשיו תבינו כמה החרדים צודקים. והבהמה הזאת שבוגדת בבעלה צריכה לתת לנן מוסר?
93
את לא עומדת...
חנן | 30-04-2022 19:57
את לא עומדת כי את חלאה מגעילה והדעה שלך לא מעניינת
94
ג'ודי את זו...
מוטי | 30-04-2022 19:58
ג'ודי את זו שתומכת בעבריין שגנב מקופת המדינה ושנים בזמן כהונתו לא דעג לניצולים. אז אולי יש לך יד ורגל במצב.
95
תגובות של זבל...
אזרח | 30-04-2022 19:59
תגובות של זבל אנושי, אוי לנו ממה שקורה בעם הנבחר.
96
וואלה איזו אישה...
רינגו | 30-04-2022 20:00
וואלה איזו אישה רעה הייתה לסילבן שלום .רק עכשיו אני מבין אותו .
97
דקה מזמננו לזכר...
איה | 30-04-2022 20:04
דקה מזמננו לזכר השואה
כדי להעביר מסר שלא נשכח אותם
לעולם...
הלוואי שהדקת...
נגה | 30-04-2022 21:58
הלוואי שהדקת דומיה הזו
תפתור לניצולי השואה את בעיית התשלום עבור
אוכל, תרופות, חשבונות חשמל
מגורים רעועים ועוד.
זו דקת דומיה לזכר 6 מיליון נרצחים
היד, אבל לא נותנת מאומה
לניצולי השואה האומללים.
98
כלבות עשירות לא...
רון קופמן | 30-04-2022 20:09
כלבות עשירות לא צריכות לעמוד. הן צריכות ומקבלות כותרות בעיתונים
חובה לעמוד..אך...
אאאא | 30-04-2022 20:31
חובה לעמוד..אך חובה לעזור לאלה שעדיין איתנו...והם הולכים ומתמעטים....אין זמן לעזור דחוף
99
שואה
סש | 30-04-2022 20:11
יש המון סיפורים מהתקופה ההיא שלא סופרו שאנו לא מכירים , זה הזמן להוציא ולספר
למשל . . על האחים ביילסקי . וגם . . להוציא את הפוליטיקאים מיום הזיכרון לשואה
כבוד זה לא מוסיף . . .
100
מי זאת ?...
סופוקלס | 30-04-2022 20:15
מי זאת ? ולמה היא מעניינת מישהו????
101
העמידה היא סמל....
ישראלי | 30-04-2022 20:16
העמידה היא סמל. את הפעילות מול המוסדות את יכולה לבצע באמצעים אחרים כמו למשל דרך העיתון שלך.
102
עוד אחת שמחפשת....
מירי שולברג | 30-04-2022 20:16
עוד אחת שמחפשת. כותרות .מה מונע ממנה לאמץ ניצול שואה ולדאוג לרווחתו.
103
שדדו שנים...והשוד עדיין...
בטי דמבנר | 30-04-2022 20:23
שדדו שנים...והשוד עדיין בעיצומו...של ניצולי השואה...עשו ועושים עליהם קופה שנים...מעניין מה יעשו שיכחדו כולם...לאן יועברו התקציבים...מה אומר על זה הדור השני?
104
למה יש לי...
סוזן | 30-04-2022 20:25
למה יש לי הרגשה שהיא עוד מאט תעזוב את הארץ?
105
בתמנית אומרים הם...
יורם | 30-04-2022 20:27
בתמנית אומרים הם ישלו הזלאט ואני אקום אסיר אעדד .בעיברית הם לוקחים את הכסף ורוצים שאנו נתאבל.
106
היא צודקת אנשים...
דוד | 30-04-2022 20:35
היא צודקת אנשים פה קרים זה מתחיל מחברי הכנסת מהממשלות בזיון מה שמעניין אותם זה רק הכסף והמשכורת והפנסיות שלהם ועוד מיסים לאזרחים זו המדינה שלנו כמה שגרוע פה הדירות בשמים המחירים בשמים .מוזר
107
תתבייש לך. בלי...
מיקי | 30-04-2022 20:45
תתבייש לך. בלי תרוצים
108
נפרמו לך כמה...
ארי | 30-04-2022 20:49
נפרמו לך כמה חוטים בראש מאז שגילו שסילבן שיחק במנוש לכמה נשים
109
גם אני לא...
שרון | 30-04-2022 20:50
גם אני לא עומד בצפירה, זה מנהג גויים, תגידו פרק תהילים, לעילוי נשמתם, זה יותר חשוב וה' יקום את דמם השפוך,
בקשר לכסף שהמדינה לא נותנת להם, זה אחת העוולות שהיא עושה נגד חלשים, ועל זה צריך להרים את הכפפה נגד המדיניות הזאת,
110
נו זו הממשלה...
דני פלד | 30-04-2022 20:53
נו זו הממשלה שבחרת בה...ממשלת העאלק שינוי וריפוי..זאת ממשלת הנוכלות ושקרים אז למה הם לא מתקנים אם זה ביבי כבר היית פותחת פה של ביוב
111
את מי היא...
בוזי | 30-04-2022 20:54
את מי היא מעניינת ??
112
חולת נפש שתלכי...
אורה | 30-04-2022 21:00
חולת נפש שתלכי לעולמך אף אחת לא יגיע ללוויתך פשוט תתביישי
113
מורמת מעם.כולה לכבד...
מוישלה | 30-04-2022 21:03
מורמת מעם.כולה לכבד אותם בצפירה אין לה אלוקים.
114
אישה הזויה. טוב...
פזית | 30-04-2022 21:03
אישה הזויה. טוב נו... מה קשור?
115
צביעות לשמה. ...
יהודי גאה | 30-04-2022 21:04
צביעות לשמה. תגידי. עיתון אידיוט אחרונות נותן לגיטטימציה לפשעים הכלכליים של הממשלה המושחתת הזאת. ממשלה הכי גדולה. כנסת נורווגית. הבית של בנט והשיפוצים ברעננה. ואצל לפיד וגנץ. הוצאות אדירות בכנסת להקמת מקומות מנוחה לשרים (כי הם אינם חכים) טיסות שכר בטריליונים. כספים גועליציונים ומה לא ? בשנה אחת הממששת הוציאה יותר כספים מקדנציה שלמה של ביבי. וכל זה מלבד 53 מיליארד שח לערבים. והעיתון של מוזס מחריש. נותן לגיטימציה. אז. אל תעמדי. אין צורך שתקומי. ככה זה בשמאל העלוב.
116
קודם כל, כדאי...
אנה | 30-04-2022 21:06
קודם כל, כדאי שתפנים את הגיל שלה, תתלבש ותתנהג בהתאם, ולא כמו בת 16. אחר כך תסתכל החוצה.
117
לא היבנתי חשבתי...
שמעון | 30-04-2022 21:07
לא היבנתי חשבתי שאת בטיפול לחולי נפש
118
אין שכל אין...
מוזס שלום | 30-04-2022 21:10
אין שכל אין דאגות...
איפה היא הית שאלוהים חילק את השכל?
ואיפה היא מסתפרת ????
119
אם כולנו ננהג...
עקיבא | 30-04-2022 21:12
אם כולנו ננהג כמו ג'ודי לא יזכרו הנספים, העולם בודאי ישמח לשכוח מהשואה. יותר מכל לא תהיה שום פלטפורמה ציבורית תודעתית לסייע הניצולי השואה.
120
את מי זה...
סתם אחת | 30-04-2022 21:18
את מי זה מעניין
121
א. היא צודקת....
יצחק גריידי. | 30-04-2022 21:18
א. היא צודקת. ובגדול.
אגב. איפה כל הצדקנים והטהרנים למיניהם?
ב. הבעיה היא שעוד רבים ובנקאים מוצצי דם שמים ידם על הכספים. וכשכל הארץ משפט מלאה. אז מה הפלא שישדדו ולא רק את ניצולי השואה.
122
כל הכבוד ...
בן לניצוים | 30-04-2022 21:23
כל הכבוד
מה זה...
יוסי | 01-05-2022 2:59
מה זה ניצוים ? ...!
123
לא משנה מה...
אלרגי לנמ"ש | 30-04-2022 21:31
לא משנה מה היא אומרת..
בשורה התחתונה נפשה מעורערת..
והיא לא דמות שפויה כדי ללמוד או להחכים ממנה..לא מוסיף כבוד למי שמציג ומתייחס אליה
124
בושה וחרפה לא...
זוהר יהונתן | 30-04-2022 21:32
בושה וחרפה לא לכבד את זכר הנירצחים
לדעתי מי...
1 | 30-04-2022 22:19
לדעתי מי שהגיע לגיל 90 צריך לקבל הכל באופן אוטומטי בלי שום מבחן כמה אפשר לטעות עם בני 90 זה יחסוך הרבא כסף על מנגנון והרבא סבל
היא לא...
ארז ויצמן | 30-04-2022 21:55
היא לא מכבדת את זכר הנרצחים אבל המדינה לא מכבדת את חיי השורדים. הידעת, שהמדינה מנהלת מלחמה ביורוקרטית קשה נגד ניצולי השואה במאמץ למנוע מהם את זכויותיהם?! נגד מי הם נלחמים? נגד קשישים שבורי גוף ונפש. הם נחקרים, מופנים לועדות נדרשים להביא מסמכים ונאלצים לכתת רגליהם לבתי משפט. אם היית יודע כמה התופכה הזו נרחבת, אולי גם אתה היית מפסיק לעמוד בצפירה. אני לא מצדד בזה שלא נעמוד אבל אני מסכים עם כל מילת תסכול וכעס שלה.
הסבר פשוט כאת...
ריקי | 30-04-2022 21:49
הסבר פשוט כאת פוסטמה ובכסף שיש לך איאפשר לקנות מוח
125
צודקת ב100% צביעות...
אביתר | 30-04-2022 21:46
צודקת ב100% צביעות של חברה.
126
אשה מרושעת וסתומה...
אא | 30-04-2022 21:56
אשה מרושעת וסתומה ברמות על !!!
127
הצעד שלה מאוד...
אלישע בן אבויה | 30-04-2022 21:56
הצעד שלה מאוד בוטה. אבל דבריה נכונים מאוד.
זה לא...
שושו | 30-04-2022 22:12
זה לא על חשבון זה
128
מחילה מכולם ,אבל...
יהודי | 30-04-2022 22:02
מחילה מכולם ,אבל אין ביהדות דבר כזה לעמוד לזכר נפטרים ,זה מעשי גוים.במקום זאת עדיף שכל עם ישראל יקראו פרק אחד בתהילים לעילוי נשמתם, וכל אחד מעם ישראל יתן שעת עבודה אחת ,ואת הכסף שזה יצא מאות אלפים יתנו לניצולי השואה לשפר את מצבם.עדיף מכל טקס,ומכל צפירה .
לא כל...
שלמה | 30-04-2022 22:26
לא כל דבר שעושים בחיים צריך לעשות כי הוא יהודי. בסופו של דבר המטרה שלנו היא להתייחד ולהתאחד העם ברגע ספציפי ולתת את הדעת על האירועים שקרו.
קטונתי אם אתה לא מבין את המשמעות בכך
129
מנסה להצטייר כאבירה,...
יוסף בכר | 30-04-2022 22:07
מנסה להצטייר כאבירה, מי את בכלל שלא תעמדי בצפירה ? מה הקשר תילחמי על האוכל של השורדים ותעמדי בצפירה לזכר אלה שנרצחו, את דוחה ברמות על, וגם טיפשה לדעתי שמחפשת להתבלט בצורה הזו
130
צודקת אבל לא...
1 | 30-04-2022 22:14
צודקת אבל לא משכנעת מעצבנת בכל דבר שהיא אומרת
131
היא לא חרדית....
ניר | 30-04-2022 22:16
היא לא חרדית. מותר לה.
חתיכת צבועה מתנשאת
לא מובן למה נותנים לה פה במה.
132
צפירת תשומת לב
קיבלת | 30-04-2022 22:17
מתי היא יוצאת לפנסיה?
133
העמידה בצפירה היא...
ירון | 30-04-2022 22:23
העמידה בצפירה היא לזכר הנרצחים. מה הקשקוש הזה של ניר מוזס? בניצולים צריך לטפל אך זה לא קשור לזכרון השואה. טוב, סתם יותר מידי תגובה לאשה טפשה.
134
שכל הרבה אין...
אראלה | 30-04-2022 22:40
שכל הרבה אין לך ניר מוזס וכד,
כסף יש לך והרבה תתרמי,
מאז גרושייך את ממורמרת,רוטנת,
חשבת להיות אשת ראש הממשלה אה?????
ולמה בכלל מפרסמים את דברי ההבל שלך????את דמות ציבורית????
135
מה הצביעות להראות...
שלם | 30-04-2022 22:56
מה הצביעות להראות אנושי ? יש לך כסף להחיות מדינה , אז שחררי להם, וחוץ מיזה הכול למען הכסף , שהילדים הקרים של הניצולים רוצים לעצמם , ולשים את הניצולים במוסדות ,
136
צודקת. הגיע הזמן...
חוה | 30-04-2022 23:10
צודקת. הגיע הזמן לרפורמה בצורת הזיכרון!! לא משמעותי בכלל, מעורר חרדות.
137
למה זה מעניין...
כיציד גרבי | 30-04-2022 23:17
למה זה מעניין
138
ג'ודי היא מולטימליונרית...
דליה | 30-04-2022 23:36
ג'ודי היא מולטימליונרית ..היא יכולה לפתור את בעיית כל ניצולי השואה שעדיין שרדים...אבל היא מעדיפה לתפוס עליהם טרמפ ...
139
אז רציתם מהחרדים
דבורה | 01-05-2022 0:04
גם הם לא עומדים לא בגלל שהם לא מכבדים הם חושבים שזה אסור רק מה לא כל אחד יכול להחליט מה עושה כל החברה החליטו עומדים אז עומדים לא כל אחד יעשה דין לעצמו
וכעת השאלה הגדולה למה לא נפתחו המהדורות שהמלכה גודי אליזבט הראשונה הודיעה שהיא לא עמדה בצפירה??????????????????????????????????????
140
חייב לעמוד דום...
יוסי | 01-05-2022 0:54
חייב לעמוד דום ולכבד אותם את זכרם וכמובן לדאוג לניצולים מהר ככל שניתן לפני שיהיה מאוחר ועצוב עוד יותר...
141
את צריכה לעמוד...
יוסי | 01-05-2022 0:57
את צריכה לעמוד למען הניפטרים !!!אני לא מאמין איזה טיפשה האישה הזו גועל נפש של אישה
היא לא...
רינה | 01-05-2022 13:11
היא לא חייבת וגם אתה לא. זה מנהג גויים. היא טוענת שכל הכסף על הטקסים מתבזבזים במקום לתת לניצולי שואה שמחטטים באשפה כדי לשרוד פה בארץ ישראל! היא צודקת וזו מחאה לא רק שלה. כולנו דורשים שיתנו לניצולי השואה לחיות כאן בכבוד.
142
גודי ניר מוזס...
בבר | 01-05-2022 2:00
גודי ניר מוזס אם היית ציפור היית עפה אחורה.
אהבלה מהסוג המשובח
143
היום כל זקן...
בבר | 01-05-2022 2:04
היום כל זקן שהוא לא צפון אפריקאי או תימני או עירקי תובע גימלת ניצול שואה וכל רוסי שזייף את גילו ונמצא שעתיחם בארץ תובע גימלת ניצול שואה טיפול רפואי מלא טיפול וי אי פי עם יומו האחרון ילמעשה יש סיכוי שהוא בכלל לא יהודי ובא לעשות סיבוב בחסות ליברמן
144
לקחו להם את...
צודקת | 01-05-2022 3:02
לקחו להם את הכסף כדי לצאת מתקופת הצנע ועכשיו לא נשארו כבר ערכים במדינה. אי אפשר לקנות ולהקנות ערכים בכסף.
145
שרדו את היטלר...
מיכאל | 01-05-2022 4:48
שרדו את היטלר כדי למות מרעב,בדידות והזנחה במדינת היהודים שלה נתנו את כל חייהם.בושה. לג'ודי התבלבלת.בצפירה אנו מכבדים את זכר הנספים בשואה.
, לא...
צפונית | 01-05-2022 6:54
, לא הבנת אותה. היא , ולא רק היא, מכבדת את זכר הנספים כל השנה. אני מבינה ממנה שהצפירה/עמידת הדום בשעה זו מעוררת אצלה כעס על חברי הממשלה בשנים האחרונות שמדברים הרבה אבל לא עושים כלום לשיפור מצבם של ניצולי שואה. זוכרים את הנספים אבל מזלזלים בשורדים.
אני אישית מדליקה נר זכרון ביום השואה ועוצרת פעילות.
בשנים האחרונות חושבת בעיקר על קבוצת גרמנים קטנה שבזכותם אבי שהה בבית אבות ומאוחר יותר גם חמותי שהיתה חסרת כל בתשלום שתאם את הכנסותיהם כ 5000 שח ולא 12000 שנדרשנו לשלם בבתי אבות אחרים, בחסות המדינה, מה הרגיש שוד כספי דור ההמשך, כמו שקורה כבר כמה שנים טובות..
ד.א. נושא בתי האבות כאוב עד היום. לאיזה חלק מהציבור יש אפשרות תשלום 15,000,או 18000 שח לחודש מכספי פנסיה ביטוח לאומי חסכונות בלי לרושש גם את הצאצאים ? לא כל אחד יכול לתקשר עם עובד סעודי בבית, ולמדנו שגם מי שמקבל עזרה מסוג זה עלול להיות קרבן....
146
הבנה באיחור
יהודי | 01-05-2022 6:52
רק עכשיו נפל לך האסימון? החרדים ידעו זאת מקום המדינה הזו
147
בהמה ...
זליג | 01-05-2022 7:03
בהמה
148
יום השואה הוא...
ציון ברדה | 01-05-2022 7:06
יום השואה הוא יום רגיל לאלה ששרדו את שואה
הם לא מעניינים אף אחד ומדינה לכול אורך התעלמה והם וגזרה קופון עליהם
149
כל הכבוד לך...
שלמה רמת השרון | 01-05-2022 7:17
כל הכבוד לך אשת חייל!!! חרטא כל הטקסים האלה אני גם לא עומד בכלל קורא פרקי תהילים!!!! ניצולים מתים ברעב אין להם לקנות תרופות וכל ממשלה בעבר ובהווה עושים חרטא עים טקסים!!!!!
אם זאת...
גיל גל | 02-05-2022 7:27
אם זאת אשת חייל בעיניך מי היא באמת אשת חייל!!!???! אחת שתניף דגל פלסטין ביום השואה??? לא אתפלא אם היא תהיה הראשונה ...סף דרישות שלך הוא כלום ואפס.. רדידות והבל!!
150
את לא מעניינת...
יוני | 01-05-2022 7:39
את לא מעניינת בכללללל
יש עוד...
ניסים | 01-05-2022 16:43
יש עוד נשים שצריך להזכיר להם שהן פג תוקף ובהמשך יש מועדון קשישים
151
כדור שני לניצולי שואה, אולי שתספר מה עשתה
למענם היא והגרוש שלה | 01-05-2022 7:44
סילבן ואחיה העבריין למען ניצולי שואה, את מי היא מעניינת האישה המחליאה הזו.
152
את לא מענינת.
מי...
חיה עובגיה | 01-05-2022 9:59
את לא מענינת.
מי העלה אותך בכלל.
את מצידי יכולה לשבת. או לשכב.
153
אוברול
rj | 01-05-2022 10:07
את זקוקה לג'נרל אוברול עשית הרבה קילומטרז'
154
כמה טפשות ורישעות...
ג'ודי ממציאה חוקים | 01-05-2022 10:10
כמה טפשות ורישעות יש בגו'די.
יש יום בשנה שזוכרים תעמדי בשקט.
ולא מענין אף אחד מה דעתך המלומדת העיקר להתסיס בשידור את המאזינים ללא כל מחשבה וללא בינה לאומית .!!
להיות אנטי לכל דבר.
בושה.
155
ברור ממתי צעצעים...
אורח | 01-05-2022 10:36
ברור ממתי צעצעים של הנצים עומדים לצפירה הם עסוקים בהרס המדינה היהודית בארץ
156
זודי מוזס, הארץ...
ברוך | 01-05-2022 10:46
זודי מוזס, הארץ הקיאה אותך מאדמתה. וטוב שכך.מקומך עם פסולת כמו אברום בורג ויהוד ברק,הפדופיל.ברוך, ליכודניק ותיק.
157
גברת מוזס את...
רמ | 01-05-2022 11:16
גברת מוזס את יודעת מה ההבדל ביני לבינך? ראשית את בהחלט צודקת.לטכסים אין משמעות אם לא מטפלים ודואגים לשרידים שנותרו.אבל אותך יבינו יקבלו ואף יצדיקו .לעומתך אני גם לא עומד בצפירה(כשאני לא עם אנשים סביבי)
כי זה מנהג גויים ולא תורם כלום לאחינו שנרצחו.אני כן פועל לכבודם וזכרם על פי אמונתי וקורא תהילים ומשניות מה שדומים לך שנשאר להם זיק קטן של יהדות וקורטוב אמת בליבם אף ישלמו ליהודי שיגידו קדיש לסבא/אבא שלהם.
אבל אותי לא יבינו ולא יסבירו.אצלי הפלורליזם נעצר. ומהר מאוד יעברו להשמצות קללות וחרמות.לא מזיז לי רק רציתי שתראו תהבדל בנינו
158
מעניינת את הז.....
מריו | 01-05-2022 11:51
באמת את מעניינת למישהו אם את עומדת או יושבת או שוכבת?
באיזה מצב...
גיל גל | 02-05-2022 7:23
באיזה מצב היא לרוב??? עומדת הולכת רצה או שוכבת???
שתהיה במצב הרגיל שלה ותרד לנו מהעורק, חסרת רגישות מטופשת.
159
כלומר, טענה מגובבת מספיקה כדי לא לעמוד בצפירה
יניב | 01-05-2022 12:17
במילים פשוטות: אתם החרדים, לכם אין טענות כי אתם לא אני.
ולכן, נאמר לאשה המיותרת הזאת בתקשורת ובציבוריות, טענותייך לא מעניינות ולא קבילות.
לחרדים יש טענות עמוקות הרבה יותר מבלי להשוות אפילו לעומת טענתך המצחיקה.
160
תמיתעמידי בתור לפסיכלוג...
מזל טוב | 01-05-2022 12:52
תמיתעמידי בתור לפסיכלוג שיסדר לך את המוח ד ידעתי שאת טיפשה מה את רוצה לומר בזה מענין אותו אם את עמודת או לא
161
תמיד ידעתי שאת...
תקווון | 01-05-2022 12:55
תמיד ידעתי שאת טיפשה למה את מחדדת את בטיפשות שלך את מי מעניין אם עמודת או לא חשוב שתעמידי בתור לפסיכלוג שיסדר לך את המוח
162
למה את חושבת...
אורי 3 | 01-05-2022 13:06
למה את חושבת שאת מעניינת מישהו
למה קראת...
יובל | 01-05-2022 21:40
למה קראת את הכתבה אם היא לא מעניינת אותך? אולי קיוית שהטוקבק שלך יעניין מישהו? צר לי לאכזב אותך, אני סתם אחד
163
מסכים עם מה...
מישהו | 01-05-2022 14:58
מסכים עם מה שאת אומרת רק זה לא סותר את הענין של דקת דומיה לזכר הנספים
164
ג'ודי, לא עומדים...
סער | 01-05-2022 15:56
ג'ודי, לא עומדים וזוכרים את החיים! אנחנו עומדים ומכבדים את הארוע הקשה ביותר שעבר על העם היהודי בכל הדורות בו הושמד שליש מעמנו.
את החיים יש לזכור, להכיר בזכויותיהם ולתת להם הכל כדי שיוכלו לחיות בכבוד במדינה. לא זוכר הצעות חוק שלסטיב למענם בכל שנותיו בכנסת ובממשלה.
165
גם שלי לו...
אילן | 01-05-2022 18:20
גם שלי לו עומד שאני רואה את הפרצוף שלך מה לעשות
166
צודקת העיקר לעמוד...
ריאלי | 01-05-2022 19:31
צודקת העיקר לעמוד לזכרם כאשר מזלזלים בהם כנאמר על תעמדו ועל תזלזלו
167
כן, אבל למה השפה המלוכלכת הזאת??
שולי | 01-05-2022 21:25
אפשר לדבר נקי יותר?? אשכנזי יותר???
168
שכחתם אייך הײַתם...
דניאל | 01-05-2022 21:25
שכחתם אייך הײַתם מגיבים על החרדים בתקשורת ...שגודי מוזס לא עומדת בצפירה. . התקשורת שותקת... תקשורת נגד היהודים המאמינים בקבה עשו להם לינץ' תקשורתי ...בושה לממשלה ולצבועים
169
השאלה לא למה...
דני | 02-05-2022 5:38
השאלה לא למה את לא עומדת בחפירה.השאלה למה את ?וזהו .נותנים לכל פוץ לפתוח את הפה בושה.
170
טיפשה כמו נעל!!!!...
שרית | 02-05-2022 7:17
טיפשה כמו נעל!!!!
171
תחסכי מאיתנו את...
גילי | 02-05-2022 7:18
תחסכי מאיתנו את הבל שיוצא מפיך!את לא מעניינת אלא להיפך!! מחפשת תשומת לב משועממת טיפשה.
172
ג'ודי ניר מוזס היא אישה רעה
ירמיהו השלישי | 02-05-2022 9:02
לא מעניינת לי אפילו את הת... שלי.
173
בעלת המאה היא בעלת הדעה
מתיתיהו | 02-05-2022 9:03
בלעדי הכסף של אביה ושל העיתון שלו -ניר מוזס שווה לזבל.
174
לא קרה כלום...
דין דין | 02-05-2022 9:56
לא קרה כלום ימשיכו לתת כבוד לנרצחי השואה גם בלי גודי.
175
מעניין את זקנתי,...
אביקול | 02-05-2022 10:30
מעניין את זקנתי, שלא תעמוד, מי היא בכלל? ללא ההון מי היה מתייחס לדבריה?
176
לניצולי השואה הצפירה...
משה בוגי | 02-05-2022 10:39
לניצולי השואה הצפירה הינה חיבור העם למקרה שלהם...בעיית הלאום אל תעמדי בצד ביום הזיכרון לחללי צהל !!! את כבר לא ילדה וחשבת על מי לכתוב את הצוואה שלך ?? נראה לי שברור לילדים . חשבת מה הייתה צוואתם של החילים שנהרגו במלחמה ? למי הם היו מיעדים את צוואתם ?? בוודאי שלילדים שהמדינה שחכה מהם . כן הם אלו המוגדרים יתומי צהל ... עכשיו אני רוצה לשמוע על המחאה שלך??
177
חיפשתי בכל הלולים...
צוף | 02-05-2022 11:32
חיפשתי בכל הלולים בארץ ולא מצאתי ביצה אחת שזה מעניין אותה
178
אם היא לא...
דורה | 02-05-2022 14:43
אם היא לא מבינה מה נותנת דקת דומייה לחללנו חבל על הסבר והתייחסות. מתאים לה.
179
צודקת
צודקת | 02-05-2022 15:11
צודקת
180
היא צודקת שזה...
משה רוזוב | 02-05-2022 15:57
היא צודקת שזה בזיון איך שמטפלים בשורדיי השואה
181
צריך לכבד ולעמוד...
אבי | 02-05-2022 16:37
צריך לכבד ולעמוד בצפירה וגם לדאוג באופן שוטף לכל מחסורם של שורדי השואה המפלצתית. מצוםה מהגברת גודי שתרעיש עולמות מדי יום עד שנשיג סיוע מירבי לשורדי השואה
182
כסיבן היה בשילטון...
רות | 02-05-2022 17:13
כסיבן היה בשילטון גודי עמדה ועוד אך עמדה
183
בושה וחרפה ...
דרור לביא | 02-05-2022 20:27
בושה וחרפה
184
אני מזמן כבר...
דודי | 02-05-2022 22:57
אני מזמן כבר לא עומד בצפירה..
טוב שהבנת את זה עכשיו גברת מוזס..
למדינה הזאת לא אכפת מאף אחד ובטח לא מניצולי השואה.
לעמוד דקה לא יתן לאף אחד כלום..
במקום לעמוד כמו גלמים לכו ותעשו משהו בשבילם.
ויפה שעה אחת קודם....
המדינה והמדינה...
יהודי | 05-05-2022 7:29
המדינה והמדינה והמדינה
תארוז מזוודה וסע לתמיד
עוד אדיוט וטפש...
ד. | 04-05-2022 13:01
עוד אדיוט וטפש מתגלה.
185
שני דברים יש...
רואה נכוחה | 02-05-2022 23:22
שני דברים יש לי:
שקר גדול וגס ועיוות האמת - ניצולי השואה, שמספרים עליהם שאין להם כסף, הם עולים חדשים, בני עשור-עשור וחצי במדינה ולא ותיקים.
אף אחד לא מזניח אותם, רוב ניצולי השואה מקבלים כספי שילומים מגרמניה ואינני מבין מדוע הם לא מקבלים - זה הרבה כסף.
דבר שני, במשך 30 שנה ועד היום, אני מתלבט אם לעמוד בצפירה וזאת משום, שהניצולים משם מתייחסים באפליית דם למול יהודי המזרח ורואים עצמם כעליונים וכל הספרדים נחותים - אז מי שלא הפיק לקח מהכאפות שקיבל, אז למה לעמוד ולמי ??
אני עומד בכל זאת, על צד הספק שיש יהודים שניספו ואהבו את כל העם ללא מסכים
על סמך...
שיר | 03-05-2022 13:06
על סמך מה אתה טוען שניצולי שואה מקבלים הרבה כסף?
אתה מדבר בלי ידע!!
המדינה משפילה אותם ולא נותנת להם לחיות כלל, הרנטות מגרמניה הינה סכום זעום ומגוחך לכל הדעות!!!
אנו חיים במדינה שכל ה120 חיים על חשבוננו וזה התוצאות...
מסכן שאתה חי כל היום במיתוס שהספרדים נחותים מול האשכנזים,
תתחיל לחיות את חייך בגאוה!!!!
186
על מה יצא הקצף
דניאל | 03-05-2022 0:12
זה לא שהיא לא עומדת כי היא מתעלמת כמו השמאלנים. היא לא עומדת בצפירה כי היא מפגינה נגד המדינה שמתעלמת מניצולי השואה. עובדה שהצליחה להעלות את הנושא לכותרות
187
ג'ודי יקרה, את...
ג'ודי צודקת. | 03-05-2022 6:38
ג'ודי יקרה, את צודקת 100%, מה הטעם בצפירה כשאין לניצולי השואה תנאי מחיה נאותים.
188
לפחות לעמוד דקה...
ממ | 03-05-2022 8:20
לפחות לעמוד דקה יותר מכבד ממתעלם
189
את חסרת אונים?
איכס,...
בכיינית | 03-05-2022 8:41
את חסרת אונים?
איכס, את עשירה תעזרי להם במקום לפתוח עלינו תג'ורה
190
העמידה היא לזכר...
מוטי אוזמן | 03-05-2022 10:01
העמידה היא לזכר הנרצחים ולא למען הניצולים שבה צריך לטפל בדרך אחרת
191
סחתיין..
דוסית אה... ...
דוסילנד | 03-05-2022 11:21
סחתיין..
דוסית אה...
192
מותר לג'ודי ...
קשה לבצע 2 משימות ביחד. גם לעמוד וגם להלחם | 03-05-2022 15:28
מותר לג'ודי היא גם מתגאה בזה. ... אם תלחמי וגם תעמדי בצפירה יהיה קשה לביצוע.
193
לא יאומן, את...
שוש | 03-05-2022 17:51
לא יאומן, את מעוררת פרובוקציה והיא לא נכונה.( מחפסת כותרת??)
ניצולי שואה מוכרים , מקבלים מלוא הזכויות המגיעות, רנטה , קבלת תרופות, ממונות ע י האוצר, שעות סיעוד הנחות בארנונה , חשמל ועוד'.
במקום לבלבל את המוח, תבדקי לפני זה.
מי שלא מקבל יש לעזור לו לפנות למשרד האוצר וזכותו תיבדק.
אני כותבת מניסיון אישי אימי זל היתה ניצולת שואה . גם רבים מחבריה קיבלו את מלוא הזכויות.
תתבישי על היציאה הזו , לא רוצה לעמוד אל תעמדי .
194
לא מבין למה...
סנדו לוי | 03-05-2022 18:09
לא מבין למה נותנים במה לדפוקה הזאת.
195
מדברים על ניצולי...
מיכל | 04-05-2022 17:20
מדברים על ניצולי השואה.... למה לא עושים לניצולי תימן ולתימנים שנלקחו מהם הילדים ורכושם ועשו בחלק מהם ניסויים רפואיים ... יהודי ליהודי ואפילו לא מתחרטים וסוגרים את העניין ומסתירים אל פשעיהם... ובבית המשפט מחליטים הפושעים אם להעיד או לא? מה זה.... זה יותר גרוע יהודי התעלל ביהודי....
196
לא מכובד לא...
דוד לוי | 04-05-2022 18:17
לא מכובד לא לעמוד לזכרם של הנרצחים בשואה ובתור אשת תקשורת אל תורידי את מצוקות שורדי השואה מסדר היום במשך כל השנה לדבר לסקר ולהציג את המצוקות ועם ישראל יתרום ויעזור
197
ניר מוזס
אבי | 04-05-2022 18:26
כרגיל אם אין כסף .למה להתאמץ אפילו דקה.
198
את יכולה ל...
בלונדי | 04-05-2022 19:05
את יכולה ל שבת על הברכיים זה בסדר גמור
199
צודקת ב 100%...
ארז | 04-05-2022 19:11
צודקת ב 100% .
אלופה.
היא בסך הכל...
חיפאית | 04-05-2022 22:21
היא בסך הכל כבר זקנה והברכיים שלה לא מחזיקות אותה...
200
דג חי שוחה נגד הזרם
יפעת | 04-05-2022 23:29
בתור אדם מתבונן אני שואלת כל אחד מכם. חוץ מלעשות כמו תוכי את מה שאמרו לנו מגיל 3 לעשות ונראה לנו שזה הכי חשוב בעולם, כי כך חונכנו וכך התרגלנו.
תעצרו רגע ותשאלו את עצמכם מה הדקת דומיה הזאת מועילה?
מאיפה היא בכלל הגיעה? מה המקור שלה? מי קבע אותה בכלל?
חוץ מאחדות לאומית ושתיקה מאולצת בדקה זאת ועם הרבה מחשבות מה נעשה ברגע הבא אין בה הרבה כדי לזכור או להשתתף בצערם של הנופלים.
כל אחד מתיחד בדרכו שלו וצריך לכבד את הדעה של כולם...
שוב פעם...
יהודי פשוט | 05-05-2022 7:24
שוב פעם לעצור רגע ולחשוב?
אולי תעצרי לכמה רגעים ותחשבי
משום שבקצב הזה
השאלה הבאה שלך בטח תיהיה
למה צריך את מדינת ישראל?
201
לכו להזד..
כל היפי...
אלי | 05-05-2022 6:57
לכו להזד..
כל היפי נפש שכמותכם.
בואו נעצור לרגע ונחשוב....למה צמים ביום כיפור...בואו נחשוב לרגע, למה אסור לשקר...בואו נחשוב לרגע, למה אסור להכות נשים....ועוד ועוד.
תתביישו לכם!!
תעמדו וזהו !!
אם היה צריך לעשות עמידת ראש במקום בוטוקס אז הייתן עומדות חצי יום על הראש, אם היה צריך.
מי זאת האלפבטית הזאות שנקראת ג'ודי ניר מוזס??
202
אין לה זמן...
1234 | 05-05-2022 9:19
אין לה זמן לעמוד, יושבת וסופרת כסף.
203
מילא היית מהווה...
עמי מאשדוד | 05-05-2022 10:27
מילא היית מהווה מודל כלשהו למישהו את בקושי מייצגת את עצמך ועוד עוטפת את זה בצדקנות מעוסה.....כשתרצי לעמוד כבר לא תוכלי
204
כי את ככ...
אלון | 05-05-2022 11:36
כי את ככ מטומטמת
205
אשה זקנה מכוערת...
יהודי ישראל | 05-05-2022 15:29
אשה זקנה מכוערת מתוסכלת על כל הראש מה שמנחה אותה זה לציץ בתישקורת הטינופת שלא ישכחו אותה. זבל אנושי מהלך
206
חלקית מצאצאי ניצולי...
מונה | 05-05-2022 17:28
חלקית מצאצאי ניצולי השואה הם שמביאים חורבן למדינה היהודים
אם הם מתנהגים בביזוי המדינה איך האחרים יכבדו את הצפירה ומינהגים סביב יום הזה הקשה והכואב
207
הכי טוב תשכבי...
מורה לספורט | 06-05-2022 0:51
הכי טוב תשכבי
208
צודקת 100% ...
ברוך בן יוסף | 06-05-2022 3:06
צודקת 100%
209
היא
סתם אחד | 06-05-2022 7:51
כי את והמשפחה שלך כבר לא יכולים לקחת ממה שיש למדינה להציע לאזרחיה את מה שבא לכם וסופסוף הפכם לאזרחים מין השורה וזה כנראה לא מתאים לאליטיסטים מתנשאים כמוכם.
210
סליחה שאת פשוט...
חיים | 06-05-2022 8:53
סליחה שאת פשוט לא מעניינת ג'ודי
211
פוסט ציונית ו/או...
ישראל | 06-05-2022 10:10
פוסט ציונית ו/או סתם פוסטמה
212
אז מה מי...
גד | 06-05-2022 13:01
אז מה מי את
213
''לא כי אני לא מכבדת'' את אף פעם לא כיבדת .
אלי | 06-05-2022 13:23
את מחפשת פרסום
214
אוף אם השכל...
עזיזה | 06-05-2022 16:09
אוף אם השכל שלך היה בציפור הייתה עפה אחורה
215
גודי את כל...
הלן הופמן קרית משה ירושלים | 25-01-2023 17:37
גודי את כל כך צודקת אבל זה לא יעזור לניצוללי שואה! יש לך בטח שיטות נוספות להוכיח לכולם לעזור לניצולי שואה נצרכים! ואסור לםרוש מהציבור יש אנשים שהדקותיים האלו שעומדים כווווולם ביחד נותנים להם בכל זאת הרגשת אחדות עם השורדים! נסיעה טובה ובהצלחה בחול כבר מתגעגעים אליך,!!!!