נחמן שי מבהיר: "מעולם לא נשלחה הזמנה ללשכתי" - סרוגים

נחמן שי מבהיר: "מעולם לא נשלחה הזמנה ללשכתי"

השר נחמן שי מגיב לטענות על כך שהוא הוזמן למצעד החיים אך סירב להגיע אליו מטעמי לו"ז: "אם אכן הייתי מקבל הזמנה, הייתי נענה לה ברצון רב"

author-image
נחמן שי מבהיר: "מעולם לא נשלחה הזמנה ללשכתי"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

שר התפוצות נחמן שי, מגיב על כך שהוא לא הגיע למצעד החיים בפולין ואומר כי בניגוד לטענת מארגני המצעד, הוא לק קיבל הזמנה רשמית לאירוע.

עוד באותו נושא

סותר את נחמן שי: "אמרו לנו שהוא בלו"ז צפוף"


9

"מצעד החיים הוא אחד האירועים המרגשים ביותר ביום הזיכרון לשואה ולגבורה", אמר שי. "אני גאה בכך שהוא מתקיים מדי שנה בפולין בהשתתפות אלפי אנשים ומכובדים מהעולם, ושוב השנה לאחר הקורונה".

שי הוסיף ואמר כי "לאירועים כגון אלה נהוג להזמין שרים וח"כים באופן רשמי, לאחר בירור כפול עם מארגני המצעד, התברר כי מעולם לא נשלחה הזמנה רשמית ללשכתי וממילא לא נאמר על ידי שלא אוכל להשתתף מ״אילוצי לו"ז״. אם אכן הייתי מקבל הזמנה, הייתי נענה לה ברצון רב".

"אירועים בארץ ובעולם לשימור זכר השואה ולקידום המאבק באנטישמיות הם חלק בלתי נפרד מפעילות משרד התפוצות, ואני רואה בהם אירועים בעלי חשיבות עליונה", הבהיר שי.

מוקדם יותר היום, סגן יו"ר 'מצעד החיים' ברוך אדלר התייחס לעובדה שאף שר בממשלה לא ישתתף במצעד ואמר בראיון לרדיו 103: "לפני חודשים הזמנו את השר נחמן שי, ולפני שבועות נאמר לנו על ידי אנשיו שהוא לא יוכל להשתתף בשל לו"ז צפוף".

אדלר סתר באופן מוחלט את דבריו של שר התפוצות נחמן שי, שתירץ אמש את היעדרותו ממצעד החיים ואמר: "לא הזמינו אותי. שמעתי על האירוע לפני יום-יומיים, ושאלתי את עצמי למה לא קיבלתי הזמנה, הייתי נוסע"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
נוכלים ...
יבגני | 28-04-2022 18:29
נוכלים
2
ברור שהנוכל הוזמן...
מאיר המאיר | 28-04-2022 18:39
ברור שהנוכל הוזמן ברגע שאמר שהוא לא יכול להגיע אז לא שלחו לו הזמנה רשמית.
3
התחילה ההתקפלות. "רישמית" זו המילה
אבי | 28-04-2022 18:43
שחיכה לה אדון נחמן המנותק. אבדה הבושה.
4
אתה. מנותק וקוקוריקו...
חיים | 28-04-2022 20:38
אתה. מנותק וקוקוריקו מתאים לפרסם הצגות
5
בקרוב יהיה מדד...
סימה | 28-04-2022 21:01
בקרוב יהיה מדד של כמה לאומי אתה, מידת העצב והמעורבות שלך ביום השואה, ומי שלא יעמוד בו, יסקל בכיכר העיר. כמה לא נעים לאחרונה פה והכל בגלל שביבי לא בשלטון
6
נו טופ מר...
סבטה | 28-04-2022 21:39
נו טופ מר שייקביץ' לא היית חסייר!
7
נחמן לא מדייק...
אליריס | 28-04-2022 21:56
נחמן לא מדייק או מי מאנשיו כאילו הוא עסוק טוב שנשאר בבית
8
ממשלה שלא מכבדת...
אזרח מודאג מאד | 29-04-2022 1:23
ממשלה שלא מכבדת את זכרון השואה.ומזלזלת באזרחי מדינת ישראל ובירושלים. רוצה לתת את הר הבית למחבלים. תמורת שקט. עוד לאן אתם רוצים להוריד את מדינת ישראל ?? יהודים תתעוררו. !!
9
לצערי הערב רב...
משה חזן | 29-04-2022 4:42
לצערי הערב רב מוביל אותנו בדרך ל-again נפתלי התבלבלת! אני יהודי ניצול מהטמטום של הערב רב לדורותיו בארצי. אתה ערב רב שאי אפשר בלעדיו מפני שאתה אחי. אֲבָל אָסוּר לָתֵת לך ולשכמותך לִמְשֹׁל בִּי, מִשּׁוּם שֶׁלְּעוֹלָם אתם מִעוּט בַּעַל דְּבָבִי שֶׁנִּצְרַךְ לָעַרְבִי. // שנצרך לאויבי. ראה חורבן בית שני בגלל בניה של שלומציון. אכן כולנו שותים מאותה באר ומאותו מעיין. ואותם או חלקם של הערב רב שאינם בדיוק מאותו האילן // מאותו הבית. משליכים בבאר או במעיין אבנים. למצער מעגלי אדוותיכם כלים מאליהם מיד. לָכֵן נְאֻם יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל אָמוֹר אָמַרְתִּי בֵּיתְךָ וּבֵית אָבִיךָ יִתְהַלְּכוּ לְפָנַי עַד עוֹלָם וְעַתָּה נְאֻם יְהוָה חָלִילָה לִּי כִּי מְכַבְּדַי אֲכַבֵּד וּבֹזַי יֵקָלּוּ וככל שאני היהודי, נצר לאותו האילן // נצר לאותו הבית. ובמלים אחרות וְיָצָא חֹטֶר מִגֵּזַע יִשָׁי וְנֵצֶר מִשָּׁרָשָׁיו יִפְרֶה. ובוזי יכלו מאליהם. וכתבו ובוזי יקלו משום משקלם הקטן והקל בין היהודים. וכשהיהודים יתעשתו, ונוכחותך הכוזבת במשרה הרמה- לא באה אלא על מנת לחזק דעת היהודי. ובבחירות הבאות תעלמו מחיי עם הנצח. המים כחולים המים צלולים אצות מטיילות דגים צוללים התורן למעלה הדגל מונף ואני עם מצפן והמון שעונים יוצא למרחב למרחב שוטי שוטי ספינתי הים כל כך כחול אני אהיה עוד רב חובל כשאהיה גדול הרוח נושב, הרוח לא נח מלבין המפרש וכובע מלח צוללת צוללת האופק זהוב ואני עם שייטת וצי ברווזים מפליג עד אין סוף, עד אין סוף. שוטי שוטי ספינתי… הדרך רבה הדרך קשה קנו לי אתמול סירה חדשה קנו לי טרפדת ויש לי טילים ואוי ואבוי לו למי שיגע במים הטריטוריאליים שלי שוטי שוטי ספינתי… ציירתי מפות כבר יש לי תוכנית אך אמא ביצעה פעולה תוקפנית מתוך האמבט את הפקק היא שלפה ובן רגע ברחו כל המים שלי ולא נשארה אף טיפה שוטי שוטי ספינתי הים שלי נגמר אני אהיה עוד רב חובל אם לא היום, מחר
10
הרבי
נועם | 15-05-2022 10:08
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
11
סתם אחד שבלי...
יורם | 09-06-2022 12:39
סתם אחד שבלי ברירה התמנה לשר , התפוצות .!!!אין לו שום נגיעה לתפוצות.!!!