ח"כ יום טוב כלפון (ימינה) השתתף היום בטקס "לכל איש יש שם" בכנסת יחד עם אביו יצחק ובנו יצחק הקרוי על שמו ואמר לסרוגים, כי הנכד הוא הניצחון שלנו.
יום טוב כלפון בנצי רובין| צילום: יום טוב כלפון עם אביו ניצול השואה (בנצי רובין)
עוד באותו נושא
נשיאת הבונדסטאג: מרכינה ראשי בבושה בפני קורבנות השואהבנצי רובין

אנחנו ביום השואה, בכנסת, אנחנו נדליק נרות עם אבא, לזכר ששת המיליונים. אבא הוא ניצול שואה מטוניס. הוא נולד בשנת 1938, והיה בן 4 כשהנאצים נכנסו לעיר. והיום אנחנו כאן, בארץ ישראל, אחרי שהתגלגלנו בגלות לא מעט שנים, ואבא כאן והוא ידליק כאן עם הנכד שלו, שקוראים לו גם יצחק, וזה הסיפור של עם ישראל.
אנחנו כאן בארץ ישראל וזה הניצחון שלנו – הדורות הבאים. רצו להכחיד אותנו ואנחנו כאן, ממשיכים ומנצחים."
צפו: טקס לכל איש יש שם בכנסת
תגובות
יום רע דלפון כל עוד אתה יושב בגועליציה הרעה הזאת אתה גורם לשואה רוחנית ואנחנו בטוחים שאבא שלך לא גאה בך כלל