מכללת מעינות: מוצאים את צמחי המרפא ליד הבית - סרוגים

מכללת מעינות: מוצאים את צמחי המרפא ליד הבית

על פי הגישה הטיפולית הנטורופתית, בכל אחד מאיתנו קיים כוח פנימי שמסייע לנו לרפא את עצמנו. תלמידות מכללת מעינות יצאו השבוע ללקט צמחי מרפא ביער ירושלים. הצטרפי גם את למסלול הלימודים שמשלב בין שליחות לבין פרנסה בכבוד

מכללת מעינות: מוצאים את צמחי המרפא ליד הבית
  צמחי מרפא ליד הבית

בתחילת השבוע יצאו תלמידות שנה ג' במסלול נטורופתיה במכללת מעינות, ליום לימודים מרתק וחוויתי, סיור צמחי מרפא. הסיור התקיים ביער חורשים הסמוך לירושלים, יער שמאוכלס בשפע עצום של צמחי בר טריים למאכל ולמרפא.

בפנינת היער הקסומה, פגשו התלמידות צמחים רבים וגילו את סודותיהם וטעמיהם הכמוסים והנפלאים של הצומח הים תיכוני.

מי שהובילה את הסיור היא מרצת הקורס, עדי יוגב אלצפון, מרצה לקורס צמחי מרפא שנה ג' במכללת מעינות וחברת ועד ארגון עיל"ם – ארגון ההרבליסטים הארצי. בין היתר, זכו התלמידות לסיור ב'ברא צמחים', חברת תוספי מזון וצמחי מרפא.

ליקוט צמחי מרפא (מכללת מעינות)

לכל אחד מאיתנו יש את הכוח לרפא את עצמנו

על פי הגישה הטיפולית הנטורופתית, בכל אחד מאיתנו קיים כוח פנימי שמסייע לנו לרפא את עצמנו. שילוב ושימוש בכוח הזה בצירוף שימוש בכוח הטבע – הצמחים, האקולוגיה והרוח – יביא את הגוף שלנו למצב מאוזן ובריא. אם נדע לחזק את הכוח פנימי ואת הכוח החיצוני ולהשתמש בהם בצורה נכונה, נוכל לשפר משמעותית את הבריאות שלנו.

הלימודים במכללת מעינות, מכשירות אותך כנטורופתית מומחית. מכללת מעינות מציעה מסלול מקיף ללימודי נטורופתיה, בו נלמדים יסודות הגישה הנטורופטית והתלמידות נחשפות אל דרכי הטיפול השונות. כל תלמידה יוצאת עם ארגז כלים רחב, שמאפשר לה להגיע לאבחון של בעיות בריאותיות, ולהעניק להן את הטיפול המדויק והיעיל ביותר.

לומדות במכללת מעינות

תפיסת הלימודים במכללת מעינות, דוגלת בשילוב הידע הנטורופתי עם גישת הטיפול המערבית. גישה זו מאפשרת לכל תלמידה להשתלב עם סיום הלימודים בעבודה בקופות החולים ובבתי החולים במסגרת מערך הרפואה הישראלי.

עוד באותו נושא

מחפשת ללמוד מקצוע משתלם? זה המקום בשבילך

מכללת מעינות, הוקמה בירושלים לפני כ- 16 שנה במטרה לתת לנשים חממה מופלאה של מקצוע לצד נשמה. הלימודים במעינות בחסות מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה וכך מספקים את התעודה המקצועית המוסמכת ביותר. אלפי בוגרות בחרו מקצוע לחיים בתחום הגוף והנפש בזכות מעינות. האג'נדה שמובילה את מכללת מעינות לצד המקצועיות הבלתי מתפשרת, היא תמיכה מלאה ואווירה ביתית, במקום שמבין את הצרכים של כל סטודנטית כאישה, כאמא ולכן עושים הכל כדי להקל על הסטודנטיות ולאפשר להן להתחיל לעבוד ולהרוויח כסף כמה שיותר מהר.

הצטרפי גם את למכללת מעינות

מכללת מעינות מציעה לנשים את כל מגוון מקצועות הרפואה האלטרנטיבית: רפלקסולוגיה, טווינא, קלפים טיפוליים, NLP, שיאצו, תומכות לידה, שיטת העבודה של ביירון קייטי, כלים בפסיכודרמה, טראומות והתמכרויות, פרחי באך, עיסוי רפואי, ארומתרפיה, הכשרת מאמנות (קאוצ'ינג), אבחון ציורים וגרפולוגיה. בנוסף מסלולי הלימוד כוללים: נטורופתיה, יועצת לאורח חיים בריא, רפואה סינית ופסיכותרפיה הוליסטית.

אם את מחפשת מקצוע לחיים, שמשלב בין שליחות לבין פרנסה בכבוד, אל תהססי. הצטרפי עוד היום לאלפי תלמידות מרוצות שבוחרות במעינות, כבית עבור הצמיחה האישית שלהן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מכללה שהיא משפחה
חני. ניצן | 28-04-2022 16:02
מכללה שהיא משפחה. כבוגרת ממליצה עליה מאד. לימודים ברמה גבוהה עם מיטב המרצים והמרצות