אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

הח"כ שניהל את הדיון של שיקלי מודה: "האמנתי לו"

ח"כ איתן גינזבורג, שניהל את ועדת הכנסת שדנה בהכרזה על ח"כ שיקלי כפורש מימינה, סיפר על רגעי ההכרעה ואמר: "לא באתי לדיון עם אג'נדה"

הח"כ שניהל את הדיון של שיקלי מודה: "האמנתי לו"
  (צילום: נועם מושקוביץ / דוברות הכנסת)

חבר הכנסת איתן גינזבורג, שניהל אתמול את ישיבת ועדת הכנסת שעסקה בהפרשתו של ח"כ עמיחי שיקלי ממפלגת 'ימינה', התייחס הבוקר לאופן בו התנהלה הוועדה והודה: האמנתי לשיקלי.

עוד באותו נושא

שיקלי מגיב: "בסוף מה שחשוב זה עם ישראל"


32

בראיון לרדיו 103FM, אמר גינזבורג: "היו טענות מאוד אותנטיות, אישיות ואמוציונליות. זה היה דיון מאתגר וקשה. לקחתי את זה מאוד ברצינות והקשבתי לכל מה שהיה לח"כ שיקלי לומר".

גינזבורג הוסיף כי "התרשמתי מזה שהוא באמת מאמין שהקואליציה לא נכונה, שהוא פועל על פי תפיסת עולמו והאמנתי לו. אך גם התרשמתי שהוא הוציא את עצמו כמעט דה פקטו מהסיעה בהתנהלות שלו. אין ספק שהוא לא חלק מהסיעה. אני לא מעלה על דעתי שהוא חושב שהיום הוא חלק ממנה".

גינזבורג התייחס לאופן ניהול הדיון שארך שעות ארוכות ואמר: "היו חברי כנסת שבחרו לעשות הצגה והתנהגו כמו ילדים קטנים שרצו לעצבן את המורה, ירדו לפסים אישיים ודי מגעילים והיה שימוש בשפה בוטה. אני לא באתי לדיון הזה עם עמדה או אג'נדה. אף אחד לא אמר לי מה לעשות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
87 תגובות - 55 דיונים מיין לפי
1
הסיעה הוציאה את...
רונן זאק | 26-04-2022 9:34
הסיעה הוציאה את עצמה ממנו זאת האמת.אי אפשר לחשוב שסיעה יכולה להפר בסיטונות הבטחות.אז למה אנחנו בוחרים שהם יעשו מה שהם רוצים?
2
אם על המילים...
קובי | 26-04-2022 9:35
אם על המילים היפות שום דבר לא היה מזיז אותך מהצבעתך.גם אם מלאך היה יורד משמים.
3
רק אידיוט גמור מאמין לנוכל מהמבצר ברעננה...
רמי | 26-04-2022 9:39
ורק אדם שפל כמו כהנא מוכן להתבזות בגללו...
נכון שאתה...
ציונית | 26-04-2022 12:52
נכון שאתה ביביסט? אז מה איכםת לך משקלי הבוגד בכל מילה שאמר? שאין להאמין לנצניהו כי לא עמד בהתחייבות הרוטציה? ועבאס ? ישמח שיה שר.חחח.
4
ולאחר כל הדברים...
ראובן כרמלי | 26-04-2022 10:08
ולאחר כל הדברים שאמר,איך הוא הצביע.לפי האמונה בשיקלי,או לפי חוסר האג'נדה שאתה הוא הגיע?
5
לא מה פתאום,...
אז למה כשביקש ממך שיקלי להזיז את הדיון מזמן פגרה שרוטמן יוכל להעיד לא נענית לבקשה. פטליטיקאי ומהסוג … | 26-04-2022 10:12
לא מה פתאום, לא באת עם אג׳נדה… ניהלת דיון אגרסיבי בצורה מביכה, דיקטטורי תוך השתקת מיקרופונים שספק אם נראה כזה במחוזותינו
6
אני לא יודע...
ציןו | 26-04-2022 10:39
אני לא יודע אם אתה מאמין למשהו בכלל.
7
הפרשת שיקלי מימינה זו אות כבוד גדול בשבילו
שלום | 26-04-2022 12:08
אין ספק שאין שום קשר בין שיקלי לבין שאר חברי ימינה. הפרשתו מסיעת ימינה זו אות כבוד בשבילו שלא להיות שייף באף דרך אליהם , לחבורת נוכלים שקרנים. שיקלי אהוב על הציבור ועל עמידתו על עקרונותיו. לא יוכל להתמודד דרך הליכוד, אז יתמודד כסיעה חדשה שיש לה עכשיו מקום עם הוואקום שנוצר עם התרסקות ימינה. רבים מאוד מצביעי ימינה ואחרים שאינם יכולים להצביע ליכוד או הציונות הדתית יצביעו עבורו. ואין ספק שיהיו חיבורים מאוד מעניינים במפלגה שיקים , ולכל היותר הליכוד ימנה אותו כשר או סגן שר מטעמו גם אם לא יוכל בכנסת הבאה להיות חבר כנסת מטעם הליכוד. שיקלי שווה לפחות 3 מנדטים היום. אמנם, עדיין שום דבר לא סגור, נראה מה תהיה תוצאה הערעור במחוזי, ומן הסתם גם הליכוד ינסה לקדם הצעת חוב במליאה שיש לבטל את החלטת וועדת הכנסת. אז כל חברי הכנסת יצטרכו להשפיע על ההחלטה, ולא יהיה עיוות הכוחות כפי שזה קיים בוועדת הכנסת. החלטה שלהם תחזור כבומרנג כנגד הקואליציה.
הפוך גוטה...
ציונית | 26-04-2022 12:51
הפוך גוטה הפוך.שקלי דיבר אחרת/ שאין להאמין לנתיניהונשחא עמד בהתחייבות הרוטציה וכו ודיבר בחיוב על הקמת קואליציה עם עבאס שהתרשם ממנו במבצע שומר החומות ורוצה לראות בו שר. מה שנשאר זה 50000 שח משכורת ללא אידיאולוגיה
8
שקלי הרוויח בגדול,...
גל קטן | 26-04-2022 12:41
שקלי הרוויח בגדול, בבחירות הבאות הוא יפתח מפלגת ימין אמיתית והרבה ילכו איתו, מפלגת ימינה זל
שיקלי לא...
סו | 26-04-2022 16:16
שיקלי לא יעבור את אחטז החסימה ויבזבז מנדטים לליכוד
גל, אתה...
ארי | 26-04-2022 13:35
גל, אתה באמת קטן.
חחחחח ...
... | 26-04-2022 13:17
חחחחח
9
מר גינזבורג ,מי...
Usa | 26-04-2022 12:41
מר גינזבורג ,מי מאמין לצדקנות שלך בכלל. אתם בממשלת נוכלים וכך כל מילה שיוצאת מפיכם. כל מטרתכם לשמור על כסאותיכם ולא הצדק והיושר . בושה!
10
חי בסרט הבחור...
אורח | 26-04-2022 12:54
חי בסרט הבחור
11
הלואי וכל ההומואים...
הומו ארור זה הרס האנושות, | 26-04-2022 12:58
הלואי וכל ההומואים הארורים כמוך יטחנו אותם במטחנת בשר שם מכניסים זבל הומו כמוך מצד אחד עם הבגדים,ובצד השני יוצא הרפש,וכל הרפש יועבר לתהומות האוקינות ההודי,שם יחברו אתכם עם כל השרופים מהגנגס,
12
צבוע בקרוב אצלך...
אני שרונית | 26-04-2022 13:21
צבוע בקרוב אצלך שיפרישו אותך ולא תראה את הכנסת והמשכורת השמנה מטעמה לעולם
13
גינזבורג. אדם שאני...
שמעון הגלילי | 26-04-2022 13:24
גינזבורג. אדם שאני מאמין לו. גם אים יתהפך העולם ואפגע אישית לעולם לו אפגע בו. לכן כל דברך הם קשקשת בגרוש. הרי כל הועדה שעמדת בראשה יודעת שזו הצגה שסופה ידוע מראש. כולכם ידעתם ששיקלי הוא היחיד שהולך עים מצפונו ולא בגד בבוחריו. לעומתו יתר חבריו הנוכלים מימינה מעדיפים שלטון ושררה. אז אפוא בדיוק הצדק??? תפסיק להצטדק שקרן.
, הכל...
הסבר מפורט | 26-04-2022 17:23
, הכל טוב ויפה. אבל פורש הוא לא מי שלא דבק בערכים - אלא מי שמצביע בניגוד להחלטת מפלגתו. מותר למפלגה לשנות קו, להתפשר על עקרונותיה, לאמץ קו חדש. מי שלא מסכים, הוא הפורש. גם בן גוריון הגדול פרש ממפאי והקים את רפי כשחשב שהמפלגה הולכת בדרך שלא נראית לו. אל תערבב בין נאמנות לעקרונות מסוימים ובין נאמנות למפלגה, שמצידה מוסמכת לאמץ קו כזה או אחר. אתה יכול לחשוב שימינה סטתה מן הדרך. זה לא מה שקובע. קובע מה המפלגה מחליטה בכל רגע ורגע, ולא מה היה המצע לפני הבחירות.
...
שמעון הגלילי | 26-04-2022 15:28
יה חביבי פה לא מדובר בחלוקת סוכריות. פה מדובר במהות. בערכים. בנאמנות. ואתה טועה אלה אינם דעותיו הפרטיות של שיקלי . זה מצע המפלגה. וימינה הם שפרשו והונו את הבוחרים. ואים היו לראש הממשלה דעות אחרות שהיסתיר אותם. הוא לא היה עובר את אחוז החסימה. והשאר זיל וגמור.
, הוא...
נעמן המעכתי | 26-04-2022 14:46
, הוא לא שקרן וכל פרשנותך מוטעית לחלוטין. שיקלי מאמין בעמדותיו - אבל אמונתו זו הניעה אותו להצביע בניגוד להחלטות שקיבלה המפלגה במסגרתה נבחר. מה שקובע הוא לא מי דבק יותר במצע המקורי של המפלגה - אלא האם שיקלי הוציא את עצמו מכלל המפלגה ברגע שהצביע נגד הקואליציה ובניגוד לעמדות המפלגה. מותר למפלגה להתפשר על עקרונותיה ואף לפעול בניגוד להן. כך מנחם בגין מסר את כל סיני למצרים, כך אריק שרון ביצע את ההתנתקות וכך נתניהו מסר לעראפת את חברון. ברגע ששיקלי לא הצביע בעד הקואליציה אלא נגדה, הוא הפריש את עצמו מהמפלגה שהיא חלק מהקואליציה.
14
לא הבנתי. לא...
נציג השמאל האמיתי | 26-04-2022 13:32
לא הבנתי. לא הגעת עם אג'נדה האמנת לו ובכול זאת בחרת נגדו. ממש מוסר כפול. אבל שפו לך על הסבלנות. ניהלת את הדיון כמו שצריך.
, יש...
נציג ימין לא אמיתי | 26-04-2022 14:40
, יש פה שני דברים נפרדים ומקבילים : שיקלי מאמין באמת ובתמים שהוא מייצג נכונה את עמדות מצביעי ימינה. אבל אמונתו לא משנה. ברגע ששיקלי מצביע נגד עמדות המפלגה כפי שהן מתבטאות בהצבעותיה בכנסת - הוא בעצם מראה בעצמו שהוא פורש. שיקלי הפריש את עצמו. ימינה בקואליציה - ושיקלי מצביע עם האופוזיציה ונגד הקואליציה. זאת פרישה דה פקטו מהסיעה. אגב, פעמים רבות יצאה מפלגה לבחירות עם מצע מסוים, אך בפועל לאחר הקמת ממשלה, התפשרה ואף הסכימה לחוקים ולפעולות שנוגדות את מצעה. מותר למפלגה לשנות את דעתה. מנחם בגין פינה את סיני בניגוד למצע של הליכוד, אריק שרון עשה את ההתנתקות ונתניהו מסר את חברון. יש עוד דוגמאות רבות, בשטחים רבים.
15
הביביסטים שוכחים שאין...
אליהו הנביא | 26-04-2022 14:15
הביביסטים שוכחים שאין לביבי רוב וממשלה גם עם כל חברי ימינה ובנט בראשם יעברו לליכוד....
כמה טיפש...
גילי | 26-04-2022 16:51
כמה טיפש אתה מאחל לך רק רע כל חייך יעוכר ישראל
@נאור נתנו לביבי...
מירי | 26-04-2022 16:16
@נאור נתנו לביבי 4 פעמים בחירות ואין 61 מה רציתם?? שכל יום בחירות ?? הבעיה שהליכוד נהפכו למפלגה של איש אחד לדעתי גם חא מתים על ביבי הוא פשוט מביא מנדטים אם כי לא לדלטון אבל בליכוד מה שחשוב זה הכסא לא המדינה והכל קורה בגלל הםחדנים בליכוד ביום שביבי יוצא מהתמונה הליכוד יהיו נמר של נייר מפלגה חא חזקה בכלל
... זו...
עד חצי המלכות ... ויותר ... | 26-04-2022 15:50
... זו בדיוק הממשלה שביבי הנוכל רצה להקים ... כן , עם מנסור עבאס ... ובקרוב יציע גם למשותפת... חכה להתקדמות המשפט ותראה איך ההבטחות גדלות... את מושחתיהו לא מעניין ימין או שמאל , ערבים או חרדים , שטחים או התנחלויות כלום ... כל מי שיתן לו חוק צרפתי , יקבל יותר מחצי המלכות ...
לבנט יש...
נאור כרמל | 26-04-2022 15:21
לבנט יש 6 מנדטים... להזכירך אם ממשלה עם עבאס עבורך לגיטימית כדאי שתעבור לעירק תימן או כל מדינה ערבית אחרת הצביעות חוגגת פרצופכם המכוער נחשף
16
מדינת ....ד י...
כורהב | 26-04-2022 14:16
מדינת ....ד י ק ט ט ו ר ה !!!! שלטון השינוי..אכן שינה וחיסל את הדמוקרטיה....בניהולו של החליפי ..ל9יד..הגמד חלול המוח... פרשת סער -גוסינסקי..התיק נסגר חיפשו חיפשו ולא מצאו...ניגוד עיניינים וראיות...חחחחחחחח.... הם יצאו כנגד שר משפטים, ???? הם יצאו כנגד ראש ממשלה מכהן נתניהו !!!! פרשת שיקלי...החוק לא נוצר על מקרה שיקלי.. . אלא אם מוכיחים שהחכ קיבל טובת הנאה ... פה לא היתה כזאת...ליהפך...פה היתה התנהלות דמוקרטית !!!! ביתו של בנט...שהכל בו נעשה בשקרים עליהם חיפה השבכ בעצמו דיקטטורה ...אמרתי כבר !!!! למי שלא מבין היכן הוא חי ......
, מי...
הסבר למבינים לאט | 26-04-2022 17:16
, מי שבין האוזניים ריק אצלו - שלא ידבר על מאותגרים שכלית. אין קשר בין המצע של מפלגה ובין הפרשת חבר כנסת מורד. מותר למפלגה לחרוג מהמצע שלה ולקבל אפילו החלטות הנוגדות את מצעה. בודאי שבמסגרת של קואליציה מפלגות מתפשרות על עקרונות. כשמפלגה מחליטה על קו מסוים - מי שמצביע בניגוד לקו זה הוא החריג, ולא משנה מה היה המצע המקורי. מי שמצביע בעקביות נגד הקואליציה בה המפלגה חברה - הוא פורש. מנחם בגין החזיר למצרים את כל סיני, אריק שרון עשה את ההתנתקות, נתניהו מסר לעראפת את חברון - הכל בניגוד למצע. אז מה ? אם במפלגה החליטו לעשות כך, מי שמתנגד שיתכבד ויפרוש מהכנסת ויחזיר למפלגה את המנדט.
אתה מאותגר...
גידי | 26-04-2022 16:15
אתה מאותגר שכלית? אין חכ שייצג את מצביעי ימינה ואת תקנון המפלגה כמו עמיחי שיקלי. אם התנגדות למעשה נוכלות הוא מעשה שעליו ניתן להפריש חכ ממפלגה, אז אפשר לסגור את המדינה.. אנשים שכמותך צריכים דקטטורה אכזרית (צפון קוריאה וכו')
, על...
קשקשן | 26-04-2022 14:34
, על מה אתה מקשקש. הפרשת חבר כנסת לא קשורה לטובות הנאה, אלא להתנהלות חבר הכנסת בניגוד לקו ולהחלטות המפלגה שלו. שיקלי הפריש את עצמו. הצביע נגד העמדה של מפלגתו. נקודה.
17
''אני לא באתי...
חוזה | 26-04-2022 14:20
''אני לא באתי לדיון הזה עם עמדה או אג'נדה. אף אחד לא אמר לי מה לעשות..... ח''כ או סטנדאפיסט?....
18
צבוע צבוע
ועד הצבועים | 26-04-2022 14:22
מעתה יקרא שמך בישראל - חכ איתן הצבוע מבית גינזבורג
19
120 אוכלי חינם...
ערן | 26-04-2022 15:24
120 אוכלי חינם כולם שם לא שווים שקל . מיותרים מחרחרי ריב . מניפולטיבים. מסייטים
20
קשקוש ...
רחל בן יצצק | 26-04-2022 15:39
קשקוש
21
מה האמנת לו...
יהודה | 26-04-2022 15:52
מה האמנת לו שהוא ידע שהכל מכור שגזר הדין כבר כתוב לפני הדיון
22
כמו ששיקלי אמר,...
לטובת עם ישראל טוב ששיקלי פרש מהסיעה שבה הוא לא מאמין, ורק מנסה לחבל במעשיה. כשתגענה הבחירות שיקלי יוכל להציג עצמו כמועמד | 26-04-2022 15:54
כמו ששיקלי אמר, בסופו של דבר מה שחשוב זה עם ישראל...
23
הגדולה של BB...
לבין לעבור בין דמגוגיה ימנית לשמאלני, זה קלי קלות...כמו לעבור ממדרכה למדרכה ברחוב חד סיורי שקט | 26-04-2022 15:57
הגדולה של BB היא, שהוא לא נותן לערכים, אידאולוגיה או רגש להפריע לו...ולכן הוא שורד כל כך הרבה שנים בפוליטיקה
24
גם אני מאמינה...
סימה | 26-04-2022 15:59
גם אני מאמינה לילד בן 12 שמתנה את מצוקותיו. הבעייה של שיקלי, הינה ראייתו הצרה והמקובעת.
גם אני...
גלעד | 26-04-2022 16:50
גם אני חושב כמוך
אני חושב...
אלי | 26-04-2022 16:13
אני חושב שאת אם פיגור
25
אף לא היו...
אסף יוסף כהן | 26-04-2022 16:02
אף לא היו קואליציות מתאימות ואף פעם לא תהיה .צריכים לדעת להסתדר בחדרי חדרים לא למרוד.זה שיא השיאים .אנחנו לא פוטין ולא צפון קוריאה אין כאן החלטה שח איש אחד כנראה שכחתם.
מה אתה...
סי, | 26-04-2022 16:27
מה אתה מתכוון, לרמות בחדרי חדרים?
26
כל מי בעל...
שי, | 26-04-2022 16:26
כל מי בעל יושרה מאמין לו. הוא ימינה האמיתית. יש לפרסם ברבים את מצע ימינה.
27
אז למה לא...
שמעון | 26-04-2022 16:36
אז למה לא עזרתה לו נראה שהייתה נגדו
אתה לא...
כסינופון | 27-04-2022 4:10
אתה לא מבחין בין פרמטיות פוליטית לבין מעשה נוכלות ושינוי עמדות בניגוד למצע מייד לאחר ההחירות כדי להגיע לג'וב מתגמל תאר לך שביידן נבחר ומבצע מדיניות של טראמפ. על מה אתה מתפלסף, נוכלות טהורה, מחטף של השלטון בקנוניה של בגידה מושלמת בבוחרים
, לא...
לוי | 26-04-2022 17:08
, לא קשור. זה ששיקלי מאמין שהוא מחזיק בדיעות המקוריות של ימינה לא אומר שצריך לעזור לו. המפלגה מוסמכת להגיע לפשרות עם שותפות לקואליציה ומוסמכת לקבל החלטות שונות מהקו המקורי שלה. מי שמתנגד לקו המקורי - הוא הפורש. מנחם בגין החזיר את כל סיני בניגוד למצע המקורי, אריק שרון עשה את ההתנתקות, נתניהו מסר לעראפת את חברון. אם יש במפלגה מי שמתנגד שיפרוש מהכנסת ולא יגנוב את המנדט.
28
לך תעשה קקה...
גו | 26-04-2022 16:38
לך תעשה קקה אתה שקרן ואחד קטן אני מקווה שאתה לא מאמין לעצמך תרגע אחרת לפיד מנפנף אותך חייל של הליצן יאס מן
גינצבורג הוא...
רמי מלכה | 26-04-2022 18:59
גינצבורג הוא אצל גנץ , אבל אתה צודק בכללי
29
הוא לא הוציא...
דיוק האמת | 26-04-2022 16:58
הוא לא הוציא את עצמו מהסיעה. אלא בנט, איילת, כהנא ואורך הוציאו עצמם מהסיעה.
מזל שלהם....
שמעון | 27-04-2022 8:36
מזל שלהם. בושה להיות עם חולירות כמוכם
, ממש...
מי הוא פורש ? | 26-04-2022 17:05
, ממש לא. למפלגה מותר לקבל החלטות שלא בהתאם למצע המקורי. כל חבר מחויב בהחלטות אלה. מי שלא מקיים את ההחלטות ומצביע נגד המפלגה הוא פורש, גם אם הוא משוכנע שהוא מקיים את המצע המקורי של המפלגה.
30
גינסבורג עשה את...
חסן | 26-04-2022 16:59
גינסבורג עשה את מה שציפו מימנו הפושעים
31
איתן גינזבורג
ש | 26-04-2022 17:09
שקרן ,ניהלת את הדיון מתוך לחץ קואליציוני-צבוע.
32
סרוגים טוחנים מים...
דודו אוהד ארסנל | 26-04-2022 17:11
סרוגים טוחנים מים - נתקבלה החלטה אחרי שיקלי לא הצביע אפילו פעם אחת עם ימינה. הלכו איתו בכפפות משי - אבל אתמול אמרו לו: עד כאן !!! אז יש החלטהמוצריך להמשיך קדימה ולא לטחון ולאלון. לכו על הבית ברעננה יש עכשיו חומר חדש של הגב חסון קדימה תטחנו....
זה נחמד...
אז מה? | 27-04-2022 0:10
זה נחמד בשביל הקמפיין בחירות של הליכוד, בפועל הוא הוא לא מתנהל כחלק מהסיעה וגם לא רואה את עצמו ככזה ולכן מבחינה חוקית הוא פורש
כי המצע...
שם מלא | 26-04-2022 17:27
כי המצע של ימינה עשתה שמאלה ורק צדיק אחד בסדום נשאר שזה שיקלי. להצדיע לו שעמד איתן מול כל הרשע שהמפלגה שלו עשתה
33
איתן ניהל את...
גבי | 26-04-2022 17:41
איתן ניהל את הדיון בוועדת הכנסת אכן כמו דיקטטור כמו שהבוס שלו לפיד הדיקטטור יודע לעשות . בכלל לא התייחסו לטענות של עוד של שיקלי . רק שמעו ולא התייחסו חיכו שיסיים כדי לגמור עם זה וזהו . כולל היעומשית של הוועדה שרמסה ברגל גסה את זכויותיו של שיקלי וחרגה מסמכויות החוק כפי שהסביר עוד בוסי . אבל היא בשלה בכלל לא שמה עליו ולא ענתה לו לשאלותיו .
34
שיקלי ראש הממשלה...
שומר ישראל | 26-04-2022 18:54
שיקלי ראש הממשלה הבא אחרי נתניהו. אדם עם ערכים עמוקים למדינה לאדמה .לציונות ולהסטוריה היהודית. פרוגאסיבים תזהרו !!
הכל יכול...
כסינופון | 27-04-2022 4:02
הכל יכול להיות אבל מהיכן לך???
הכל יכול...
איזה ערך? | 27-04-2022 0:09
הכל יכול להיות אבל מניין לך? הערך היחיד שאפשר לזהות במהלך הקדנציה הקצרה שלו זה ערך האמונה בנתניהו שיתן לו תיק מכובד בממשלה שלא תהיה לו. אולי גם קצת את ערך כפיות טובה שאמנם מבחינה חוקית הציבור הצביע גם לו אבל באמת שום מצביע ימינה לא ידע מי זה עמיחי שיקלי כשהצביע, וגם אם הוא מעדיף שלא להיות בקואליציה עדיין הוא יכל לבקר קצת יותר בכבוד את מי שהביא אותו לפוזיציה הזו
35
אסור לקרוא תגובות...
נמאס מהרפש | 26-04-2022 19:05
אסור לקרוא תגובות כאן. מה גורם לאנשים להיות כל כך רעים ולפגוע באחרים שכלל אינם מכירים? ובסוף עוד לומר - העיקר זה עם ישראל. סליחה - ירדתם מהפסים!
איפה היית...
ביביסט | 27-04-2022 10:03
איפה היית שירדו יום יום שעה שעה על ביבי ובני משפחתו...צדיקה גדולה
מה נזכרת...
כסינופון | 27-04-2022 4:01
מה נזכרת פתאום? היום התחלת בגילוי הרפש הישראלי? לא מתאים לאג'נדה הפוליטית שלך?
36
ואני מלכת אנגליה...
זלמן | 26-04-2022 21:29
ואני מלכת אנגליה
37
איתן גינזבורג איש...
דניאל | 27-04-2022 0:22
איתן גינזבורג איש ציני ומסוכן
38
שיקלי חכ הכי...
בןציון דזנשוילי | 27-04-2022 1:36
שיקלי חכ הכי ישר ונאמן מכל120 חכים בכנסת הלוואי שכולם כולל אני הייתי ישר כמוהו מכיתה א צריך ללמד עליו לכל החיים
39
הדיון התנהל בצורה...
אורח | 27-04-2022 5:39
הדיון התנהל בצורה מבישה ודוחה על ידי איתן גינסבור וכהנא הדוחה בדיוק כמו שהקואליציה מתנהלת... כדיקטטורה! 5 00000 הנוכלים בגדו בבוחרים שלהם!
40
תתבייש לך. ניהלת...
רוניה | 27-04-2022 6:28
תתבייש לך. ניהלת זאת כגדול הדיקטטורים כאילו מדובר ברוצח נאלח. מגעילים כולכם. פשוט להוקיע אתכם שיקלינאדם ערכי וישר. אתם פשוט עבריינים ורמאים
41
סוף סוף מקומו...
שני | 27-04-2022 7:59
סוף סוף מקומו מחוץ לפוליטיקה
42
שיקלי וזליכה ועוד...
סי | 27-04-2022 8:51
שיקלי וזליכה ועוד אנשים כמותם ראויים לפוליטיקה. איפה עוד כמוהם
43
אתה הייתה זבל...
אבי | 27-04-2022 9:19
אתה הייתה זבל ונשארת זבל כלבלב קטן ועלוב
44
שיקלי נאחז בקרנות...
גבי | 27-04-2022 9:36
שיקלי נאחז בקרנות המזבח. שלא ישחק את האידיאליסט האולטימטיבי. כל מי שנמצא בפוליטיקה יש בו מידה מסויימת של נוכלות וחוסר אמת ושיקלי אינו שונה מהם.
וא...
ריקי | 01-05-2022 11:19
וא חבר כנסת הכי איכותי
45
האמין אבל פעל...
דן | 27-04-2022 10:55
האמין אבל פעל כמו כל שמאלן והדיחח את שיקלי שלא בצדק אז רק לחדד את העניין שיקלי צודק ופעלת נגדו בחוסר צדק כמו כל השמאל אמרנו.
46
איתן גינזבורג שקרן...
יעקבי | 27-04-2022 14:04
איתן גינזבורג שקרן רמאי ונוכל כמו בנט הם באו לוועדה כאשר התוצאה ידועה מראש זה היה משחק מכור מראש, ומינו בראש הועדה לא רק דיקטטור ,הוא גם אבי אבות הטומאה כמו הורוביץ ועוד חברי ממשלה כמותם מרעין בישין שאסור בתכלית האיסור להיות בארבע אמותיהם שטומאתם וזוהמתם משפיעה על הסובב בקירבתם.
47
מר גינזבורג ניהל...
מתן | 27-04-2022 14:15
מר גינזבורג ניהל את הישיבה כמו קאפו של בנט ולפיד, אנחנו בדיוק לפני יום השואה וזה המחזה שניגלה למי שצפה בדיון, רודן פושע ומשתלח בעמו. אני מתבייש ללא שום קשר לתוצאת הדיון שאגב היתה צפויה מראש.
48
אתה מאמין רק...
רובי | 27-04-2022 15:01
אתה מאמין רק למנסור עבאס בזכותו אתה עושה מה שבא לך
49
שירלי אדם ישר...
אייל | 27-04-2022 15:12
שירלי אדם ישר בניגוד לנוכלים מימינה מקוה כשתקום ממשלת ימין האישא הנדיר הזה יהיה?שר החינוך
מי זאת...
ריקי | 01-05-2022 11:18
מי זאת שירלי בושה שהיא חברת כנסת לא מבינה כלום מדקלמת מה שבנו רוצה
50
את הקשקושים ...
חלק אורי | 27-04-2022 17:08
את הקשקושים של ספר לבוחריםשלך חבורה של מושחתים
51
וועדה בכאילו ,...
אורנה בר אבא | 27-04-2022 19:19
וועדה בכאילו , הכל הוחלט מראש ..דיי לשקר לציבור .
52
גינזבורג אתה שקרן...
לב | 27-04-2022 23:22
גינזבורג אתה שקרן צבוע ונוכל.
53
אדם מצחיק... הוא...
אביקול | 27-04-2022 23:35
אדם מצחיק... הוא מבין את שקלי... ואפשר למתן כאנה לתקוף את שקלי באופן אישי ובצורה חמורה... וכנאה הובילה את יאיר גולן הגזען שאמר על שקלי שהוא בא מאשפתות. וחמור יותר הוציא כל חבר כנסת שתמך בשקלי כאילו היו אוייר.
54
אוי ואבוי לניהול כזה
אילה | 28-04-2022 9:43
של נוהל שיפוטי - חשבתי שאתה רובוט וגם רשע
55
אף אחד לא אמר לך מה לעשות הבנת לבד
יוסי | 01-05-2022 23:06
ברור שלא אמרו לך מה לעשות הבנת לבד לבחור בפוזיציה מתוך פחד ונאמנות לגוש קקא של הקואליציה ולא לדבוק באמת.