במד"א סופדים ליעל אורבך ז"ל: "האמא של התחנה" - סרוגים

במד"א סופדים ליעל אורבך ז"ל: "האמא של התחנה"

במד"א ספדו ליעל אורבך ז"ל, שהייתה חובשת בכירה מתנדבת מד"א. יעל ז"ל החלה את דרכה כמתנדבת בארגון בשנת 2017 ובהמשך סיימה בהצלחה קורס חובשי רפואת חירום וחובשים בכירים

במד"א סופדים ליעל אורבך ז"ל: "האמא של התחנה"
  יעל אורבך ז"ל (באדיבות המשפחה)

מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתה של יעל אורבך ז"ל (73), אימו של חבר הכנסת ניר אורבך, תושבת שכונת קריית שמואל בחיפה וחובשת בכירה מתנדבת מד"א.

יעל ז"ל החלה את דרכה כמתנדבת בארגון בשנת 2017, כשנרשמה לקורס מגישי עזרה ראשונה ובהמשך סיימה בהצלחה קורס חובשי רפואת חירום וחובשים בכירים. יעל ז"ל הותירה אחריה שישה ילדים, 28 נכדים ונינה אחת.

עוד באותו נושא

אורבך: "הבת שלי שאלה אם זה קרה בגלל הקללות"


222

לימור כץ, חובשת בכירה במד"א וחברתה הקרובה של יעל: "כבר במשמרת הראשונה שלנו יחד יעל נכנסה לי ללב והתאהבתי בה. יעל הייתה אדם מדהים, מלאה נתינה ואהבה שנקראה לדגל בכל הזדמנות ולא פספסה אף משמרת. היא התנדבה במד"א ובבית חולים רמב"ם, היא עזרה לכולם לפרוח ולהצליח. בתקופת הקורונה היא דאגה לבשל ולסייע למי שהיה בבידוד, לאפות עוגות יום הולדת ותמיד לשמח ולדאוג לעובדים ולמתנדבים. היא הייתה האמא של תחנת מד"א בקריות. איבדתי חברת נפש יקרה מאוד שכבר חסרה לי מאוד."

ארז גלר, מנהל מרחב כרמל במד"א, ספד: "איבדנו מתנדבת וחברה שהייתה "האמא" של התחנה בקריות. גם בשיא מגפת הקורונה, יעל המשיכה להתנדב ותרמה בכל מקום שבו יכלה עם החיוך שלה והמילה הטובה, במוקד הקורונה בתחנת מד"א בחיפה, בסיוע לעובדים ולמתנדבים שהיו בבידוד ובכל דבר שביקשו את עזרתה. כולנו איבדנו מתנדבת מיוחדת שהייתה הלב הפועם של התחנה. יהי זכרה ברוך".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מגן דוד אדום איבד מתנדבת מיוחדת שבגיל 68 עשתה מעשה, הצטרפה לקורס עזרה ראשונה והחלה להתנדב בארגון ההצלה הלאומי במטרה לסייע ולעזור לאחר באמבולנסים, בניידות לטיפול נמרץ, במוקד הקורונה ובפעילויות הומניטריות נוספות. פטירתה המצערת של יעל ז"ל היא אבדה כואבת למשפחת מד"א, שמרכין ראשו ושולח תנחומים למשפחתה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כלבה מסריחה שגידלה...
טפי על משפחת הבוגדים | 25-04-2022 19:30
כלבה מסריחה שגידלה בבית בוגד ארור. תמותו כולכם
מתפללת שבנה ניר יחזור בתשובה...
אורטל | 25-04-2022 21:42
האמא הייתה אשה איכותית. בטוחה שהיא מתפללת עליו בגן עדן שיחזור כבר בתשובה. ויחזיר לימין את המנדטים הגזולים.
2
לך לטיפול דחוף. ...
רב | 25-04-2022 20:52
לך לטיפול דחוף.
3
גידלה פירות באושים
אורי | 26-04-2022 14:17
אוי לב מיום הדין