שיקלי משך את עתירתו לבג"ץ נגד הכרזתו כפורש - סרוגים

שיקלי משך את עתירתו לבג"ץ נגד הכרזתו כפורש

ח"כ עמיחי שיקלי משך את עתירתו לבג"ץ נגד הכרזתו כפורש מימינה, וכתוצאה הדיון בעניינו יערך מחר. שופטי בג"ץ טענו כי מדובר בעתירה מוקדמת מדי, לפני שיש החלטה בכנסת

שיקלי משך את עתירתו לבג"ץ נגד הכרזתו כפורש
  (צילום: סרוגים)

ח"כ עמיחי שיקלי משך את העתירה שהגיש לבג"ץ נגד הכרזתו כפורש ממפלגת ימינה, זאת לקראת הדיון הנושא הצפוי בוועדת הכנסת מחר (שני).

עוד באותו נושא

אלו יהיו נציגי ימינה בדיון נגד עמיחי שיקלי


45

כזכור, בעתירה שיקלי ביקש שבג"ץ יורה לראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד להתייצב לדיון בעניינו מחר. עו"ד גיא בוסי ייצג את שיקלי בדיון, בעוד שהכנסת יוצגה על ידי אביטל סומפולינסקי.

כבר בפתח הדיון השופטים ביקשו מבוסי להסביר מדוע אין מדובר בעתירה מוקדמת ולמה שבית המשפט יתערב עוד לפני שהתחיל הדיון בכנסת. השופט פוגלמן הציע לו לחזור בו מהעתירה תוך שמירת טענות, בטענה שהיא מוקדמת מידי לפני שהייתה החלטה בכנסת – או שיתן פסק דין היום. בסופו של דבר, בוסי הסכים למשוך את העתירה.

עוד באותו נושא

משחק מכור? המטרה האמיתית של שיקלי


76

מוקדם יותר היום הוגשה תגובת הכנסת לעתירה של שיקלי, בה נאמר כי "ההחלטה להכריז על העותר כפורש התקבלה אחרי שידוע היה שהעותר פעל באופן אקטיבי על מנת לנסות להמריד חברי סיעה נוספים ואחרי שהמשיך להצביע עד סיום מושב החורף של הכנסת, בחודש מרץ, כנגד עמדת הסיעה במאות הצבעות".

"עתירה זו, אשר נולדה בחטא ואשר כל מטרתה הינה לחבל בעבודתה של ועדת הכנסת ובקבלת ההחלטה המתבקשת על הכרזתו של העותר כעל פורש מסיעתו – הינה עתירה משוללת כל תום לב, מסתירה ומצניעה את התנהלות העותר לאורך החודשים האחרונים" נכתב. "ברור כי לא ניתן להסכים עם אופן התנהלותו משוללת תום הלב של העותר ועם ניסיונו הנואל להציג מציאות אלטרנטיבית ומדומיינת בפני בית המשפט הנכבד".

"כפי שהוצג בהרחבה לעיל, אין ולא יכול להיות חולק כי ההחלטות שהתקבלו על ידי ועדת הכנסת תואמות את הדין והן סבירות באופן שאינו מקים עילת התערבות לבית המשפט הנכבד. נוכח האמור לעיל, מתבקש בית המשפט הנכבד לדחות את העתירה וכן לחייב את העותר בהוצאות משפט, בצירוף שכר טרחת עו"ד ובתוספת מע"מ כדין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בטח משך ציפתה...
רמי | 24-04-2022 15:52
בטח משך ציפתה מבגץ שיהפוך עורו?
בגץ אף...
רון | 24-04-2022 20:28
בגץ אף פעם לא עצר דיון בכנסת. בא שקלי הבוגד ורוצה לבטל את הכנסת ולתת לבגץ לחוקק במקומה. מה הבוגד הזה לא יעשה כדי לשמור על משכורת של חבר כנסת?
בגץ הוא...
משי | 24-04-2022 16:45
בגץ הוא לטובת זכויות שוות לכל אחד מהציבור לא לטובת פוליטיקאים עריקים סרוחים
2
שקלי ישקלי זה...
שמש | 24-04-2022 16:27
שקלי ישקלי זה הסוף של כול בוגד
3
אז הנוכל הבוגד...
רון | 24-04-2022 17:15
אז הנוכל הבוגד רוצה שבגץ יצור תקדים של עצירת דיון בכנסת לפני שהתקיים... פעם אנשי ימין חשבו שאין לבית המשפט זכות להתערב בעבודת הכנסת, עכשיו הביביסטים רוצים שבגץ ינהל את הכנסת... מי אמר צבועים ומושחטים ולא קיבל???
הבוגד היחידי והנוכל שגנב את קולי הוא בנט
חיים | 24-04-2022 17:37
ולא אף אחד אחד. הגיע הזמן שתתעוררו טיפשים.