מעקיבא עד ניב סולטן: הסלבס חוגגים מימונה - סרוגים

מעקיבא עד ניב סולטן: הסלבס חוגגים מימונה

כמו כל היהודים בעולם, גם ידועני ישראל שמחים לקבל הזמנה למימונה. אספנו לכם חלק מהחוגגים, מעקיבא ועדן בן זקן עד ניב סולטן: מי תיעד את עצמו אוכל מופלטה טובה?

author-image
מעקיבא עד ניב סולטן: הסלבס חוגגים מימונה
  (צילום: איגור וייזנר)

חג מימונה שמח לכל קוראי סרוגים! אם זללתם אמש מופלטות עד השעות הקטנות של הלילה ושרתם שירים מקוראים, תדעו שאתם לגמרי לא לבד. מיטב ידועני ישראל המרוקאים ושאינם חגגו אתמול את חג האמונה עם הרבה בצק ודבש. רוצים להרגיש סבבה עם הקלוריות? התמונה של ניב סולטן עם המופלטה תעשה לכם טוב בלב.

עדן בן זקן

הזמרת האהובה חגגה בביתם של משפחת ביטון, משפחתו של בעלה שוקי, שגרים בראשון לציון. לחגיגה הצטרף גם רז קינסליך, ראש העיר.

(צילום: צילום מסך מהסטורי של הזמרת)

עקיבא

הזמר והיוצר המוכשר עקיבא, הוא נצר למשפחת תורג'מן הדימונאית. אביו של עקיבא הוא הרב דוד תורג'מן, ראש מוסדות ישיבת דימונה. בבית הוריו של הזמר נערכה המימונה החגיגית השנתית, אליה הגיעו אורחים רבים, בניהם לא מעט חברים של הזמר. מי שהופקדו על החלק המוזיקלי יחד עם עקיבא היו נגני העל יגל ואוריה הרוש.

(צילום: צילום מסך מהסטורי של הזמר)

ניב סולטן

ניב סולטן כבר סופרת את הימים, כי בעוד פחות משבועיים העונה החדשה של הסדרה "טהרן" תעלה בכאן 11 ובאפל TV. רגע לפני כן היא חגגה עם המשפחה שלה מימונה גדולה, ולא שכחה לתעד לסטורי את עצמה נהנת ממופלטה עסיסית.

(צילום: צילום מסך מהסטורי של השחקנית)

משה פרץ

גם משה פרץ חגג את חג האמונה יחד עם משפחתו, כשאישתו, ירדן גוזלן, נופקדה על התיעוד. ירדן העלתה לסטורי שלה תמונה זוגית ומתוקה של השניים חוגגים יחד.

(צילום: צילום מסך מהסטורי של ירדן גוזלן)

הראל סקעת

בן זוגו של הזמר הוא חבר כנסת בישראל, עידן רול. השניים הוזמנו לחגיגות המימונה שערכה שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי, ויחד איתה הכינו מופלטות מתוקות, ולא שכחו לתעד לנו את השמחה במקום.

(צילום: צילום מסך מהסטורי של הראל סקעת)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 11-06-2022 15:43
הרבי מלובביץ' ישו