צעדת הדגלים עושה הערב (רביעי) את דרכה לשער שכם. המשטרה חוסמת את הדרכים לשער שכם –כל הכביש מכיכר צה"ל חסום ע"י משאית ורכבי משטרה. גם מסילת הרכבת הקלה נחסמה בידי כוחות מג"ב ויס"מ.
צפו: המפגינים מנסים לפרוץ את המחסום בכיכר צה"ל
המפגינים מוחים במהלך הצעדה: ״אנחנו לא צריכים לפחד לנסוע בקו 1 לכותל״.
בן גביר תוקף: "בנט מפקיר חיים של שוטרים בהר הבית"
נראה כי למרות אמירתו של בנט, חבר הכנסת איתמר בן גביר לא קיבל צו האוסר עליו להיכנס לשער שכם. קציני המשטרה סרבו להראות לו את הצו.
מארגני הצעדה טוענים כי היה ניסיון אמיתי מצידם להתפשר ולא להעמיס על המשטרה עוד עבודה מלבד העבודה השגרתית, אלא היא זו שדחתה כל הצעה שלהם.
כרזות המופצות בקרב הפלסטינים
"אנו קוראים להגביר את הנוכחות באזור באב אל-עמוד בירושלים, במקביל לצעדת דגלי המתנחלים בחמש בערב".

ברשתות הערביות ישנן קריאות נרחבות להגיע לשער שכם ולהתעמת עם המשתתפים בצעדה במידה ויגיעו לשער שכם.
דובר הג'יהאד האיסלאמי מאיים: "ההתנגדות מכריזה על מצב כוננות בקרב לוחמיה".
גם החמאס מאיימים: "הנהגת הכיבוש תישא באחריות מלאה להשלכות מצעד הדגלים ולצעדים הפרובוקטיביים המסוכנים".






תגובות
}}} לא בן גביר או סמוטריץ ילחמו במחבלים.הם לא שרתו בצהל ולא התנדבו לקהילה.
בנט השקרן עושה יחד אחת עם אויבי ישראל! בנט פוגע בעם ישראל!
הם יחד עם בן גביר בגיבוי של ביבי והליכוד מחפשים דם אלימות ורוע וכל זה מאחורי דגל ישראל ששייך לרוב המתון יותר
¿?????
דגל ישראל שייך לכולם