"משה יקירי, מילא שברת את החרם של האופוזיציה על גל"צ, אבל גם לתת רוח גבית לחמאס? הגם אתה משה? לא מתאים", כך הגיב חבר הכנסת איתמר בן גביר לדבריו של ח"כ משה ארבל לפיהם הוא מגנה את כל מי שעולה להר הבית.
עוד באותו נושא
כהנא: בן גביר וסמוטריץ', למה לברבר? תהיו בשקטחדשות סרוגים

מוקדם יותר הבוקר, בראיון לגל"צ, אמר ארבל: "אני מגנה בפה מלא את כל מי שעולה להר הבית – לרבות איתמר בן גביר. יהודי לא צריך לעלות לשם. יחד עם זאת, לא יתכן שהאחים המוסלמים ימנעו את הפתיחה של המתחם".
התפרעויות בהר הבית 15.4.22| צילום: התפרעויות הפלסטינים בהר הבית (צילום: דוברות המשטרה)
ארבל לא חסך ביקורת מחוסר המשילות בירושלים ואמר: "זה נורא ואיום שבשנת 2022 מסוכן ללכת לכותל המערבי. הממשלה פחדנית ולא יודעת לקחת את הדברים לידיים ולנהל – התגובות הן כל הזמן להיגרר".
בן גביר הוא יציר כפיו של הנוכל , זה הציונות הדתית ??? בושה וחרפה !!!