חדשות

אחרי שנתיים של מגיפה: חובת עטיית מסכות מבוטלת

ראש הממשלה ושר הבריאות הודיעו כי החל ממוצאי שבת הקרובה, הציבור בישראל כבר לא יצטרף ללבוש מסיכות בחללים סגורים, למעט אזורים בעלי פוטנציאל הדבקה גבוה, כגון בתי חולים

אחרי שנתיים של מגיפה: חובת עטיית מסכות מבוטלת
צילום: צילום: שאטרסטוק

אחרי שנתיים ארוכות בהן הציבור בישראל היה חייב לעטות מסכות במקומות שונים, החיוב יבוטל לחלוטין.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, יצאו בהודעה משותפת ואמרו כי חובת עטיית מסכות בחללים סגורים תבוטל. ההנחייה תיכנס לתוקף החל מצאת השבת הקרובה, 23 באפריל 2022, בשעה 20:00, בכפוף לאישור ועדת הבריאות של הכנסת.

מרים ברדוגו

בהתאם, תבוטל חובת עטיית המסיכה, למעט במקומות בעלי פוטנציאל הדבקה גבוה (בתי חולים, מוסדות מגן אבות ואימהות, טיסות, ואדם הנמצא בדרכו לבידוד).

בתוך כך, אחרי תקופה ארוכה מאוד, מקדם ההדבקה בישראל חזר לעלות, עם עלייה קטנה מ-0.71 ל-0.75. אתמול נרשמו 4,583 נדבקים חדשים. בסה"כ ישנם 222 חולים קשה, מתוכם 79 מונשמים.

10,647 בני אדם נפטרו מאז תחילת המגפה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
יואל
20.04.22

ניצן של הפקרות וחבלה וראש המזבלה שלא ינחו אותנו.הנחייה מופקרת חסרת אחריות .מי שחשובה לו הבריאות שיתעלם מהוראות שני הליצנים האלה וימשיך לעטות מסכה.