שוטר מ-433 העביר מידע על ארגוני פשיעה לעבריינים - סרוגים

שוטר מ-433 העביר מידע על ארגוני פשיעה לעבריינים

שוטר מדליית אל כרמל המשרת כארבעה חודשים ביחידת להב 433, נעצר בחשד כי חיפש והעביר מידע על ארגוני פשיעה שונים לגורמים עבריניים

author-image
שוטר מ-433 העביר מידע על ארגוני פשיעה לעבריינים
  להב 433 (צילום: פלאש90)

שוטר המתגורר בדליית אל כרמל, המשרת ביחידה להב 433, נעצר הבוקר (שלישי) על-ידי מח"ש, זאת לאחר שבעקבות החשד, השוטר נכנס למאגרי המידע של המשטרה, חיפש מידע על ארגוני פשיעה – והעביר אותו לגורמים עבריינים.

דליית אל כרמל (צילום: דורון הורוביץ\ פלאש90)

השוטר יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. השוטר, המשרת כאמור ביחידת להב 433, נמצא שם רק ארבעה חודשים, כשקודם לכן שירת בצה"ל ביחידה מסווגת.

על פי החשד, קצין בלהב זיהה את כניסתו של השוטר לפרטים של עבריינים במערכות המידע של המשטרה, בהם בכירים בארגון הפשיעה של אבו לטיף וארגון נוסף בדרום. הקצין דיווח לממונים במשטרה, והמידע הועבר למח"ש שפתחה בחקירה סמויה. הבוקר, עם מעצרו של השוטר, הפכה החקירה לגלויה.

מהמשטרה נמסר: "עירנות קצין משטרה שחשף את השוטר, זיהה פעילות מחשידה שלו במערכות ולאחר בדיקה כלל הממצאים הועברו להמשך חקירה של מח"ש במשרד המשפטים. השוטר מאזור הצפון המשרת ארבעה חודשים בלבד במשטרת ישראל הועבר לחקירת מח"ש".

ממשרד המשפטים נמסר: "הרינו לעדכן כי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה עצרה היום שוטר בדרגת סמ״ר מיחידת להב 433 בחשד להוצאת מידע ללא סמכות והעברת המידע לגורמים עבריינים. החקירה הסמויה שקדמה למעצר נערכה בעקבות מידע שהועבר ממשטרת ישראל ובשיתוף עמה. השוטר יובא מחר בסביבות 9:00 בבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו