מבוקשת יותר מאז הקורונה: זו הפסיכותרפיה ההוליסטית - סרוגים

מבוקשת יותר מאז הקורונה: זו הפסיכותרפיה ההוליסטית

עולם הרפואה ההוליסטית הפך למבוקש במיוחד בשנים האחרונות ומאז פרוץ הקורונה אל חיינו בפרט. זו הסיבה שמכללת מעינות פתחה מסלול לפסיכותרפיה הוליסטית, כשנשים רבות הגיעו לרכוש מקצוע שמשנה חיים וגם מאפשר פרנסה בכבוד

מבוקשת יותר מאז הקורונה: זו הפסיכותרפיה ההוליסטית
  אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עולם הרפואה ההוליסטית הפך למבוקש במיוחד בשנים האחרונות ומאז פרוץ הקורונה אל חיינו בפרט. התהליכים שנחשפנו אליהם מול מציאות על טבעית, יצרו סביבנו הרבה מאוד סטרס.

אנשים שהתמודדו עם עצירת החיים, נחשפו לחרדות, בעיות רגשיות שונות שניצבו לפתע מול העיניים כשאין להיכן לברוח. ישבנו הרבה יותר בבית ולא נותרה ברירה אלא להביט למציאות בעיניים. הבנה של הקשר בין גוף לנפש התחדדה ויותר אנשים זקוקים לסיוע על מנת להגיע לאיזון ורוגע.

עוד באותו נושא

מחפשת ללמוד מקצוע משתלם? זה המקום בשבילך

בשנת הקורונה הראשונה, נשים רבות חיפשו תעסוקה ולכן תחום הקורסים המקוונים היה מאוד פופולארי. לקחנו את כל נושא הרפואה המערבית שאפשר ללמוד מהבית, בזום ואפשרנו לנשים להמשיך להיות בעניינים. מעבר לכך שאי אפשר היה לצאת מהבית, נשים יכלו להמשיך את שגרת היום ולהתפנות ללימודים בצורה נוחה יותר.

מאז שגילינו את העולם המופלא של הלימוד האינטרנטי, שכביכול הגיע אלינו בלית ברירה, יצא מעז מתוק והרחבנו אותו ללימודים נוספים כמו: אבחון ציורים, NLP, ארומתרפיה ויועצת לאורח חיים בריא. מצאנו שהדבר מאפשר לתלמידות ללמוד אצלנו מכל הארץ והעולם וזה היה שינוי מדהים.

להרשמה לחצי כאן

אלו הן הסיבות לכך שבשנת הלימודים הנוכחית, אנו עדות לגידול בפער משמעותי. דרישה בהיקף של כ-50% בהרשמה. בסוף חודש ינואר 2022, פתחנו מסלול שני לפסיכותרפיה הוליסטית, רק בזכות דרישת נשים. מסלול פסיכותרפיה הוליסטית אוגד בתוכו מגוון רחב של טיפולים רגשיים. ככל שיש למטפלת יותר כלים, כך היא יודעת לתת מענה יותר נרחב לבעיות.

אנחנו מאמינות שמטפלת שאינה רק רוכשת ידע אלא עוברת תהליך יסודי ועמוק על עצמה, תהיה מטפלת הרבה יותר טובה ותדע לתת מענה להרבה יותר בעיות רגשיות, טראומות והתמכרויות ועוד. אנו מברכות על כך שדווקא מתוך משבר הקורונה, יותר נשים הגיעו לרכוש מקצוע שמשנה חיים וגם מאפשר פרנסה בכבוד.

להרשמה לחצי כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו