תאונה קשה נוספת: שישה פצועים, בהם נערה בת 12 - סרוגים

תאונה קשה נוספת: שישה פצועים, בהם נערה בת 12

שישה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים בכביש 1 סמוך לנווה אילן, ביניהם נערה בת 12 שנפצעה באורח בינוני וסובלת מחבלת ראש. מספר שעות לפני כן נרשמה תאונה בכביש 90, בה נפצעו 6 בני אדם נוספים

author-image
תאונה קשה נוספת: שישה פצועים, בהם נערה בת 12
  צילום: דוברות איחוד הצלה – מחוז ירושלים

יום קשה בדרכים: שישה בני אדם נפצעו היום (חמישי) בתאונת דרכים שהתרחשה בכביש 1 במחלף חמד, סמוך לנווה אילן. בין הפצועים נמנית נערה בת 12 שנפצעה באורח בינוני, כשיתר הפצועים הוגדרו במצב קל.

ממד"א נמסר כי "בשעה 16:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ת.ד בכביש 1 מנווה אילן לכיוון חמד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 6 פצועים, בהם נערה בת 12 במצב בינוני עם חבלת ראש לבי"ח הדסה עין כרם ו-5 פצועים במצב קל לבי"ח שערי צדק".

אליעזר טייב, חובש איחוד הצלה, סיפר כי "מדובר בתאונה מעורבות עם שלושה כלי רכב. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירה לילדה בת 12 שנפצעה בינוני ולאחר מכן פונתה למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים. כמו כן הענקנו סיוע לחמישה נפגעים במצב קל שפונו למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים".

עוד באותו נושא

6 פצועים בתאונת דרכים קשה בכביש 90

מדובר בתאונה השנייה שנרשמת היום, כשרק לפני מספר שעות דווח על תאונת דרכים בין 2 כלי רכב בכביש 90, בין פארן לפונדק של כושי רמון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו במסוקים לבי"ח סורוקה 6 פצועים: אישה כבת 70 במצב קשה עם חבלת ראש, אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלות בבטן ובחזה, 3 במצב בינוני ו-1 קל.

חובש רפואת חירום במד"א רפאל גלעדי, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד. ראינו רכב הפוך בצד הדרך ורכב נוסף במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות בחלקו הקדמי ובתוכו נלכדה אישה כבת 70 שהייתה מעורפלת הכרה וסבלה מחבלת ראש קשה.

יחד עם כוח רפואה של צה"ל חילצנו אותה, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח והיא פונתה במצב קשה במסוק צבאי לביה"ח. אישה נוספת ששכבה בסמוך לרכב כשהיא בהכרה, נפצעה באורח קשה ופונתה גם היא במסוק מד"א. 4 פצועים נוספים שהיו בתוך הרכבים טופלו גם הם במקום ופונו במסוק צבאי לביה"ח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו