בכל רחבי הארץ: טיולים ואטרקציות מומלצות לפסח - סרוגים
טיולים, צאו לטייל, תוכן שיווקי

בכל רחבי הארץ: טיולים ואטרקציות מומלצות לפסח

חול המועד פסח מהווה הזדמנות מושלמת לבילוי משפחתי וטיול במזג האוויר הנעים של ישראל. רגע לפני החג, ריכזנו לכם מספר אטרקציות ופעילויות מומלצות בכל רחבי הארץ

בכל רחבי הארץ: טיולים ואטרקציות מומלצות לפסח
  (צילום: תיירות בנימין)

כמו בכל שנה, חג הפסח הוא הזדמנות מצויינת לצאת לטייל ולבלות עם המשפחה והחברים. לקראת ימי חול המועד, ריכזנו לכם מספר אטרקציות ופעילויות מומלצות בכל רחבי הארץ.

רשות הטבע והגנים

האביב הגיע ואת חופשת הפסח שווה לנצל לחוויות משפחתיות וליהנות מהיופי של ארצנו באתרים של רשות הטבע והגנים הפזורים בכל רחבי הארץ. כ-50 גנים לאומיים ושמורות טבע יישארו פתוחים עד השעה 18:00 בכל ימי חול המועד.

עוד באותו נושא

לטייל ולהנות בפסח באתרי רשות הטבע והגנים

רשות הטבע והגנים מקיימת בימי החג שורה של פעילויות במגוון השמורות והגנים הלאומיים ברחבי הארץ, וגם האריכה ברבים מאתריה את שעות הפעילות, כך שמה שנשאר לכם לעשות הוא רק לבחור לאן אתם רוצים לצאת לטייל, להיכנס לאתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים ולהזמין מקום על מנת להבטיח כניסה, לארוז תיק ולצאת ליהנות מהטבע הישראלי.

אתר החרמון

אתר החרמון מציין השנה חמישים שנות פעילות וזוכה במתנה בחורף שיא, כמויות שלג ומערכות שלג משמעותיות שלא נצפו בשני העשורים האחרונים. בפסח ייהנו המבקרים באתר מבילוי בשלג, כשהדרכים לאתר כבר בשיא פריחת האביב.

עוד באותו נושא

לבן ובחינם: בואו להתקרר בפסח באתר החרמון

האתר מציע שלל פעילויות החל בנסיעה ברכבל הקרוניות החדש למפלס העליון, כולל בילוי בבור מזחלות השלג לילדים במפלס העליון, מזחלות אקסטרים וסקיי ריידר. ברוח החג יתקיים משחק נושא פרסים 'חפש את האפיקומן' בערמות שלג (הכניסה וההשתתפות במשחק ללא תשלום).

קק"ל

קק"ל מציינת 120 שנים של חזון ועשייה, ומזמינה אתכם לחגוג בחול המועד פסח עם סדרה טיולים, תערוכות ואירועים מיוחדים בכל רחבי הארץ. כל הפרטים נמצאים באתר הקרן הקיימת לישראל

עוד באותו נושא

טיולים בכל הארץ: קק"ל חוגגת 120 שנה בפסח

יריד מלאכות קדומות בסוסיא

בפסח חוזרים בזמן לסוסיא הקדומה, עם יריד מלאכות קדומות שיוציא את הילדים מהמסכים ויכניס אתכם לחוויה. בין הפעילויות: אומנות זכוכית וצמר, הפקת אש, קדרות, קליעת סלים ועוד.

עוד באותו נושא

קדרות וקליעות: יריד מיוחד בסוסיא יחזיר אתכם בזמן

"חווימה" בכנרת

חול המועד פסח זה הזמן לצאת ל"חווימה": שייט עצמי בכנרת מנקודת מבט לא מוכרת. בשייט תוכלו לצפות בנופים המדהימים של הרי הגולן והגליל, ולעבור דרך כל החופים והנחלים.

עוד באותו נושא

צאו ל"חווימה": שייט בכנרת כמו שמעולם לא ראיתם

צעדת חומש

מאז הרצח של יהודה דימנטמן הי"ד נמצאת ישיבת חומש במצור, כשבדרך לחומש הוקמו מחסומים והישיבה מבודדת. בפסח הזה כולנו מחבקים את חומש ומוציאים אותה מהמיצרים בצעדה מיוחדת.

עוד באותו נושא

לזכר יהודה דימנטמן: בפסח הזה צועדים לחומש

אתרי התיירות בבנימין

אתרי הטבע, התיירות והמורשת שיש לבנימין להציע יהיו פתוחים למבקרים בכל ימי חול המועד. אגף התיירות של המועצה הכין את המעיינות, מסלולי הטיול ואתרי הבילוי ושם מעריכים כי למעלה מ80,000 מבקרים יפקדו את האזור.

עוד באותו נושא

במרחק נגיעה: אתרי בנימין מוכנים לאירועי פסח

מועצת בנימין ריכזה באתר המועצה מגוון הצעות למסלולי משפחות, מעיינות, פינות חן, מקומות לינה, וגם חווית יציאת מצרים באתר המורשת 'שילה הקדומה'. האתרים בבנימין נמצאים במרחק נסיעה קצר מירושלים ומאזור המרכז, ובשנים האחרונות נחנכו ושודרגו אתרים ומעיינות ומספר המטיילים בבנימין נמצא בעלייה. כל המסלולים והאתרים מתואמים עם הצבא.

גוש עציון

אגף התיירות של מועצת גוש עציון מזמין אתכם לחגוג את הפסח בשלל אטרקציות ברחבי המועצה: מפסטיבל אביב ביער תקוע, דרך ניווט התנ"ך בגוש עציון, ועד לחווית אקסטרים בטרקטורונים – כל האפשרויות פתוחות לפניכם.

עוד באותו נושא

חוגגים פסח בגוש עציון | כל האירועים והמקומות

פארק קרסו למדע

כשמוזיאון הילדים הכי גדול במזרח התיכון ופארק הנינג'ה ילדים הכי גדול בישראל נפגשים, אתם נהנים מפעילות הילדים הכי גדולה בישראל: משחק פנדלים עם כוכבי הפועל באר שבע, מתקני ענק לכל הגילאים ועוד.

עוד באותו נושא

2 חוויות בכרטיס אחד: גם מוזיאון וגם מתחם נינג'ה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו