תקרית באוקראינה. ראש המשלחת הישראלית "כוכב מאיר" שבאוקראינה, פרופסור דוד (דודו) דגן, החליט להחזיר לישראל שני רופאים עקב "התנהגות בלתי הולמת".
מנכ"ל משרד הבריאות, נחמן אש, קיבל אתמול (שבת) דיווח על החלטתו של פרופ׳ דגן. מדובר בשני רופאים, האחד מבית חולים רמב״ם והשני מהמרכז הרפואי לגליל שבנהריה.
מנכ״ל המשרד, נחמן אש, ביקש ממנהלי בתי החולים להמשיך הברור עם אותם הרופאים.
בית החולים כוכב מאיר הוקם בחודש שעבר, על ידי משרד החוץ, משרד הבריאות והמרכז הרפואי שיבא בסיוע כלל מערכת הבריאות הישראלית, ובתמיכת קרן שוסטרמן המסייעת לפרוייקטים חברתיים בישראל וארגון הג׳וינט. זאת כחלק מהסיוע ההומניטרי שמעניקה ישראל לאוקראינה מאז פרוץ המלחמה.





תגובות
מה הסיבה ...התרדה מינית ?
לא הטרדה מינית באות ט...הלכו לרקוד באומן...
הלכו להשתטח על קברי צדיקות
יש פאטמות שם באוקראינה ?
תתבישו לכם....תת רמה איך שאתם מגיבים תגובות של סוטים באמת....לא מצדיקה התנהגות בלתי הולמת לשני הרופאים אך זה לא קשור ללאום!!!!! זה קשור לאותו בן אדם....וצריך להעניש.....
משרד הבריאות שלח לשם רופאים פדופילים ? כנראה רופאים סוטים מצאו גן עדן אצל הפליטים החלשים.