אלמנתו של הנרצח בפיגוע: "היו לנו חלומות גדולים יחד" - סרוגים

אלמנתו של הנרצח בפיגוע: "היו לנו חלומות גדולים יחד"

דנה לופן, אלמנתו של ברק לופן ז"ל שנרצח בפיגוע בתל אביב, הספידה את בעלה ונפרדה ממנו: "אי אפשר להסביר את המיוחדות שלו, היו לנו חלומות גדולים ביחד"

אלמנתו של הנרצח בפיגוע: "היו לנו חלומות גדולים יחד"
  ברק לופן ז"ל (באדיבות המשפחה)

בני משפחתו של ברק לופן ז"ל, שנרצח בפיגוע הירי בתל אביב ביום חמישי האחרון, הספידו היום (ראשון) את מותו בהצהרה לתקשורת מביתו בקיבוץ גינוסר. הדברים נאמרו לקראת הלוויתו של לופן, שיובא למנוחות בשעה 17:30 בבית העלמין של הקיבוץ.

אלמנתו דנה סיפרה על הקושי שלה להיפרד מבן זוכה בנסיבות הקשות של הפיגוע. "אי אפשר להסביר את המיוחדות של ברק" אמרה. "בכל פעם שאנחנו מגיעים לבית המדהים של ההורים של בעלי, שאני כמו בת להם, רואים אנשים שהם בלב שלי, ויודעת שהם בלב של ברק. היה לנו ברור שנבנה פה את הבית ואני יודעת כמה זה שימח אותם והם חיכו לו. זה היה צריך לקרות בקרוב. היו לנו חלומות גדולים ביחד".

עוד באותו נושא

מרגש: משפחתו של הנרצח מהפיגוע תרמה את אבריו

עוד ציינה את הקשר של ברק ל-3 בנותיו. "הוא היה האבא הכי פעיל שיש. זה היה תפקיד חייו בכל מובן. אמרנו לילדות שאבא היה מעורב באירוע מאוד לא רגיל, שהייתה לו פציעה מאוד קשה, ושהרופאים ניסו לעזור לו ושאבא מת" סיפרה. "כשאתה מביא ילדים אתה לא חושב שתצטרך לספר להם דבר כזה. אבל הבית שלנו מאוד שמח, שנינו אנשי חינוך עם ערכים גדולים. לילדות יהיה טוב לצד כל הקושי. כשהקטנה שאלה אותי 'אמא, ומה בסוף?', אמרתי לה שהסוף יהיה טוב".

דנה הוסיפה וסיפרה על השיחה האחרונה שלה עם בעלה לפני שנרצח: "לפני שהוא יצא יובל, הילדה הגדולה, אמרה לו 'איזה חתיך אתה היום אבא'. הוא נסע באוטובוס, דיברתי איתו בטלפון והוא אמר שהוא בדיוק הגיע. מאז הוא לא ענה".

במקביל, הוריו של ברק אמרו כי "אהבנו את ברק והוא החזיר לנו אהבה. המזל של ברק בגד בו. הוא היה במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון". לדברי אביו, "כל שנשאר לי היה להיפרד מבני בשעות האחרונות בבית החולים. אני שמח שהצלחתי להיפרד ממנו כשעוד הרגשתי אותו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הצרה
צבי | 10-04-2022 13:45
הצרה שגם לסרוג הנוכל היו חלומות שהוא חייב לממש,החלומות שלו הם בכיה לדורו ת,אף אחד לא יזיז אותו, הם עומדים לצרף עכשיו גם את המשותפת, קואליציה של כיפה סרוגה שנשענת על 2 מפלגות איסלאמיסטיות רדיקאליות ,ושמאל סופר סופר קיצוני ,אין קץ לחרפה