חדשות

שקד על המשבר הפוליטי: "בונים עוד ישובים בנגב"

בפתח ישיבת הממשלה נשאלה שרת הפנים על המשבר הקואליציוני והמצב הביטחוני והשיבה: ""הממשלה תחליט על עוד הקמת ישובים בנגב חלק מ-14 ישובים שמאושרים על ידי ממשלת ישראל, אחרי שבמשך שנים לא בנו ישובים חדשים בנגב"

שקד על המשבר הפוליטי: "בונים עוד ישובים בנגב"
צילום: (צילום: בנצי רובין, סרוגים)

שרת הפנים איילת שקד נשאלה בפתח ישיבת הממשלה על המשבר הפוליטי ופרישתה של עידית סילמן והשיבה: "אנחנו בונים עוד ישובים בנגב".

שקד עוד ישובים בנגב| צילום: שקד: עוד ישובים בנגב (בנצי רובין, סרוגים)

מול השאלות של הכתבים על פרישת סילמן, המשבר הביטחוני, והאם היא שוקלת להתפטר ולערוק למפלגות האופוזיציה, היא השיבה:

"הממשלה תחליט על עוד הקמת ישובים בנגב, עוד 7 ישובים: ישוב בערבה, עוד 5 ישובים לאורך כביש 25, ועוד ישוב עירוני גדול ליד להבים. חלק מ-14 ישובים שמאושרים על ידי ממשלת ישראל, אחרי שבמשך שנים לא בנו ישובים חדשים בנגב. אנחנו בונים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

21
19
התעוררו להבין בימינה שלא גונבים כיסא כח
10.04.22

בת יענה , זה לא דרך עבודה לשרת את הציבור