שרת הפנים איילת שקד נשאלה בפתח ישיבת הממשלה על המשבר הפוליטי ופרישתה של עידית סילמן והשיבה: "אנחנו בונים עוד ישובים בנגב".
עוד באותו נושא
אחרי הפרישה: כך תוכל ימינה לפעול נגד סילמןבנצי רובין

שקד עוד ישובים בנגב| צילום: שקד: עוד ישובים בנגב (בנצי רובין, סרוגים)
מול השאלות של הכתבים על פרישת סילמן, המשבר הביטחוני, והאם היא שוקלת להתפטר ולערוק למפלגות האופוזיציה, היא השיבה:
"הממשלה תחליט על עוד הקמת ישובים בנגב, עוד 7 ישובים: ישוב בערבה, עוד 5 ישובים לאורך כביש 25, ועוד ישוב עירוני גדול ליד להבים. חלק מ-14 ישובים שמאושרים על ידי ממשלת ישראל, אחרי שבמשך שנים לא בנו ישובים חדשים בנגב. אנחנו בונים".
תגובות
בת יענה , זה לא דרך עבודה לשרת את הציבור