פורסמו שמות הצעירים שנרצחו בפיגוע: תומר מורד ואיתם מגיני

פורסמו שמות הצעירים שנרצחו בפיגוע: תומר מורד ואיתם מגיני

תומר מורד ואיתם מגיני הם שני הצעירים שנרצחו על ידי ערבי בפיגוע הירי בתל אביב. מורד ומגיני הם חברים מכפר סבא שעבדו בבר בו בוצע הפיגוע

הצעירים שנרצחו בפיגוע: תומר מורד ואיתם מגיני
  צילום: לפי שימוש בסעיף 27א'

הפיגוע בתל אביב.

שני הישראלים שנרצחו (חמישי) בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב הם תומר מורד ואיתם מגיני. מורד ומגיני הם חברים מתל אביב שיצאו לבלות בבר בו בוצע הפיגוע.

הלווייתו של איתם מגיני תתקיים ביום ראשון בשעה 16:30 בבית העלמין "פרדס חיים" בכפר סבא.

בעיריית כפר סבא ספדו להם: "אנו מרכינים ראש בכאב גדול ומשתתפת בצערם הכבד של משפחות הנרצחים בפיגוע. העיר כפר סבא כולה מחבקת את המשפחות ושולחת איחולי החלמה לפצועים".

עוד באותו נושא

אחד הפצועים משחזר: "דקירה בגב; ראיתי מלא דם"


10

הבוקר, לאחר מצוד של מעל ל-8 שעות, הצליחו כוחות הביטחון לאתר את המחבל שביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב, בו נרצחו שני בני אדם ונפצעו שבעה נוספים, כמה מהם באורח קשה עד אנוש. זהותו של המחבל שביצע את הפיגוע: ‏רעד חאזם, בן 29, תושב מחנה הפליטים בג'נין.

משירות הביטחון הכללי נמסר: "בתום מרדף של כוחות הביטחון, אותר וסוכל המחבל אשר ביצע את הפיגוע בתל אביב. המחבל, פלסטיני מאיו"ש, אותר ע"י השב"כ כשהוא מסתתר בסמוך למסגד ביפו ובמהלך חילופי אש עם כוח לוחמי שב"כ וימ"מ, נהרג במקום. ללא נפגעים לכוחותינו. חקירת הפיגוע נמשכת".

המחבל, חמוש באקדח, פתח אמש בירי לעבר אזרחים ועוברי אורח בבר "אילקה" בדיזינגוף פינת נתן החכם, ונמלט מן המקום. ראש הממשלה נפתלי בנט קיים במהלך הלילה התייעצות ביטחונית, קיבל עדכונים אודות ההתפתחויות בשטח והורה על הזרמת כוחות נוספים לעיר.

עוד באותו נושא

המצוד אחר המחבל היורה מתל אביב – בתמונות

מארק מלפייב, צעיר בן 27, שנפצע בפיגוע, שחזר מוקדם יותר הלילה את הבילוי שהפך לסיוט: "הלכתי צפונה, עברנו ליד בר ושמעתי שהיו יריות. פתאום הרגשתי דקירה בגב. לא ידעתי שיש שם פנייה ואז ראיתי מלא דם".

בעקבות הפיגוע, הוקפצו לתל אביב כוחות מיוחדים שסרקו את העיר במאמץ ללכוד את המחבל. ‏במשטרה ביקשו מהתושבים להסתגר בבתים ולא לעמוד בחלונות, מחשש שהמחבל יבצע ירי נוסף.

ח"כ מרב בן ארי, שגרה בסמוך לאזור שבו בוצע הפיגוע אמרה מוקדם יותר: "‏מחזקת את כוחות הבטחון שנמצאים בשטח ופועלים ללא הרף. מסביב לבית שלי מלא שוטרים עם נשקים שלופים, לוחמי מג"ב, אמבולנסים, כוחות משטרה, מסוקים ועוד. איחולי החלמה לפצועים. ערב קשה מאוד".

____

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל srugim@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מירושלים תנוחמו.יהי זכרכם...
ירושלמי | 08-04-2022 14:20
מירושלים תנוחמו.יהי זכרכם ברוך.
2
נראים גבריים ומאצ'ואיסטים מדי
פמיניסטית | 08-04-2022 14:47
לגמרי
3
תחזירו את ביבי...
עידית זפרני | 08-04-2022 14:55
תחזירו את ביבי לשילטון . מאז שבנט נכנס לממשלה רק צרות . ביבי המלך!!
6000 מתים...
ביבי לא יחזור | 08-04-2022 17:02
6000 מתים מקורונה בלבד. במקום להסית שיחזור למקום שבא ממנו
4
ביבי תחזור ...
דניאלה | 08-04-2022 14:55
ביבי תחזור
ראשות הממשלה...
בעז | 08-04-2022 16:07
ראשות הממשלה או בית סוהר מי יגיע קודם?