היועצת המדינית של בנט ניסתה לתפוס את אורבך, אך הוא לא עונה לה.
לפני המשבר הפוליטי, כשאורבך הבין שהיועצת המדינית של בנט, שמרית מאיר, לוקחת את בנט למחוזות שלא תואמים את השקפתו הוא ניסה לקבוע איתה פגישה אך היא לא ממש שיתפה איתו פעולה. אחרי פרישת סילמן היא ניסתה לתפוס את ניר הוא לא עונה לה.
עוד באותו נושא
מקורבי סילמן על דרישת אורבך: "מאוחר מידי"אמיר אטינגר

כזכור, בעבר מסרו גורמים בימינה לסרוגים כי "הקרבה וההשפעה של מאיר על בנט היא בשורה רעה לימין". הגורמים טענו כי "בנט מושפע מהסובבים אותו, ככל שההשפעה של מאיר עולה על זו של טל גן צבי ואיילת שקד, הדאגה והחשיבות של בנט כלפיי הבייס הימני פוחתת. יש לה השפעה חזקה עליו".
תגובות
לא מבין את אורבך איך הוא נשאר עם כל הדאווין הזה