חדשות המגזר

מקורבי סילמן על דרישת אורבך: "מאוחר מידי"

שיתוף פעולה? כנראה שלא. מקורביה של סילמן ביטלו את האולטימטום של אורבך לבנט: "מעט מידי ומאוחר מידי, הדרישות לא יתקיימו, הם יקרו בעתיד בזכות פרישתה של סילמן"

יו"ר הועדה חה"כ עידית סילמן
יו"ר הועדה חה"כ עידית סילמן | צילום: נועם מושקוביץ/ דוברות הכנסת

‏מקורביה של הח"כית הפורשת מימינה, עידית סילמן הגיבו על האולטימטום שהציב ניר אורבך לבנט כדי להישאר בקואליציה: "מעט מידי ומאוחר מידי, הדרישות לא יתקיימו, הם יקרו בעתיד בזכות פרישתה של סילמן".

מוקדם יותר פרסמנו בסרוגים כי לאחר הפגישה של ראש הממשלה נפתלי בנט, הציב אורבך אולטימטום בתמורה שיישאר חלק מהקואליציה ולא יצטרף למהלך של סילמן. לדבריו: "בלי פתרון לנושאים האלו – לא אוכל להישאר בקואליציה".

בנצי רובין, אמיר אטינגר

אורבך דרש מבנט טיפול ממוקד בשלוש סוגיות מהותיות:

הסוגייה הראשונה היא ביטול מתווה מעונות היום של ליברמן נגד ציבור האברכים, הסוגייה השנייה היא כינוס מת"ע לאישור בנייה ביהודה ושומרון והסוגייה האחרונה היא חיבור ההתיישבות הצעירה לחשמל.

סילמן פורשת טיקטוק| צילום: ב-40 שניות, תקציר המשבר של סילמן (מהטיקטוק של סרוגים)

פורום "תורתם אומנותן" – נשות האברכים בציונות הדתית הגיב גם הוא לאולטימטום של אורבך: "אנחנו שמחות לראות שעולם התורה והזהות היהודית קיבלו את מקומם הראוי. כעת, נושא הפגיעה הדווקאית בלומדי התורה וביטול הזכאות לסבסוד מעונות היום לאברכים מהווה תנאי להמשך קיומה של הממשלה הנוכחית. הגיע הזמן להשיב את כבודה של התורה כערך לאומי שנרמס ושימש כלי משחק בידי ליברמן וגורמים מרכזיים בממשלה.

אנחנו מחזקות את ידיו של חבר הכנסת ניר אורבך. 'יש קונה עולמו בשעה אחת'. ניר, די לדיבורים – הגיע הזמן לתוצאות!"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

64
38
אורבך יושב על הגדר... אולי כדי להעלות את
07.04.22

עידית סילמן יש קונה עולמו בשעה אחת הצילה את הזהות היהודית של עם ישראל ואת עם למדינת ישראל.

1
מיכל
10.04.22

יש הקונה את עולמה בהבטחה להיות שרת הבריאות חח איזו תמימות

37
לא ימין חו"ח
07.04.22

איזה צבועים לא גרים בגדה המערבים ונלחמים כמו אריות צביעות לשמה

1
נו באמת
07.04.22

@ לא צריך לגור ביו"ש כדי להבין שיו"ש חלק ממדינת ישראל, חומה ביטחונית, ואופק לבניה עתידית.

36
נאור
07.04.22

ניר אורבך יצא 0 הוא פשוט אםס בפוליטיקה הוא כזה גרוע .... הוא לא מבין שיהיה משהו 1 שיעשה זאת לפניו והוא סיים עם הקריירה שלו הוא באמת אפס . עלאק מקורב לרבנים . לגרעיניים התורניים חרטה ... ועוד האפס הזה מעלה בגרונה את שמו של הרב אלישע וישלצקי לשווא . בשונה ממנו עידית עשתה מהלך מבריק גם בשבילה שריון בליכוד וכמובן הכי ישוב למען עם ישראל , תורת ישראל , וארץ ישראל . עידית בגדר של מרים בתו של עמרם שאמרה לאביה קשה גזרתך משל פרעה וההמשך ידוע לכולם

1
רוני
07.04.22

לך עדיף ראש ממשלה מושחת וגנב על חשבונך ועושה הכל רק מה שטוב לו,המדחנה מעניינת אותו כקליפת השום,וסליחה...עושה מה ששרהלה מצווה...

2
נועם
07.04.22

עם אנשים כמו עידית אפשר לשמור על מדינה? אם אין אמון בה והיא כמו זיקית ...קודם ביבי דיבר עליה נורא ,פתאום מקבל אותה בכבוד? צבוע ומגעיל...בדיוק מתאים לביבי,כי זה נוח לו מאד. מושחת ברמות מעבר לכל מה שגנב מהמדינה ...

3
ערמי נאור
07.04.22

בנט גנב 50 מיליון ממשלמי המיסים והיד עוד נטויה, נותנים לכם כאפות ואתם מושיטים את הלחי השניה ביזיון! לעם היהודי

4
מצביע ימינה לשעבר
08.04.22

ספר לכולנו כמה הנוכל מרעננה משלם לך על תגובותיך המטומטמות.