בעקבות איומים ברשתות החברתיות – הועלתה רמת האבטחה סביב ח״כ עידית סילמן והוגדרה דרגה 4. סילמן תאובטח ע״י מאבטח צמוד ובמשטרה יקיימו דיונים סביב רמת אבטחה בהתאם לאיומים.
כזכור, הבוקר התפטרה יו"ר הקואליציה עידית סילמן. במכתב לראש הממשלה בנט כתב: "צריך להודות על האמת. ניסינו. הגיעה העת לחשב מסלול מחדש, לנסות ולהקים ממשלה לאומית יהודית, ציונית. בואו נשלב ידיים ונביא לידי ביטוי את הערכים שבשמם נבחרנו ומייצגים את רוב העם".
עוד באותו נושא
מכתב ההתפטרות של סילמן יצא מלשכת סמוטריץ'אמיר אטינגר, אריה יואלי

"ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל".





תגובות
כל הכבוד לה הצילה את המדינה היהודית
מעניין מי הם אלה שמאיימים עליה אולי ימניים שרוצים שהיא תחזור חזרה לממשלה??????? איפה השמאל וכל שאר חברי הכנסת של השמאל? למה הם לא מגנים?
עדיין מחפשים את התוקף המסתורי מתחנת הדלק... או במילים פשוטות - אף אחד לא מאמין למילה שיוצאת מהפה של רחב סילמן
תיבדוק אולי זה המיתרומם שעשה אותך הפדופיל,ומיתרומם לך תיתקלח אתה מסריח כמו כל השמאלנים הארורים,
השמאל הוא זה שמאיים, כי היא מערערת את הממשלה הבלתי יציבה שלו מלכתחילה... רק השמאל יכול להתגלות במלוא כיעורו פעם אחר פעם,משחק אותה דמוקרטי ופלולריסט ובסוף הכי בזוי הכי מאיים והכי רודף כל מי שלא רוקד לנגינות חלילו...
למה איומים? השמאל תמיד מתגלה בכיעורו... סילמן תודה לך על צעד אמיץ