וולדיגר: ברכתי את עידית; מחכה לפורשים הבאים - סרוגים

וולדיגר: ברכתי את עידית; מחכה לפורשים הבאים

ח"כ מיכל וולדיגר ברכה את סילמן המתפטרת וכבר מחכה לאצבע ה-61: "אחרי הפורש הבא - יגיעו עוד, כי כולם מבינים שהממשלה הזו אין לה על מה להישען, אין לה בייס, אין לה רוב שתומך בה"

וולדיגר: ברכתי את עידית; מחכה לפורשים הבאים
  מיכל וולדיגר בראיון לסרוגים

ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית התעמתה רבות מול עידית סילמן בקדנציה האחרונה, עד כדי צעקות ודמעות, אבל הבוקר גם היא מברכת את יו"ר הקואליציה המתפטרת:

"חייבת לברך אותה בצורה פומבית, וברכתי אותה ברמה הפרטית, שלחתי לה הודעה, מהלך מבורך וחשוב. הייתה צריכה לעשות אותו קודם, אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא".

עוד באותו נושא

עימות נוסף בין הח"כיות; סילמן פרצה בבכי | צפו


125

מקווה שאוטוטו נקבל את הפורש הנוסף, ונוכל להפיל את הממשלה הרעה הזו.

זה יהיה ניר אורבך?

כל עוד זה לא סגור, זה לא סגור. בינתיים נשאיר את זה בעננה, מי הפורש הבא. אבל אחרי הפורש הבא – יגיעו עוד, כי כולם מבינים שהממשלה הזו אין לה על מה להישען, אין לה בייס, אין לה רוב שתומך בה. הרוב הימני הוא זה שנמצא בשלטון, הוא זה שנמצא בכנסת, וכך יהיה. מקווה מאוד שנצליח להרכיב ממשלה חדשה גם בלי בחירות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בדיוק כמו לפני...
יורם | 06-04-2022 13:29
בדיוק כמו לפני אלף שנה הדת תחסל את המדינה כי לפי מה שנראה ונשמע אך ורק הדת הקדושה שלנו יכולה להנהיג את המדינה ...הרצל הייה פעם אחת וזהו .שוב הוא לא יופיע .!!!!
צודק אלה...
משה | 06-04-2022 16:35
צודק אלה לא דתית מתחזים רוצים כסף וכוח כמו הליכוד כבוד אין תראה את דרעי עברין מורשה ישב בכלא מתפלל הרבה למלות את חשבון הבנק והרבה מצבעים לו חחחחח עצוב
2
ציונות כספית לא...
משה | 06-04-2022 16:32
ציונות כספית לא דתית מה ברכת כולכם אלימים מחפשים את הכסף וחשבון הבנק.בשטחים את הנדלן בחינם אין לכם לא כבוד רק מסתתרים אחרי הדת חחח