סגן השרה יאיר גולן תקף בחריפות את ההחלטה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן לפרוש מהממשלה, אך הדגיש כי הקואליציה עדיין יכולה לשרוד.
vE1RXnsM8DHsGy7b
"אם עידית סילמן חיפשה עילה והיא כנראה חיפשה, אז הייתה מוצאת", אמר גולן בראיון לאריה גולן בכאן רשת ב'.
עוד באותו נושא
תמורה לפרישה: זו החבילה שהבטיחו בליכוד לסילמןבנצי רובין

"יש פה אופורטוניזם פוליטי מהסוג הכי נחות. חבל לי מאוד. הערכתי אותה וצר לי מאוד שבחרה בחירה איומה ונוראה לחזק את המחנה של המושחתים, הלאומנים הקיצוניים והחרדים. אני לא חושב שזה בהכרח סופה של הממשלה. ממשלת רבין אני מזכיר תקופה ארוכה הייתה עם 56 חברי כנסת ונעזרה בגורמים מתוך הקואליציה, מעריך שננסה לעשות דברים כאלה בתקופה הקרובה".
תגובות
במחי הבל פה,מאשים מחנה שלם בשחיתות לאומניות וקיצוניות וזה היה אלוף בצה"ל מאלו שאסור להגיב לדברים שלהם כי הוא סיכן את חייו למען המדינה.