'לא הייתי סולחת לעצמי. הפכתן אותי לאמא מאושרת' - סרוגים
הלכה ומנהג, יהדות , תוכן שיווקי

'לא הייתי סולחת לעצמי. הפכתן אותי לאמא מאושרת'

למעלה מ- 81,750 תינוקות נולדו עד היום - הודות לתרומתכם. תורמים לאגודת אפרת ומצילים חיים. איך מצילים תינוק? לאן התרומות שלכם הולכות? | כל הפרטים וההסברים

author-image
'לא הייתי סולחת לעצמי. הפכתן אותי לאמא מאושרת'
  אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

"בקיץ האחרון, לפני כשמונה חודשים, גיליתי שאני בהיריון. זה תפס אותי לגמרי לא מוכנה… בבית היו לי אז פעוט מתוק בן שנה ועוד שתי בנות בפערים לא גדולים. התמודדתי עם קושי נפשי עצום בגידול הילדים ובהתמודדות היומיומית של החיים, בפרט בתקופת הקורונה. הרגשתי שאני לא מסוגלת. המצוקה שלי הייתה גדולה מאוד", כך מתחיל מייל שגרתי שנשלח לאגודת אפרת על בסיס יומיומי.
לתרומה לאגודת אפרת לחצו כאן >>

"אין לי ברירה, אני חייבת להפיל"

"שיתפתי חברה בהיריון ובמחשבות שיש לי על ההפלה שקבעה לי הוועדה. סיפרתי לה (ובעיקר לעצמי) שאין לי ברירה! שאני חייבת להפיל! אבל עמוק בלב פשוט לא הייתי מסוגלת לשאת את המחשבה שאני עומדת לאבד את הבן שלי.

אותה חברה יצרה קשר עם אגודת אפרת ומתנדבת מלאכית יצרה איתי מיד קשר. היא תמכה בי והכילה את כל הרגשות וההתפרצויות שלי. במילותיה הרכות והמעודדות היא הזכירה לי שכל ילד מביא את הברכה והמזל שלו ודווקא ילדים שנולדו 'בלי תכנון', הם ילדים שמסבים הרבה נחת להוריהם ונקראים ילדי פלא. 

(צילום: יח"צ אגודת אפרת)

הודות למירי לא הפלתי.. לפני שבועיים ילדתי את איתמר המהמם. אני כותבת לכם את המייל הזה ובוכה. אלוקים דואג לי… איזה מזל שהקשבתי! איזה מזל ששיתפתי את אותה חברה, איזה מזל שאגודת אפרת היתה כאן בזמן. תודה לכם על עבודת הקודש שלכן, ממני באהבה גדולה, שרית. ״

עוד באותו נושא

פסח תשפ"ב: מכירת חמץ באינטרנט דרך אתר סרוגים

זרם המיילים וההודעות הבלתי פוסק שמגיע מנשים שאגודת אפרת תמכה בהן, הן העדות החיה למפעל התמיכה הנשית שמציל חיים. 

(צילום: יח"צ אגודת אפרת)

מנתונים הנמצאים בידי אגודת אפרת, כ-40,000 הפלות מתבצעות מידי שנה. רק מחציתן בצורה חוקית ומדווחת. מרביתן על רקע מצוקה כלכלית והחשש מעלויות גבוהות בגידול ילד נוסף. 

הפונות לאגודת אפרת הן נשים בגילאי 20-45, מכל קצות הקשת היהודית – ישראלית, המרגישות בלבול רב עקב הריון לא מתוכנן אליו נכנסו. 

לתרומה לאגודת אפרת לחצו כאן >>

איך מצילים תינוק? לאן התרומות שלכם הולכות?

אגודת אפרת מתקיימת על תרומות בלבד ללא תמיכה ממוסדת משום סוג. התרומות שלכם הן שסייעו לאפרת להציל עד היום למעלה מ- 81,750 תינוקות שהפכו נשים לאמהות מאושרות. 

עוד באותו נושא

בזכות התרומה: התינוקות שנולדו עם שמות זהים


3

באגודת אפרת מערך מתנדבות של קרוב ל-200 מתנדבות מכל הארץ המקבלות מקרה ומהוות מאותו רגע אוזן קשבת לאותה יאשה. המתנדבות של אפרת הן נשים בעלות אוזן קשבת, לב פתוח ואינסוף אהבה והכלה, שעברו הכשרה מתאימה ומקצועית המלווה על ידי נשות טיפול, עובדות סוציאליות ופסיכולוגיות.

הסיוע הכלכלי שאפרת מציעה נותן במרבית המקרים שקט נפשי לאשה המתלבטת בידיעה שהיא לא לבד ויהיה מי שיתמוך בה בשנתיים שלאחר הלידה. משלוחי מזון לתינוק, ציוד ראשוני לאחר הלידה, מיטת תינוק, עגלה, אמבטיה, ביגוד וכל מה שנדרש על מנת לתת לו קבלת פנים מיטבית בבית.  

(צילום: יח"צ אגודת אפרת)

אמא עובדת

תכנית נוספת שאפרת מפעילה היא ליווי האמהות גם לאחר הלידה במטרה להחזירן לשוק התעסוקה ולהעמידן על הרגליים מבחינה כלכלית. בראש הפרוייקט עומדת עובדת סוציאלית תעסוקתית המכווינה את הנשים ומסייעת להן במידת הצורך גם במימון המסגרת לפעוט עד לקבלת דרגה מהתמ"ת. בנוסף, אגודת אפרת מעניקה הכוונה וסיוע במיצוי זכויות מול הרשויות ומשרדים שונים שיכולים לסייע לאשה להיעזר בסביבתה עד שתגיע לעצמאות כלכלית. 

לתרומה לאגודת אפרת לחצו כאן >>

בואו להתנדב אצלנו!

אגודת אפרת מפעילה מרכז לוגיסטי ומרכז מבקרים אשר אליו מגיעים מתנדבים לארוז אלפי חבילות בכל חודש. המתנדבים שלנו מגיעים מכל תחומי החיים ומכל העולם, בתי ספר, אולפנות, לקראת אירועים משפחתיים כגון בר/בת מצוה וכדומה. ניתן להגיע להתנדב במקום בתאום מראש.

(צילום: יח"צ אגודת אפרת)

אגודת אפרת במספרים:

80,752 ילדים שהצלנו עד היום

180 ערכות אפרת לתינוק נשלחות מידי חודש

3,000 סלי מזון משפחתיים נשלחים מידי חודש 

280 פניות לוועדת הסיוע בכל חודש.

150 מתנדבות ליווי ותמיכה בפריסה ארצית.  

60 הדרכות מקצועיות

בסכום של 4,500 ש״ח, אפרת מצילה חיים!

לקראת חג הפסח ״אפרת״ תחלק למעלה מ3,000 חבילות מזון.

היו שותפים >> השנה תורמים בהידור לאגודת אפרת- קמחא דפסחא להצלת חיים>>

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו