תעודת הוקרה לשוטר ע׳ שחיסל את המחבל בבני ברק - סרוגים

תעודת הוקרה לשוטר ע׳ שחיסל את המחבל בבני ברק

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב העניק תעודת הוקרה לשוטר ע׳ מיחידת האופנועים בתחנת בני ברק. ״לא ניתן להתעלם מאומץ הלב שהפגינו רס"מ ע׳ ורס"ב אמיר חורי ז"ל בהגיעם לזירת הפיגוע בבני ברק"

author-image
תעודת הוקרה לשוטר ע׳ שחיסל את המחבל בבני ברק

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב הגיע הבוקר (שלישי) לתחנת המשטרה בבני ברק על מנת לפגוש את שוטרי יחידת האופנוענים ובמטרה להעניק תעודת הוקרה לרס"מ ע׳ מיחידת האופנוענים שחיסל יחד עם רס"ב אמיר חורי ז"ל את המחבל.

בתעודה כתב השר בר-לב: ״הגבת יחד עם שותפך רס"ב אמיר חורי ז"ל, לפיגוע ירי בבני ברק. תגובתך המהירה לאירוע הובילה לחיסול המחבל ובכך מנעת אסון כבד יותר.בפעילותך הגנת על חיי אדם ובכך הצלת אזרחים רבים.בהערכה רבה על מסירותך, נחישותך ואומץ לב נדיר שהפגנת, למען ביטחון מדינת ישראל. ישר כח"

עוד באותו נושא

שוב: ערבים התפרעו וזרקו אבנים בשער שכם

במעמד המרגש של הענקת התעודה נכחו המפכ"ל, ממ"ז ת"א, סגן מפקד תחנת בני ברק ומפקד תחנת בני ברק הנכנס.

לדברי השר: ״לא ניתן להתעלם מאומץ הלב שהפגינו רס"מ ע׳ ורס"ב אמיר חורי ז"ל בהגיעם לזירת הפיגוע בבני ברק, כסיירים בצוות האופנועים, הם ענו לקריאה ומיד הגיעו לזירה מבלי לדעת האם מדובר במחבל בודד או בחוליית מחבלים. בפעילותם זו, הם מנעו אסון כבד יותר.״

עוד הוסיף השר: ״הסרטון שצולם ממצלמת הגוף ותיעד את רגעי ההסתערות שלך ע׳ ושל אמיר חורי ז"ל, אולי נותן תמונת מצב של זירת הפיגוע ואת דרך הפעולה המיומנת והנחושה בה פעלתם, אך הוא לא מתאר את עוז הרוח ואת קצב פעימות ליבך בזמן שחתרת למטרה, לחיסול המחבל. עמדת באתגר המציאות האכזרי ביותר, אותם רגעי הקרב מלמדים עליך רבות, על מי אתה כאדם, כשוטר, כחבר לנשק שדואג להזהיר את חברו תוך כדי חתירה למגע.״

כמו כן, בערב יגיע השר לביטחון הפנים, לבית משפחת חורי על מנת להעניק להוריו של רס"ב אמיר חורי ז"ל תעודת הוקרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מעניין אם עמר...
יצחק | 05-04-2022 14:35
מעניין אם עמר בר לב עדיין במרדף אחרי המחבל
2
זהו הגיבור האמיתי....
מוטי א.א | 05-04-2022 16:10
זהו הגיבור האמיתי. גם נלחם וגם נשאר חי.