ד"ר שלמון: "אנחנו מעריכים שיהיה וריאנט נוסף" - סרוגים

ד"ר שלמון: "אנחנו מעריכים שיהיה וריאנט נוסף"

בדיון בכנסת, אמר ד"ר אשר שלמון ממשרד הבריאות כי נערכים לווראינטים חדשים: "בסין ובשכנותיה יש עלייה משמעותית בתחלואה, זה בסוף יוביל לווריאנט. האם זה יהיה וריאנט משמעותי? אני מקווה שלא"

ד"ר שלמון: "אנחנו מעריכים שיהיה וריאנט נוסף"
  (צילום: יוסי אלוני/פלאש90)

תחלואת הקורונה: בכיר במשרד הבריאות ד"ר אשר שלמון, מי שעומד בראש המחלקה ליחסים בינלאומיים במשרד הבריאות אומר כי "המטרה הבסיסית שלנו היא קודם כל למנוע כניסה של וריאנט חדש מאיים שמשמעותו עמידות גדולה יותר מול החיסון או תחלואה קשה יותר. כרגע לשמחתנו אין לנו בעולם דוגמה לווראינט כזה, אבל אנחנו ראינו שוב ושוב שווריאנטים כאלה נוצרים".

"בסין ובשכנותיה יש עלייה משמעותית בתחלואה, זה בסוף יוביל לווריאנט. האם זה יהיה וריאנט משמעותי? אני מקווה שלא. אבל אנחנו מאוד ערוכים. ההגבלות הן לא לנצח, להערכתי הן לזמן קצר, ולפי כל הקונסטלציה החוקית בנויה, אנחנו כל הזמן בודקים את עצמנו ומשפרים".

עוד באותו נושא

ירידה במספר הנדבקים; עלייה במספר החולים קשה

אתמול התגלו בישראל 10,689 מאומתים חדשים אתמול, מספרים די זהים למספר המאומתים בימים האחרונים. מקדם ההדבקה כבר ירד ל-0.88 (מתחת ל-1 המגיפה בדעיכה).

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קורונה ותסמינים נוירולוגיים
אנונימית | 05-04-2022 20:55
דומני שלעתים אדם שחלה בקורונה עלול להיות מושפע נוירולוגית (לעתים חדשים רבים לאחר שחלה בקורונה) והתופעות, לא עלינו, לא תמיד חולפות מאליהן ולא תמיד ניתנות לריפוי, ואדם אומר לעצמו שהרי אחוז קטן מהחולים יושפעו נוירולוגית באפן תמידי, אלא שאינך רוצה שאתה או חס וחלילה אחד מבני משפחתך או מהאנשים שאתה מכיר, יכללו באחוז הזה.