יעלון בשיחות סגורות: קרי משיחי ואובססיבי - סרוגים

יעלון בשיחות סגורות: קרי משיחי ואובססיבי

שר הביטחון תוקף בשיחות סגורות את מזכיר המדינה על רקע הניסיונות לחדש את המשא ומתן עם הפלסטינים: "אנחנו משחררים רוצחים והפלסטינים לא נותנים דבר"

יעלון בשיחות סגורות: קרי משיחי ואובססיבי
  מזכיר המדינה. מתקפה חריפה מצד שר הביטחון (צילום: פלאש 90)

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון תוקף בשיחות סגורות את מזכיר המדינה, ג'ון קרי, על רקע הניסיונות לחדש את המשא ומתן עם הפלסטינים. לפי 'ידיעות אחרונות', יעלון התבטא בחריפות נגד קרי ואמר כי "מזכיר המדינה קרי משיחי ואובססיבי, שיניח לנו".

בעיתון דווח כי לקראת אחד מביקוריו האחרונים של מזכיר המדינה קרי לאזור, אמר שר הביטחון כי "קרי נחוש ופועל מתוך אובססיה לא מובנת ותחושה משיחית. הוא לא יכול ללמד אותי דבר על הסכסוך עם הפלסטינים".

לפי הדיווח, יעלון המשיך ותקף:  "אין בכלל משא ומתן עם הפלסטינים, אלא מול האמריקנים. אנחנו משחררים רוצחים והפלסטינים לא נותנים דבר. הדבר היחידי שיכול 'להציל' אותנו הוא שג'ון קרי יזכה בפרס נובל ויניח לנו".

בידיעות מדווחים עוד כי יעלון מתח ביקורת על התכנית האמריקאית. "תכנית הביטחון שהם הציגו לנו לא שווה אפילו את הנייר עליה נכתבה. אין בה ביטחון או שלום. רק המשך הנוכחות שלנו ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן יבטיחו שנתב"ג ונתניה לא יהפכו ליעדי תקיפה של טילים מכל עבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו