המעצב שחזר בתשובה מציג בפעם הראשונה בשבוע האופנה
הזמר האהוב רותם כהן פתח את התצוגה של המותג sevenseventy של שמוליק בן שושן, מותג הפועל למעלה מעשור ומציג לראשונה בשבוע האופנה קורנית תל אביב | ״טסתי לאומן עם 14 עגילים וחזרתי עם ציציות״

היום (ראשון) נפתח שבוע האופנה ולראשונה המותג SEVENSEVENTY (בגימטריה 770) בעיצוב שמוליק בן שושן הציג.
הזמר רותם כהן פתח את התצוגה של המותג, שפועל למעלה מעשור ומציג לראשונה בשבוע האופנה קורנית תל אביב. המותג הציג את קולקציית הנשים ובין הצועדות: נעמה מריומה (פריפריה אימפריה), שני גולדשטיין, סתיו שטרסקו ונוספות. על המסלול צעד גם הזמר רותם כהן שחשף את קולקציית הגברים החדשה של המותג.
על המסלול נראו כ 34 דגמים עם פריטים שנעים בין עבודת קוטור למחויט. הקולקציה והשראתה נלקחו גם מעולם ההשראה היפנית, עולם הגיימינג שכללה גזרות אוונגרדיות. הקולקציה נעשתה בשיתוף פעולה עם חברת Twine Solutions שיצרו בד וחוטים בטכנולוגיה אקולוגית שמאפרת צביעת חוטי תפירה באופן מידי ובכל צבע.
הקולקציה כולה ציר זמן של עתיד והווה, החיבור בין העולמות שיוצר משהו אחד שלם. הצבעים השולטים בקולקציה הם שחור, לבן ואדום. הבדים בהם השתמשו גם מכותנה אורגנית, דנים יפני וצמר אנגלי שהאומנות נמצאת בפרטים הקטנים עם דפוסים חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות שעדיין לא נעשו בארץ. המותג שמעצב בגדי נשים והציג את הקולקציה החדשה יחשוף בנוסף קולקציית גברים ייחודית מסוגה.
ההיסטוריה ל המותג: בשנת תש״ע (בגימטריה: 770) בשעה טובה נולד רעיון להקים מותג בגדים שמקשר בין כל העולמות וכמובן ליצור פלטפורמה של קולקציות תחת הסלוגן לכל דבר יש את הסיפור שלו. באותו הזמן עלה מאמר של הרבי מלובביץ שהכותרת שלו הייתה ״כשהזמן פגש את המקום״.
בן שושן משתף: "מה שלא היה נראה לנו כצירוף מקרים כשהשנה פגשה את הרעיון. מפה נולד השם SEVENSEVENTY. הDNA שלנו הוא היכולת להיות עוף מוזר בנוף ועם זו לייצר בגדים עם נשמה שהיא עולם ומלואו".
רותם כהן על המסלול
"כל דגם שיוצא לאוויר העולם, ממש כמו האדם גם הוא מגיע עם ״תכונות אופי״ החל מרמת הגימורים ועד לפרטים הקטנים. השילוב בין אומנות לנשמה הוא הדם הזורם לכל אחד מהמוחות שמאחורי המותג".
"הסיפור של המותג הוא על תשוקה לאופנה, לסטייל, לפרטים הקטנים והנכונים שמייצרים אמירה אישית וסגנון ייחודי ומתחדש 365 ימים בשנה, בהשראת הרחובות התוססים של תל אביב ובתפוצה למוקדי האופנה המובילים בעולם: ניו יורק, לוס אנג'לס, לאס וגאס, טורונטו, מלבורן, קייפטאון, סנט פטרסגורג , ברלין ועוד".

(צילום: אבי ולדמן)
סיפורו המרתק של המעצב שמוליק בן שושן: הוא נשוי ואב לארבעה. החל את דרכו בעולם חיי הלילה והסטיילינג בסוף שנות ה90 וכבר אז נחשב ליחיד סגולה בנוף. הוא מעולם לא למד עיצוב אופנה באופן מקצועי, שאב השראה מהנוף המקומי והעולמי מה שפתח את הראש לכיוונים שסללו את דרכו בתחום.
בשנת 2004 הפך למעצב ואחד מבעלי חברת האופנה sabotage, דאז מותג אופנה שהלביש את רוב השמות הגדולים בתעשייה של תל אביב לאותה תקופה. בדיוק בשיא הקריירה קרה אירוע ששינה את חייו מקצה לקצה. ״טסתי לאומן עם 14 עגילים וחזרתי עם ציציות״.

(צילום: אבי ולדמן)
המשפט ״שהזמן פגש את המקום״ פוגש את שמוליק בהמון סיטואציות בשביל חייו.
זה התחיל בתהליך החזרה בתשובה הפתאומי, המשיך לסגירת המותג sabotage בשיא הצלחתו ועד החיבור בין אלון ונק וצחי כהן שיחד הקימו את חברת האופנה SEVENSEVENTY .
המותג הוקם אי שם בשנת תש״ע (ערך גימטרי: 770) (משם נלקח השם).

(צילום: אבי ולדמן)
החיבור בין הדת לאומנות ואופנה בפרט הוא מועד לפורענות, אך חשוב לזכור כמו שאמר הרבי מלובביץ ז״ל ״כל נשמה היא עולם ומלואו״ מעבר לתורה עצמה בכל אדם יש רבדים אותם קיבל במתנה מהקדוש ברוך הוא. "האומנות הייתה איתי קודם וקשה להפסיק משהו שאתה חי אותו״.
שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022, נערך זו השנה ה- 11, על ידי היזם והמפיק מוטי רייפ, במהלכו הוצגו 24 תצוגות אופנה ישראלית מובילה. שבוע האופנה ממשיך את הקו אותו ביסס רייפ בסימן הקיימות ושינוי אידיאל היופי. השנה, ל"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022"
שותפים נוספים, הנותנים את ידם וחוברים לערכי שבוע האופנה, למען קידום מעצבי האופנה הישראליים והתוצרת המקומית: חברת קורנית דיגיטל, משרד החקלאות ופיתוח הכפר המעודד יצור תוצרת חקלאית מקומית, משרד התיירות , משרד החוץ , מכון הייצוא, התאחדות התעשיינים, רונית רפאל ונמל תל אביב.

(צילום: אבי ולדמן)