חדשות

רמת האיום על ח"כ בן גביר – הגבוהה ביותר

לאחר ביקורו בהר הבית, רמת האיומים נגד ח"כ איתמר בן גביר עלתה לדרגה הגבוהה ביותר. ח"כ בן גביר: "האיומים לא ירתיעו אותי מהשליחות למען עם ישראל"

רמת האיום על ח"כ בן גביר – הגבוהה ביותר
צילום: (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

המשטרה החליטה להעלות את דרגת רמת האיום נגד ח"כ איתמר בן גביר לדרגה שש, הנחשבת כרמת האיום הגבוהה ביותר.

בימים האחרונים האיומים על חייו של ח"כ בן גביר גברו, לאחר שהודיע על כוונתו לעלות להר הבית.

הביקור אמנם עבר בשקט, אך ברשתות פורסמו איומים מפורשים לפגיעה בחייו, איחולי מוות, קריאות לרצח והודעות איום רשמיות של ארגון החמאס.

בעקבות העלייה המשמעותית ברמת האיום כלפי ח"כ בן גביר, הורה קצין הכנסת ליחידת עוז לאבטחת אישיים של הכנסת להצמיד לבן גביר אבטחה צמודה במשך 24 שעות ביממה, וגם ליד ביתו.

מתי ברנהרט

ח"כ איתמר בן גביר מסר: "שום דבר מהאיומים נגדי לא ירתיע אותי מלהמשיך את שליחותי למען עם ישראל".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

18
10
סכנה מיידית וממשית
31.03.22

מה שבאת מאיים על בן גביר זה הבורקס במזנון הכנסת. חשש לסתימת עורקים והתקף לב.