הפיגוע בבני ברק, בין אלפי המנחמים שמגיעים לשבעה של נרצחי הפיגוע תושבי העיר, הגיע היום גם הנשיא לשעבר משה קצב, בהופעה ציבורית די נדירה בשנים האחרונות.
גיל קלנר

קצב הגיע לבית משפחתו של יעקב שלום הי"ד, ולבקשת הכתבים להגיד כמה מילים, הסתפק בשורה: "יגון וכאב בכל בית בישראל".
https://twitter.com/kann_news/status/1509488309478768645
תגובות
הנשיא הטוב ביותר בעולם. הוא צריך להיות ראש ממשלה .