ערן זהבי נגד השחקנים הערבים: "התאכזבתי מכם" - סרוגים

ערן זהבי נגד השחקנים הערבים: "התאכזבתי מכם"

שחקן נחברת ישראל, ערן זהבי, ביקש משחקני הנבחרת הערבים לגנות את גל הפיגועים. משלא נענה - הוא שלח להם הודעה חריפה, שגררה שני סוגים של תגובות

ערן זהבי נגד השחקנים הערבים: "התאכזבתי מכם"
  (צילום: יונתן זינדל פלאש90)

ערן זהבי הוא אחד משחקני הכדורגל הישראלים המצליחים בעולם, ומשחק גם בנבחרת ישראל. בעקבות גל הפיגועים האחרון, הוא ביקש מחבריו הערבים לנבחרת לגנות את הרצח והאלימות, ומשלא נענה כתב להם בחריפות שהוא מאוכזב.

מצפה לגנות

בימים האחרונים קבוצת הוואטצאפ של שחקני הכדורגל של נבחרת ישראל גועשת. השחקן ערן זהבי ביקש מחבריו לקבוצה לנצל את הכוח שלהם, ולגנות את גל הפיגועים ברשתות החברתיות.

(צילום: Roy Alima/Flash90)

"היי חברים. אחרי שני משחקים ואחרי שסיימנו את הצד המקצועי, אני מבקש ומצפה מכל השחקנים ללא יוצא מן הכלל, ערבים ויהודים, לגנות את הטרור במדינת ישראל" כתב גל זהבי.

"יש לנו כוח ברשתות החברתיות ואנחנו צריכים לקרוא לשקט ולעזור גם אם זה באחוזים הכי קטנים. לכל אחד מאיתנו יש השפעה, לא להיסחף להסטה ולדברים פוליטיים כאלה ואחרים. תודה רבה, שנדע ימים שקטים יותר. ניפגש ביוני. אוהב אתכם".

לא נעים

למרות הבקשה של זהבי, השחקנים לא פרסמו דבר, לכן ערן שלח הודעה נוספת: "כואב לראות שאף אחד מהשחקנים הערבים לא העלה שום דבר כל אחד מהסיבות שלו מה זה אומר עלינו כנבחרת אני לא יודע האמת שאני התאכזבתי מאוד!".

(צילום: Roy Alima/Flash90)

"אולי מפחדים? אם אבו מאזן ומחמוד עבאס מגנים את זה נראה לי שהייתה לכם פה הזדמנות להראות מחויבות ואחדות סביב הנבחרת ומדינת ישראל, הטרור לא מבדיל בין דתות וכל אחד יכול להיקלע לסיטואציה כזו (תשאלו את סארי פאלח)".

"מצד אחד מאכזב מצד שני מעריך את זה שאתם לא עושים אחד בפה ואחד בלב, יום טוב לכולם".

תגובת השחקנים

מי שהתעורר מהדברים הוא השחקן רמזי ספורי, שהבין את המצב ופרסם הודעה מכובדת: "הלב כואב והנשמה מדממת מפיגועי הטרור הרצחניים, שאי אפשר להישאר אדישים אליהם".

(צילום: Roy Alima/Flash90)

"אני מגנה ומזועזע מהאירועים, מאחל החלמה מהירה. משתתף בצער משפחות הנרצחים ומקווה שהתקופה תעבור ושלא יהיו עוד קורבנות".

חאתם אלחמיד, חבר הנבחרת נעלב מהדברים של זהבי וכתב: "7 בני אדם חיים בזכות האיברים של אחי מוחמד. 5 מהם יהודים שאנחנו לעיתים נפגשים איתם וזה מחמם לנו את הלב. זה הסיפור שלי ושל המשפחה שלי".

"גדלתי על אנושיות וערכים מהבית וכך אני מחנך את הילד שלי. אני מסרב בתוקף להיות מקוטלג, אך ורק בגלל שאני ערבי. אני לא מוכן שיבקשו ממני לגנות את זה אך ורק מהעובדה שאני ערבי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יחתיכת חארות חיים...
אסף יוסף כהן | 30-03-2022 19:47
יחתיכת חארות חיים במדינה נהנים מכל זכות כמו כולם מה הבעיה שלכם לגנות .עם אין גינוי תבינו לבד מיהם ומהם .השותפים של עופר כסיף החרא של החרא.