דווקא עכשיו? טראמפ בדרישה לסיוע מפוטין - סרוגים

דווקא עכשיו? טראמפ בדרישה לסיוע מפוטין

דווקא על רקע היריבות הקשה בין האמריקאים לבין הרוסים בעקבות המלחמה באוקראינה, הנשיא לשעבר מבקש סיוע מהנשיא הרוסי נגד משפחתו של יריבו הפוליטי, הנשיא הנוכחי ביידן

author-image
דווקא עכשיו? טראמפ בדרישה לסיוע מפוטין
  (צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, קרא לנשיא הרוסי ולדימיר פוטין לפרסם כל מידע מפליל שהוא מחזיק על בנו של הנשיא האמריקאי הנוכחי, ג'ו ביידן, האנטר.

בראיון באתר החדשות JustTheNews אמר טראמפ: "אני חושב שפוטין יוכל לספק מידע על העסקים של האנטר ביידן ברוסיה. אני חושב שהוא צריך לפרסם זאת. אני חושב שנדע את התשובה".

עוד באותו נושא

טראמפ: "מייק פנס לא יחזור להיות סגן הנשיא שלי"


4

כזכור, משרד המשפטים האמריקאי אכן חוקר מעורבות של האנטר בפשעים כלכלים בסין ואוקראינה בזמן שאביו היה סגן נשיא תחת אובמה, אך אין עדויות התומכות בטענות טראמפ לפיהן משפחת ביידן הייתה מעורבת בשחיתות או השפיעה על מדיניות אמריקאית לטובתם האישית.

הפנייה של טראמפ לפוטין תמוהה במיוחד על רקע הפלישה הרוסית לאוקראינה, והיריבות של האמריקאים עם הרוסים בעקבות המלחמה. כידוע, ארה"ב הטילה סנקציות רבות, כאשר פוליטיקאים מכל המפה הפוליטית האמריקאית מגנים את מעשי הנשיא הרוסי.

כזכור, בשנת 2019 דחק טראמפ בנשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי לפתוח בחקירה נגד מי שהיה אז המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, מה שהוביל למשפט ההדחה נגד טראמפ, ממנו הוא ניצל בזכות הסנאט.

בנוסף לכך, בשנת 2016 חברים בקמפיין של טראמפ לנשיאות ניצלו את ההתערבות של ממשל רוסיה נגד הקמפיין של קלינטון, כאשר הרוסים פרצו לאימיילים של קלינטון והדליפו אותם. כמו כן, בקמפיין לבחירות לנשיאות ב-2020, חלק מבני הברית הבכירים של טראמפ נפגשו עם מרגל רוסי על מנת להפיץ דיס-אינפורמציה בנוגע לביידן ומשפחתו, כולל הטענות המדוברות על שחיתות שטראמפ טען בראיון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
טראמפ נרקסיסט כמו...
רוני ש. | 31-03-2022 11:57
טראמפ נרקסיסט כמו פוטין, שלהשגת מטרותיו האישיות, ולצרכי נקמה, כל האמצעים כשרים...
כנל תואם...
גמלאי | 02-04-2022 19:50
כנל תואם הנאשם שמחובר רק לעצמו.
2
טראמפ כמו ביבי...
חחח | 31-03-2022 16:20
טראמפ כמו ביבי מחובר רק לעצמו.
3
האמת חיבת לצאת...
צי, | 03-04-2022 7:00
האמת חיבת לצאת לאור.
4
טראמפ ופוטין האויב...
תומך טראמפ ופוטין | 05-04-2022 21:26
טראמפ ופוטין האויב של הדמוקרטים השקרנים והנוכלים, דמוקרטים זה שמאלנים של אמריקה והם מושחתים שקרנים ונוכלים בדיוק כמו השמאלנים בישראל ועושים רק נזק למדינתם במדיניות פנים ובמדיניות חוץ. טראמפ המושיע.